Εμφάνιση απλής εγγραφής

Use of computers for distance teaching on secondary education.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒρέντζου, Αικατερίνηel
dc.creatorΚατσιούλη, Θεοδώραel
dc.creatorVrentzou, Aikaterinien
dc.creatorKatsiouli, Theodoraen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:18:05Z
dc.date.available2016-03-15T15:18:05Z
dc.date.issued2012-06-13T10:47:43Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3393
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία θα παρουσιαστούν διάφορα θέματα γύρω από την εισαγωγή της πληροφορικής στην εκπαίδευση. Στη παγκόσμια βιβλιογραφία υπάρχουν πολλές μελέτες και αναλύσεις σχετικά με τις τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας στην εκπαίδευση. Κατά καιρούς οι επιστήμονες έχουν προβληματιστεί σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των νέων τεχνολογιών στον τομέα της εκπαίδευσης. Η εκπαιδευτική τεχνολογία είναι ένας όρος που αναφέρεται στην ορθή θέσπιση και χρήση τεχνολογιών με στόχο κάποιο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα. Ο λόγος, οι αξίες και τα αποτελέσματα είναι χαρακτηριστικά της εκπαιδευτικής τεχνολογίας. Η πληροφορική στην εκπαίδευση δεν ανήκει στην πολυτέλεια του εκάστοτε σχολείο αλλά αποτελεί ένα από τα αναπόσπαστα κομμάτια του. Η μάθηση είναι πολύπλοκη και πολυδιάστατη και δεν περιλαμβάνει αποκλειστικά την απόκτηση τεχνικών δεξιοτήτων ή ικανοτήτων επεξεργασίας πληροφορίας.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔιδασκαλία μαθήματος από απόσταση στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση υποστηριζόμενη από υπολογιστές.el
dc.titleUse of computers for distance teaching on secondary education.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒρέντζου, Αικατερίνηel
heal.creatorNameΚατσιούλη, Θεοδώραel
heal.creatorNameVrentzou, Aikaterinien
heal.creatorNameKatsiouli, Theodoraen
heal.publicationDate2012-06-13T10:47:43Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3393
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία θα παρουσιαστούν διάφορα θέματα γύρω από την εισαγωγή της πληροφορικής στην εκπαίδευση. Στη παγκόσμια βιβλιογραφία υπάρχουν πολλές μελέτες και αναλύσεις σχετικά με τις τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας στην εκπαίδευση. Κατά καιρούς οι επιστήμονες έχουν προβληματιστεί σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των νέων τεχνολογιών στον τομέα της εκπαίδευσης. Η εκπαιδευτική τεχνολογία είναι ένας όρος που αναφέρεται στην ορθή θέσπιση και χρήση τεχνολογιών με στόχο κάποιο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα. Ο λόγος, οι αξίες και τα αποτελέσματα είναι χαρακτηριστικά της εκπαιδευτικής τεχνολογίας. Η πληροφορική στην εκπαίδευση δεν ανήκει στην πολυτέλεια του εκάστοτε σχολείο αλλά αποτελεί ένα από τα αναπόσπαστα κομμάτια του. Η μάθηση είναι πολύπλοκη και πολυδιάστατη και δεν περιλαμβάνει αποκλειστικά την απόκτηση τεχνικών δεξιοτήτων ή ικανοτήτων επεξεργασίας πληροφορίας.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΔιδασκαλία μαθήματος από απόσταση στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση υποστηριζόμενη από υπολογιστές.el
heal.titleUse of computers for distance teaching on secondary education.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμέση εκπαίδευση, εκπαιδευτική τεχνολογία, εξ' αποστάσεως εκπαίδευσηel
heal.keywordsecondary education, educational technology, distance educationen
heal.advisorNameΒιδάκης, Νίκοςel
heal.advisorNameVidakis, Nikosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)