heal.creatorName | Τσαϊλακοπούλου, Ευγενία | el |
heal.creatorName | Tsailakopoulou, Evgenia | en |
heal.publicationDate | 2012-07-03T13:31:10Z | |
heal.identifier.primary | http://hdl.handle.net/20.500.12688/3341 | |
heal.abstract | Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό την μελέτη της κατασκευής των τρισδιάστατων χώρων. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι τεχνικές σχεδίασης ενός τρισδιάστατων χώρου, τεχνικές μοντελοποίησης αντικειμένων καθώς και τα στάδια δημιουργίας του ψηφιακού κόσμου. Επιπλέον αναπτύσσονται τρισδιάστατες εφαρμογές του παρόντος αλλά και του μέλλοντος και αναφέρονται οι τομείς που καλύπτουν τρισδιάστατες εφαρμογές, όπως η εκπαίδευση, η ψυχαγωγία, η ιατρική, η αρχαιολογία και πολλές ακόμα. Στο δεύτερο κεφάλαιο μελετώνται και συγκρίνονται διάφορα λογισμικά τα οποία χρησιμοποιούνται στην κατασκευή τρισδιάστατων χώρων. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται η διεπαφή του λογισμικού Maya, τα στάδια δημιουργίας κίνησης, οι προβολές που χρησιμοποιούνται στο συγκεκριμένο λογισμικό καθώς και άλλα χαρακτηριστικά του. Στο τελευταίο κεφάλαιο αναπτύσσεται ο τρόπος δημιουργίας τρισδιάστατου γραφικού χώρου με θέμα την δημιουργία ενός γαλαξία ο οποίο περιλαμβάνει την δημιουργία ενός εξωγήινου, ενός πυραύλου , πλανητών και διαστημοπλοίων, επιπλέον προστίθεται κίνηση σε όλα αυτά. Για την δημιουργία του συγκεκριμένου χώρου χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό maya. | el |
heal.abstract | The goal of this thesis is to explore the design of 3D scenes. In the first chapter there is a presentation of designing techniques for 3D spaces, techniques for object modeling and the stages of creating a digital world. Moreover, there is a development of 3D applications for the present and the future and there are references of the fields that use 3D technologies such as teaching, entertainment, medicine, archeology etc. In the second chapter you will find a research and comparison between different software applications that are used for the construction of 3D scenes. The third chapter includes a description of the software Maya, the stages of creating motion, the projections that are used from this software and even more of its features. In the last chapter there is a study of the way that a 3D space is created and the main issue is the construction of a galaxy, which includes the construction of an alien, a rocket, planets and spacecrafts and adding motion in all these objects. The implementation of this space was made with Maya. | en |
heal.language | el | |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. | el |
heal.academicPublisher | T.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineering | en |
heal.title | Εφαρμογές 3D Design. | el |
heal.title | 3D Design applications. | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.keyword | τρισδιάστατη απεικόνιση, λογισμικό Maya, Google sketch up | el |
heal.keyword | three-dimensional (3D) imaging, Maya software, Google sketch up | en |
heal.advisorName | Τριανταφυλλίδης, Γεώργιος | el |
heal.advisorName | Triantafyllidis, Georgios | en |
heal.academicPublisherID | teicrete | |
heal.fullTextAvailability | true | |
tcd.distinguished | false | |
tcd.survey | false | |