Εμφάνιση απλής εγγραφής

Designing of an anthropomorphic model Humanoid.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔουλγεράκης, Μιχάληςel
dc.creatorDoulgerakis, Michalisen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:18:38Z
dc.date.available2016-03-15T15:18:38Z
dc.date.issued2012-05-11T16:48:39Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3402
dc.description.abstractΣκοπός της πτυχιακής αυτής είναι η μελέτη και ανάπτυξη σχεδιοκίνησης ενός ανθρωπόμορφου μοντέλου και όλων των βασικων μυών του ανθρώπινου σώματος σε τρισδιάστατη μορφή, με στόχο μέσω της επίδειξη ασκήσεων που εκτελούνται στο χώρο του γυμναστηρίου να υπάρξει κατανόηση ποίων μυϊκών ομάδων ασκούμε στη συγκεκριμένη άσκηση. Για τη δημιουργία του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε το 3ds max studio 2011 και η κίνηση του μοντέλου μας προέκυψε από την συνεργασία δυο προγραμμάτων του Motionbuilder 2011 και του Brekel kinectel
dc.description.abstractThe purpose of this dissertation is to study and develop an anthropomorphic model animation and all the key muscles of the human body in three dimensional forms. We are targeting this by showing some of the exercises performed in the gym in order to understand of what muscle groups exert in this exercise. For the creation of the model we used 3ds max studio 2011 and the move of our model resulted from the collaboration of the two programs Motionbuilder 2011 and Brekel kinect.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣχεδιοποίηση ανθρωπόμορφου μοντέλου Humanoid.el
dc.titleDesigning of an anthropomorphic model Humanoid.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔουλγεράκης, Μιχάληςel
heal.creatorNameDoulgerakis, Michalisen
heal.publicationDate2012-05-11T16:48:39Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3402
heal.abstractΣκοπός της πτυχιακής αυτής είναι η μελέτη και ανάπτυξη σχεδιοκίνησης ενός ανθρωπόμορφου μοντέλου και όλων των βασικων μυών του ανθρώπινου σώματος σε τρισδιάστατη μορφή, με στόχο μέσω της επίδειξη ασκήσεων που εκτελούνται στο χώρο του γυμναστηρίου να υπάρξει κατανόηση ποίων μυϊκών ομάδων ασκούμε στη συγκεκριμένη άσκηση. Για τη δημιουργία του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε το 3ds max studio 2011 και η κίνηση του μοντέλου μας προέκυψε από την συνεργασία δυο προγραμμάτων του Motionbuilder 2011 και του Brekel kinectel
heal.abstractThe purpose of this dissertation is to study and develop an anthropomorphic model animation and all the key muscles of the human body in three dimensional forms. We are targeting this by showing some of the exercises performed in the gym in order to understand of what muscle groups exert in this exercise. For the creation of the model we used 3ds max studio 2011 and the move of our model resulted from the collaboration of the two programs Motionbuilder 2011 and Brekel kinect.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΣχεδιοποίηση ανθρωπόμορφου μοντέλου Humanoid.el
heal.titleDesigning of an anthropomorphic model Humanoid.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordανθρωπόμορφο μοντέλο, 3ds max 2011, Motion Builder, Brekel Κinectel
heal.keywordhumanoid, 3ds max 2011, Motion Builder, Brekel Κinecten
heal.advisorNameΜαλάμος, Αθανάσιοςel
heal.advisorNameMalamos, Athanasiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)