Show simple item record

3D Design applications.

Dublin Core metadata

dc.creatorΤσαϊλακοπούλου, Ευγενίαel
dc.creatorTsailakopoulou, Evgeniaen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:14:13Z
dc.date.available2016-03-15T15:14:13Z
dc.date.issued2012-07-03T13:31:10Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3341
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή έχει ως σκοπό την μελέτη της κατασκευής των τρισδιάστατων χώρων. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι τεχνικές σχεδίασης ενός τρισδιάστατων χώρου, τεχνικές μοντελοποίησης αντικειμένων καθώς και τα στάδια δημιουργίας του ψηφιακού κόσμου. Επιπλέον αναπτύσσονται τρισδιάστατες εφαρμογές του παρόντος αλλά και του μέλλοντος και αναφέρονται οι τομείς που καλύπτουν τρισδιάστατες εφαρμογές, όπως η εκπαίδευση, η ψυχαγωγία, η ιατρική, η αρχαιολογία και πολλές ακόμα. Στο δεύτερο κεφάλαιο μελετώνται και συγκρίνονται διάφορα λογισμικά τα οποία χρησιμοποιούνται στην κατασκευή τρισδιάστατων χώρων. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται η διεπαφή του λογισμικού Maya, τα στάδια δημιουργίας κίνησης, οι προβολές που χρησιμοποιούνται στο συγκεκριμένο λογισμικό καθώς και άλλα χαρακτηριστικά του. Στο τελευταίο κεφάλαιο αναπτύσσεται ο τρόπος δημιουργίας τρισδιάστατου γραφικού χώρου με θέμα την δημιουργία ενός γαλαξία ο οποίο περιλαμβάνει την δημιουργία ενός εξωγήινου, ενός πυραύλου , πλανητών και διαστημοπλοίων, επιπλέον προστίθεται κίνηση σε όλα αυτά. Για την δημιουργία του συγκεκριμένου χώρου χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό maya.el
dc.description.abstractThe goal of this thesis is to explore the design of 3D scenes. In the first chapter there is a presentation of designing techniques for 3D spaces, techniques for object modeling and the stages of creating a digital world. Moreover, there is a development of 3D applications for the present and the future and there are references of the fields that use 3D technologies such as teaching, entertainment, medicine, archeology etc. In the second chapter you will find a research and comparison between different software applications that are used for the construction of 3D scenes. The third chapter includes a description of the software Maya, the stages of creating motion, the projections that are used from this software and even more of its features. In the last chapter there is a study of the way that a 3D space is created and the main issue is the construction of a galaxy, which includes the construction of an alien, a rocket, planets and spacecrafts and adding motion in all these objects. The implementation of this space was made with Maya.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕφαρμογές 3D Design.el
dc.title3D Design applications.en

healMeta

heal.creatorNameΤσαϊλακοπούλου, Ευγενίαel
heal.creatorNameTsailakopoulou, Evgeniaen
heal.publicationDate2012-07-03T13:31:10Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3341
heal.abstractΗ εργασία αυτή έχει ως σκοπό την μελέτη της κατασκευής των τρισδιάστατων χώρων. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι τεχνικές σχεδίασης ενός τρισδιάστατων χώρου, τεχνικές μοντελοποίησης αντικειμένων καθώς και τα στάδια δημιουργίας του ψηφιακού κόσμου. Επιπλέον αναπτύσσονται τρισδιάστατες εφαρμογές του παρόντος αλλά και του μέλλοντος και αναφέρονται οι τομείς που καλύπτουν τρισδιάστατες εφαρμογές, όπως η εκπαίδευση, η ψυχαγωγία, η ιατρική, η αρχαιολογία και πολλές ακόμα. Στο δεύτερο κεφάλαιο μελετώνται και συγκρίνονται διάφορα λογισμικά τα οποία χρησιμοποιούνται στην κατασκευή τρισδιάστατων χώρων. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται η διεπαφή του λογισμικού Maya, τα στάδια δημιουργίας κίνησης, οι προβολές που χρησιμοποιούνται στο συγκεκριμένο λογισμικό καθώς και άλλα χαρακτηριστικά του. Στο τελευταίο κεφάλαιο αναπτύσσεται ο τρόπος δημιουργίας τρισδιάστατου γραφικού χώρου με θέμα την δημιουργία ενός γαλαξία ο οποίο περιλαμβάνει την δημιουργία ενός εξωγήινου, ενός πυραύλου , πλανητών και διαστημοπλοίων, επιπλέον προστίθεται κίνηση σε όλα αυτά. Για την δημιουργία του συγκεκριμένου χώρου χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό maya.el
heal.abstractThe goal of this thesis is to explore the design of 3D scenes. In the first chapter there is a presentation of designing techniques for 3D spaces, techniques for object modeling and the stages of creating a digital world. Moreover, there is a development of 3D applications for the present and the future and there are references of the fields that use 3D technologies such as teaching, entertainment, medicine, archeology etc. In the second chapter you will find a research and comparison between different software applications that are used for the construction of 3D scenes. The third chapter includes a description of the software Maya, the stages of creating motion, the projections that are used from this software and even more of its features. In the last chapter there is a study of the way that a 3D space is created and the main issue is the construction of a galaxy, which includes the construction of an alien, a rocket, planets and spacecrafts and adding motion in all these objects. The implementation of this space was made with Maya.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΕφαρμογές 3D Design.el
heal.title3D Design applications.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτρισδιάστατη απεικόνιση, λογισμικό Maya, Google sketch upel
heal.keywordthree-dimensional (3D) imaging, Maya software, Google sketch upen
heal.advisorNameΤριανταφυλλίδης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameTriantafyllidis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)