Εμφάνιση απλής εγγραφής

HTML5: introduction to HTML5 markup language

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒαλυράκης, Γεώργιοςel
dc.creatorΜηλολιδάκης, Ιωάννηςel
dc.creatorValyrakis, Georgiosen
dc.creatorMilolidakis, Ioannisen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:17:39Z
dc.date.available2016-03-15T15:17:39Z
dc.date.issued2012-10-31T16:19:34Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3379
dc.description.abstractΤο διαδίκτυο αναμφισβήτητα αποτελεί τα τελευταία χρόνια μέρος της καθημερινότητάς μας και κατ' επέκταση της ίδιας μας της ζωής. Είναι μέσο επικοινωνίας, πηγής γνώσης, και πολλών άλλων ,εξαρτώντας πάντα από την χρήση που κάνουμε. Ως μέσο έχει δύο διαστάσεις, την υλική και την άυλη. Με τον όρο υλική περιγράφουμε τα μέρη εκείνα που είναι απαραίτητα για την εδραίωση μίας σύνδεσης ,δηλαδή υλικό και λογισμικό ενώ με τον όρο άυλη περιγράφουμε όλα εκείνα που προσφέρει στην κοινωνία το διαδίκτυο ως μέσο. Σε αυτή την πτυχιακή εργασία θα ασχοληθούμε με το κομμάτι εκείνο του λογισμικού, δηλαδή με ένα από τα μέρη που απαρτίζουν την υλική μορφή του διαδικτύου. Αναλυτικότερα, στο πρώτο μέρος θα κάνουμε μία μικρή αναφορά στο διαδίκτυο. Τι είναι και πως αυτό δημιουργήθηκε. Θα αναφερθούμε στον τρόπο με τον οποίο ανταλλάσσονται δεδομένα στο διαδίκτυο και στις γλώσσες σήμανσης που είναι ο τρόπος με τον οποίο μεταφέρεται η πληροφορία στο διαδίκτυο. Θα γίνει αναλυτική περιγραφή στις γλώσσες σήμανσης, τι είναι, πως και γιατί ξεκίνησαν να χρησιμοποιούνται ,ποια η χρησιμότητά τους ενώ θα ακολουθήσει μία σύντομη περιγραφή των πιο γνωστών γλωσσών σήμανσης. Θα αναφερθούμε στην πολύ γνωστή σε όλους μας γλώσσα σήμανσης HTML από την πρώτη κιόλας της έκδοση ,ενώ στη συνέχεια θα αναφερθούμε στην εξίσου γνωστή και πολύ σημαντική XML. Στο τέλος του πρώτου μέρους θα κάνουμε εκτενή αναφορά στην τελευταία έκδοση της HTML ,την έκδοση 5 που είναι και ο στόχος αυτής της πτυχιακής. Θα καταγράψουμε τις δυνατότητες της ,της τεχνολογίες που υποστηρίζει και θα σημειώσουμε όλα εκείνα τα νέα χαρακτηρίστηκα που προσφέρει στον προγραμματιστή. Θα επισημάνουμε όλα εκείνα τα στοιχεία που την κάνουν τόσο διαφορετική αλλά και όλα εκείνα τα μέρη που ακόμα και σήμερα υστερεί, αφού δεν είναι ακόμα στην τελική της έκδοση. Θα μιλήσουμε για την δομή της και τι διαφορές έχει με την προκάτοχό της στον βασικό κορμό .Τέλος, θα αναφερθούμε στο πολύ γνωστό εργαλείο της adobe, flash ενώ θα το συγκρίνουμε με την HTML5 . Στην συνέχεια θα κάνουμε μια παρουσίαση κάποιων πολύ γνωστών ιστοσελίδων που κάνουν χρήση HTML5, όπως το youtube, και το Facebook περιγράφοντας αναλυτικά τις απαιτήσεις που έχει η καινούρια γλώσσα σήμανσης σε αναπαραγωγή βίντεο και ήχου έναντι του flash. Στο επόμενο κεφάλαιο θα παρουσιάσουμε εργαλεία με τα οποία μπορούμε να αναπτύξουμε ιστοσελίδες με την χρήση HTML5, όπως το adobe air, το adobe edge, το HTML5 video player widget και το adobe wallaby. Η δημιουργία τέτοιου είδους προγραμμάτων τα τελευταία χρόνια έχει βελτιωθεί αρκετά προσφέροντας όλο και περισσότερες επιλογές στον προγραμματιστή με όλο και λιγότερες απαιτήσεις καθαρού κώδικα. Ο προγραμματιστής μπορεί απλά και μόνο μέσα από το interface της διεπαφής πατώντας μόνο κουμπιά και σέρνοντας μόνο αντικείμενα να φτιάξει αξιόλογες διεπαφές χωρίς την χρήση κώδικα. Αυτό προσφέρει ευκολία, εξοικονόμηση χρόνου ενώ ο τελικός χρήστης βρίσκει με καθόλου ή και λίγα χρήματα τα προγράμματα που τον ενδιαφέρουν.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleHTML5: εισαγωγή στην γλώσσα σήμανσης HTML5el
dc.titleHTML5: introduction to HTML5 markup languageen

