Εμφάνιση απλής εγγραφής

Development of ana application simulating a virtual museum in a three dimensional environment.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπολωνάκης, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorMpolonakis, Konstantinosen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:18:27Z
dc.date.available2016-03-15T15:18:27Z
dc.date.issued2013-08-19T13:04:16Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3397
dc.description.abstractΣτόχος αυτού του συγγράμματος είναι να παρατηρήσουμε βήμα προς βήμα την ανάπτυξη μιας εφαρμογής χρησιμοποιόντας σαν κύρια προγραμματιστικά εργαλεία το 3D Studio Max (πρόγραμμα δημιουργίας τρισδιάστατων γραφικών και animation) και το Unity 3D (πρόγραμμα δημιουργίας εφαρμογών τριών διαστάσεων). Η Ανάπτυξη της εφαρμογής που αναλύουμε στις παρακάτω σελίδες, είναι μια προσομοίωση ενός εικονικού μουσείου σε τρισδιάστατο περιβάλλον, μέσα απ΄το οποίο ασχολούμαστε με την μοντελοποίηση, την συνθεσή και τον προγραμματισμό που απαιτείται, για να μπορέσει να δημιουργηθεί το τελικό εκτελέσιμο αρχείο της εφαρμογής. Αρχικά, γίνεται η παρουσίαση της εφαρμογής ξεκινώντας από την περιγραφή του χειρισμού και των στοιχείων ελέγχου της εφαρμογής. Γίνεται μια ξενάγηση στους χώρους του μουσείου, καθώς περιγράφονται οι δυνατότητες και οι λειτουργίες που παρέχονται. Στην συνέχεια εξετάζονται αναλυτικά τα εργαλεία και οι τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν ξεκινώντας από το προγραμματιστικό εργαλείο 3d studio Max, μέσα απ΄οπου παρουσιάζονται μέθοδοι κατασκευής τρισδιάστατων μοντέλων και βλέπουμε δυνατότητες που μας προσφέρει αυτό το πρόγραμμα με παραδείγματα όπως μοντελοποίηση κτιρίων, χαρακτήρων και αντικείμενων. Αναφερόμαστε επίσης στην τεχνική unwrapping για την δημιουργία και την προσαρμογή υφών (textures) στα μοντέλα και την διαδικασία αναπτυξής animation. Έπειτα, βλέπουμε τον τρόπο ανάπτυξης ενος 3d περιβάλλοντος με το προγραμματιστικό εργαλείο Unity. Εξετάζουμε την εισαγωγή και διαχείριση των 3d μοντέλων στο περιβάλλον του Unity και πως μπορούν να αποκτήσουν διαδραστικότητα μέσω του προγραμματισμού(Scripting), χρησιμοποιώντας JavaScript και C#. Αναφέρονται τα κυριότερα εργαλεία του προγράμματος και οι διεργασίες εκείνες που χρειαζόνται για να φτάσουμε στο τελικό αποτέλεσμα. Τελος έχοντας κατανοήσει της βασικές τεχνικές και διαδικασίες τις οποίες ακολουθούμε για την κατασκευή μιας τρισδιάστατης εφαρμογής, αναφέρονται ορισμένες συμβουλές (tips), για την βελτίωση του project όσον αφορά την απόδοση ρεαλιστικότητας και εξοικονόμησης πόρων του συστήματος.el
dc.description.abstractGoal of this project is to observe step by step the development of an application by using prencipal programming tools such as 3D Studio Max and Unity 3D. The development of this application that is beeing analized in the following pages, is the simulation of a virtual musiem, placed in a 3D environment, though of which we work in modeling , the compozition and the programming that is requared in order to be created the final working file. Initialy, the presentation of this application starts from the desciption of the controling and the control settings of the application. A tour takes place in the musiem, as the abilities and the operation offered, are described. Then, we examine in details tools and methods that has been used starting with 3d studio max program, through of which we present the 3d models creation and learn the abilities offered by this program through examples such as building, character and itemmodeling. It is olso mentioned the unwrapping tecniques for textures adjustment inmodels and the proccess of creation animation. Concluding, we present the way through of which is beeing developed a 3d environment using Unity. We examine the introdaction and the manipulation of the models in the Unity environment and how they can gain interactivity via Scripting, using JavaScript and C#. What is more, we mention the main programming tools and all the proccess needed to reach the final resalt. Finaly, having understand the basic tecniques that we follow in order to build a 3d aplication, we mention some of the tips for the inprovement of the project, who it can be more realistic and how we can save system resurses.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑνάπτυξη εφαρμογής προσομοίωσης εικονικού μουσείου σε τριδιάστατο περιβάλλον με στοιχεία adventure game.el
dc.titleDevelopment of ana application simulating a virtual museum in a three dimensional environment.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπολωνάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameMpolonakis, Konstantinosen
