Εμφάνιση απλής εγγραφής

Create web application to using sensor and user interaction.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧουλιάρας, Νικόλαοςel
dc.creatorChouliaras, Nikolaosen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:17:44Z
dc.date.available2016-03-15T15:17:44Z
dc.date.issued2013-11-26T23:16:19Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3382
dc.description.abstractΣε αυτήν την πτυχιακή εργασία, θα δημιουργηθεί μία εφαρμογή η οποία θα μεταφέρει δεδομένα από το kinect, στο browser του χρήστη. Η εφαρμογή θα επεκταθεί έτσι ώστε να χρησιμοποιείται για το χειρισμό ενός παιχνιδιού, το οποίο θα είναι γραμμένο σε HTML5 και θα τρέχει στο browser, με σκοπό την ομαλή αλληλεπίδραση του χρήστη με αυτό. Το kinect θα αναγνωρίζει τη κίνηση του χρήστη ενώ μέσω της εφαρμογής θα μεταφέρεται η πληροφορία στο browser για το χειρισμό του παιχνιδιού. Για την πτυχιακή εργασία θα γίνει χρήση νέων, υπό εξέλιξη, τεχνολογιών όπως HTML5, JavaScript, Kinect SDK, WebSockets API(το οποίο υποστηρίζεται από τον Google Chrome browser), X3Dom, X3D και WebGL αλλά και παλαιότερων τεχνολογιών όπως είναι το ActiveX Control.el
dc.description.abstractIn this thesis, we created an application that transfers data from the kinect device to the user's browser. The application will be extended to be used to handle a game, which will be written in HTML5 and will run in the browser, for smooth user interaction with it. The kinect recognizes the movement of the user while using the application and transfers the information in the browser to handle the game. For the thesis will make use of new, ongoing, technologies such as HTML5, JavaScript, Kinect SDK, WebSockets API(supported by Google Chrome), X3Dom, X3D and WebGL.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔημιουργία web εφαρμογή για χρήση sensor και αλληλεπίδραση με το χρήστη.el
dc.titleCreate web application to using sensor and user interaction.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧουλιάρας, Νικόλαοςel
heal.creatorNameChouliaras, Nikolaosen
heal.publicationDate2013-11-26T23:16:19Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3382
heal.abstractΣε αυτήν την πτυχιακή εργασία, θα δημιουργηθεί μία εφαρμογή η οποία θα μεταφέρει δεδομένα από το kinect, στο browser του χρήστη. Η εφαρμογή θα επεκταθεί έτσι ώστε να χρησιμοποιείται για το χειρισμό ενός παιχνιδιού, το οποίο θα είναι γραμμένο σε HTML5 και θα τρέχει στο browser, με σκοπό την ομαλή αλληλεπίδραση του χρήστη με αυτό. Το kinect θα αναγνωρίζει τη κίνηση του χρήστη ενώ μέσω της εφαρμογής θα μεταφέρεται η πληροφορία στο browser για το χειρισμό του παιχνιδιού. Για την πτυχιακή εργασία θα γίνει χρήση νέων, υπό εξέλιξη, τεχνολογιών όπως HTML5, JavaScript, Kinect SDK, WebSockets API(το οποίο υποστηρίζεται από τον Google Chrome browser), X3Dom, X3D και WebGL αλλά και παλαιότερων τεχνολογιών όπως είναι το ActiveX Control.el
heal.abstractIn this thesis, we created an application that transfers data from the kinect device to the user's browser. The application will be extended to be used to handle a game, which will be written in HTML5 and will run in the browser, for smooth user interaction with it. The kinect recognizes the movement of the user while using the application and transfers the information in the browser to handle the game. For the thesis will make use of new, ongoing, technologies such as HTML5, JavaScript, Kinect SDK, WebSockets API(supported by Google Chrome), X3Dom, X3D and WebGL.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΔημιουργία web εφαρμογή για χρήση sensor και αλληλεπίδραση με το χρήστη.el
heal.titleCreate web application to using sensor and user interaction.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordweb application, Microsoft kinect sensoren
heal.advisorNameΜαλάμος, Αθανάσιοςel
heal.advisorNameMalamos, Athanasiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)