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒαλυράκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameΜηλολιδάκης, Ιωάννηςel
heal.creatorNameValyrakis, Georgiosen
heal.creatorNameMilolidakis, Ioannisen
heal.publicationDate2012-10-31T16:19:34Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3379
heal.abstractΤο διαδίκτυο αναμφισβήτητα αποτελεί τα τελευταία χρόνια μέρος της καθημερινότητάς μας και κατ' επέκταση της ίδιας μας της ζωής. Είναι μέσο επικοινωνίας, πηγής γνώσης, και πολλών άλλων ,εξαρτώντας πάντα από την χρήση που κάνουμε. Ως μέσο έχει δύο διαστάσεις, την υλική και την άυλη. Με τον όρο υλική περιγράφουμε τα μέρη εκείνα που είναι απαραίτητα για την εδραίωση μίας σύνδεσης ,δηλαδή υλικό και λογισμικό ενώ με τον όρο άυλη περιγράφουμε όλα εκείνα που προσφέρει στην κοινωνία το διαδίκτυο ως μέσο. Σε αυτή την πτυχιακή εργασία θα ασχοληθούμε με το κομμάτι εκείνο του λογισμικού, δηλαδή με ένα από τα μέρη που απαρτίζουν την υλική μορφή του διαδικτύου. Αναλυτικότερα, στο πρώτο μέρος θα κάνουμε μία μικρή αναφορά στο διαδίκτυο. Τι είναι και πως αυτό δημιουργήθηκε. Θα αναφερθούμε στον τρόπο με τον οποίο ανταλλάσσονται δεδομένα στο διαδίκτυο και στις γλώσσες σήμανσης που είναι ο τρόπος με τον οποίο μεταφέρεται η πληροφορία στο διαδίκτυο. Θα γίνει αναλυτική περιγραφή στις γλώσσες σήμανσης, τι είναι, πως και γιατί ξεκίνησαν να χρησιμοποιούνται ,ποια η χρησιμότητά τους ενώ θα ακολουθήσει μία σύντομη περιγραφή των πιο γνωστών γλωσσών σήμανσης. Θα αναφερθούμε στην πολύ γνωστή σε όλους μας γλώσσα σήμανσης HTML από την πρώτη κιόλας της έκδοση ,ενώ στη συνέχεια θα αναφερθούμε στην εξίσου γνωστή και πολύ σημαντική XML. Στο τέλος του πρώτου μέρους θα κάνουμε εκτενή αναφορά στην τελευταία έκδοση της HTML ,την έκδοση 5 που είναι και ο στόχος αυτής της πτυχιακής. Θα καταγράψουμε τις δυνατότητες της ,της τεχνολογίες που υποστηρίζει και θα σημειώσουμε όλα εκείνα τα νέα χαρακτηρίστηκα που προσφέρει στον προγραμματιστή. Θα επισημάνουμε όλα εκείνα τα στοιχεία που την κάνουν τόσο διαφορετική αλλά και όλα εκείνα τα μέρη που ακόμα και σήμερα υστερεί, αφού δεν είναι ακόμα στην τελική της έκδοση. Θα μιλήσουμε για την δομή της και τι διαφορές έχει με την προκάτοχό της στον βασικό κορμό .Τέλος, θα αναφερθούμε στο πολύ γνωστό εργαλείο της adobe, flash ενώ θα το συγκρίνουμε με την HTML5 . Στην συνέχεια θα κάνουμε μια παρουσίαση κάποιων πολύ γνωστών ιστοσελίδων που κάνουν χρήση HTML5, όπως το youtube, και το Facebook περιγράφοντας αναλυτικά τις απαιτήσεις που έχει η καινούρια γλώσσα σήμανσης σε αναπαραγωγή βίντεο και ήχου έναντι του flash. Στο επόμενο κεφάλαιο θα παρουσιάσουμε εργαλεία με τα οποία μπορούμε να αναπτύξουμε ιστοσελίδες με την χρήση HTML5, όπως το adobe air, το adobe edge, το HTML5 video player widget και το adobe wallaby. Η δημιουργία τέτοιου είδους προγραμμάτων τα τελευταία χρόνια έχει βελτιωθεί αρκετά προσφέροντας όλο και περισσότερες επιλογές στον προγραμματιστή με όλο και λιγότερες απαιτήσεις καθαρού κώδικα. Ο προγραμματιστής μπορεί απλά και μόνο μέσα από το interface της διεπαφής πατώντας μόνο κουμπιά και σέρνοντας μόνο αντικείμενα να φτιάξει αξιόλογες διεπαφές χωρίς την χρήση κώδικα. Αυτό προσφέρει ευκολία, εξοικονόμηση χρόνου ενώ ο τελικός χρήστης βρίσκει με καθόλου ή και λίγα χρήματα τα προγράμματα που τον ενδιαφέρουν.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleHTML5: εισαγωγή στην γλώσσα σήμανσης HTML5el
heal.titleHTML5: introduction to HTML5 markup languageen
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΒιδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNameVidakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)