heal.publicationDate2013-08-19T13:04:16Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3397
heal.abstractΣτόχος αυτού του συγγράμματος είναι να παρατηρήσουμε βήμα προς βήμα την ανάπτυξη μιας εφαρμογής χρησιμοποιόντας σαν κύρια προγραμματιστικά εργαλεία το 3D Studio Max (πρόγραμμα δημιουργίας τρισδιάστατων γραφικών και animation) και το Unity 3D (πρόγραμμα δημιουργίας εφαρμογών τριών διαστάσεων). Η Ανάπτυξη της εφαρμογής που αναλύουμε στις παρακάτω σελίδες, είναι μια προσομοίωση ενός εικονικού μουσείου σε τρισδιάστατο περιβάλλον, μέσα απ΄το οποίο ασχολούμαστε με την μοντελοποίηση, την συνθεσή και τον προγραμματισμό που απαιτείται, για να μπορέσει να δημιουργηθεί το τελικό εκτελέσιμο αρχείο της εφαρμογής. Αρχικά, γίνεται η παρουσίαση της εφαρμογής ξεκινώντας από την περιγραφή του χειρισμού και των στοιχείων ελέγχου της εφαρμογής. Γίνεται μια ξενάγηση στους χώρους του μουσείου, καθώς περιγράφονται οι δυνατότητες και οι λειτουργίες που παρέχονται. Στην συνέχεια εξετάζονται αναλυτικά τα εργαλεία και οι τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν ξεκινώντας από το προγραμματιστικό εργαλείο 3d studio Max, μέσα απ΄οπου παρουσιάζονται μέθοδοι κατασκευής τρισδιάστατων μοντέλων και βλέπουμε δυνατότητες που μας προσφέρει αυτό το πρόγραμμα με παραδείγματα όπως μοντελοποίηση κτιρίων, χαρακτήρων και αντικείμενων. Αναφερόμαστε επίσης στην τεχνική unwrapping για την δημιουργία και την προσαρμογή υφών (textures) στα μοντέλα και την διαδικασία αναπτυξής animation. Έπειτα, βλέπουμε τον τρόπο ανάπτυξης ενος 3d περιβάλλοντος με το προγραμματιστικό εργαλείο Unity. Εξετάζουμε την εισαγωγή και διαχείριση των 3d μοντέλων στο περιβάλλον του Unity και πως μπορούν να αποκτήσουν διαδραστικότητα μέσω του προγραμματισμού(Scripting), χρησιμοποιώντας JavaScript και C#. Αναφέρονται τα κυριότερα εργαλεία του προγράμματος και οι διεργασίες εκείνες που χρειαζόνται για να φτάσουμε στο τελικό αποτέλεσμα. Τελος έχοντας κατανοήσει της βασικές τεχνικές και διαδικασίες τις οποίες ακολουθούμε για την κατασκευή μιας τρισδιάστατης εφαρμογής, αναφέρονται ορισμένες συμβουλές (tips), για την βελτίωση του project όσον αφορά την απόδοση ρεαλιστικότητας και εξοικονόμησης πόρων του συστήματος.el
heal.abstractGoal of this project is to observe step by step the development of an application by using prencipal programming tools such as 3D Studio Max and Unity 3D. The development of this application that is beeing analized in the following pages, is the simulation of a virtual musiem, placed in a 3D environment, though of which we work in modeling , the compozition and the programming that is requared in order to be created the final working file. Initialy, the presentation of this application starts from the desciption of the controling and the control settings of the application. A tour takes place in the musiem, as the abilities and the operation offered, are described. Then, we examine in details tools and methods that has been used starting with 3d studio max program, through of which we present the 3d models creation and learn the abilities offered by this program through examples such as building, character and itemmodeling. It is olso mentioned the unwrapping tecniques for textures adjustment inmodels and the proccess of creation animation. Concluding, we present the way through of which is beeing developed a 3d environment using Unity. We examine the introdaction and the manipulation of the models in the Unity environment and how they can gain interactivity via Scripting, using JavaScript and C#. What is more, we mention the main programming tools and all the proccess needed to reach the final resalt. Finaly, having understand the basic tecniques that we follow in order to build a 3d aplication, we mention some of the tips for the inprovement of the project, who it can be more realistic and how we can save system resurses.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΑνάπτυξη εφαρμογής προσομοίωσης εικονικού μουσείου σε τριδιάστατο περιβάλλον με στοιχεία adventure game.el
heal.titleDevelopment of ana application simulating a virtual museum in a three dimensional environment.en
heal.typebachelorThesis
heal.keyword3ds Max, Javascript, μοντελοποίηση, εικονικό μουσείοel
heal.keyword3ds Max, Javascript, modeling, virtual museumen
heal.advisorNameΜαλάμος, Αθανάσιοςel
heal.advisorNameMalamos, Athanasiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)