Εμφάνιση απλής εγγραφής

Smart system for chess.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΡίζος, Γεώργιοςel
dc.creatorRizos, Georgiosen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:18:42Z
dc.date.available2016-03-15T15:18:42Z
dc.date.issued2011-04-14T08:55:40Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3404
dc.description.abstractΣκοπός της πτυχιακής εργασίας ήταν η ανάπτυξη ενός ευφυούς προγράμματος του κλασικού και γνωστού σε όλους μας παιχνιδιού σκάκι. Ο χρήστης θα μπορεί να παίζει σκάκι με τον υπολογιστή. Το πρόγραμμα αυτό είναι υλοποιημένο σε γλώσσα προγραμματισμού C και χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να μπορεί να βρίσκει την καλύτερη κίνηση από όλες τις δυνατές κινήσεις κάθε φορά. Νικητής βγαίνει ο υπολογιστής σε περίπτωση που ο χρήστης χάσει το βασιλιά του.el
dc.description.abstractThe purpose of this thesis was to develop an intelligent program of the classic and known to all of us chess game. The user can play chess with the computer. This program is implemented in C programming language and uses artificial intelligence to be able to find the best move of all possible moves each time. The victory goes to the computer if the user loses its king.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕυφυές σύστημα για το παιχνίδι σκάκι.el
dc.titleSmart system for chess.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΡίζος, Γεώργιοςel
heal.creatorNameRizos, Georgiosen
heal.publicationDate2011-04-14T08:55:40Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3404
heal.abstractΣκοπός της πτυχιακής εργασίας ήταν η ανάπτυξη ενός ευφυούς προγράμματος του κλασικού και γνωστού σε όλους μας παιχνιδιού σκάκι. Ο χρήστης θα μπορεί να παίζει σκάκι με τον υπολογιστή. Το πρόγραμμα αυτό είναι υλοποιημένο σε γλώσσα προγραμματισμού C και χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να μπορεί να βρίσκει την καλύτερη κίνηση από όλες τις δυνατές κινήσεις κάθε φορά. Νικητής βγαίνει ο υπολογιστής σε περίπτωση που ο χρήστης χάσει το βασιλιά του.el
heal.abstractThe purpose of this thesis was to develop an intelligent program of the classic and known to all of us chess game. The user can play chess with the computer. This program is implemented in C programming language and uses artificial intelligence to be able to find the best move of all possible moves each time. The victory goes to the computer if the user loses its king.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΕυφυές σύστημα για το παιχνίδι σκάκι.el
heal.titleSmart system for chess.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordευφυές πρόγραμμα, Cel
heal.keywordintelligent program, Cen
heal.advisorNameΠαπαδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePapadakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)