Εμφάνιση απλής εγγραφής

Virtual space and education.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔαμιανάκη, Κωνσταντίναel
dc.creatorDamianaki, Konstantinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:19:08Z
dc.date.available2016-03-15T15:19:08Z
dc.date.issued2011-01-26T11:18:00Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3411
dc.description.abstractΜε την πάροδο των τελευταίων ετών, νέες τεχνολογίες τηλεπικοινωνιακών συστημάτων έχουν επιτύχει σημαντικά υψηλούς ρυθμούς μετάδοσης δεδομένων, αλλά έχουν ακόμα καταφέρει, και να καλύψουν απομακρυσμένες περιοχές. Έτσι κάθε σπίτι, πλέον, έχει άμεση και γρήγορη πρόσβαση στο διαδίκτυο. Η αυξημένη ζήτηση των χρηστών, για εύκολη και γρήγορη ψυχαγωγία μέσω του διαδικτύου, έκανε πολλές εταιρίες να κινηθούν στον τομέα παραγωγής βιντεοπαιχνιδιών. Σήμερα, μπορεί κανείς ν’ ανακαλύψει μια τεράστια γκάμα όλων των ειδών, από τα πιο απλά π.χ. τύπου puzzles, μέχρι και πιο πολυσύνθετα, όπως massive 3d online multiplayer. Παράλληλα, η βιομηχανία παραγωγής βιντεοπαιχνιδιών για κονσόλες και υπολογιστές, γνώρισε ιδιαίτερη άνθιση, σε τέτοιο βαθμό ώστε ν’ αποτελεί σήμερα, μια από τις πιο προσοδοφόρες. Η παρούσα εργασία εστιάζει στα στάδια ανάπτυξης ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Στα επόμενα κεφάλαια περιγράφεται αναλυτικά όλη η διαδικασία σχεδιασμού και ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών. Στην πρώτη ενότητα, γίνεται λόγος για τα βήματα που πρέπει ν’ ακολουθήσουμε καθώς και τις επιλογές που έχουμε, για να πραγματώσουμε ένα σωστό ξεκίνημα. Στη δεύτερη ενότητα παρατίθεται οδηγός ανάπτυξης ενός απλού τρισδιάστατου, βιντεοπαιχνιδιού με εξειδικευμένες εφαρμογές. Σχεδιάζεται ο 3d κόσμος και τα μοντέλα, προστίθενται επιπλέον χαρακτηριστικά, όπως υφή και φωτισμός ώστε τα μοντέλα να προσεγγίζουν όσο το δυνατόν περισσότερο, τα πραγματικά. Υπάρχει μια πληθώρα εφαρμογών μοντελοποίησης,, κυρίαρχος όμως του χώρου θεωρείται η Autodesk με τα προγράμματα 3d studio max και Maya. Για τον οδηγό, χρησιμοποιήθηκε η έκδοση 3d studio max 8. Ακολουθεί το πολύπλοκο στάδιο του προγραμματισμού. Η Adobe με το πρόγραμμα director, απλούστευσε αρκετά την όλη αυτή διαδικασία. O προγραμματισμός των αντικειμένων, γίνεται με χρήση της γλώσσας lingo τύπου scripting, η οποία βρίσκεται ενσωματωμένη στο director. Η νέα έκδοση της εφαρμογής (11.5), έδωσε ακόμα μεγαλύτερη ποικιλία λειτουργιών στους δημιουργούς και την δυνατότητα ρεαλιστικότερης κίνησης. Τέλος, η προσομοίωση του πραγματικού κόσμου φυσικής, οι δυνάμεις που ασκούνται στα σώματα, είναι εφικτή με χρήση μηχανών φυσικής, όπως η Ageia Physics. Ως δημιουργοί, είναι σημαντικό, να δώσουμε βάρος εξίσου τόσο στον προγραμματισμό όσο και στο σχεδιασμό γραφικών, για την ολοκλήρωση ενός καλαίσθητου και συνάμα ψυχαγωγικού βιντεοπαιχνιδιού.el
dc.description.abstractOver the past few years, new technologies, in the area of telecommunication systems, have achieved significant high data rates and managed to cover remote areas, as well. Today, each house has a direct and quick access to the internet. The increased user demand, for fast and quick entertainment via the Internet, made many companies, to shift into the field of videogames production. Today, we can discover a huge range of all kinds of games, from the simplest one, for example puzzles, to more complex ones, such as massive 3d online multiplayer games. Furthermore, the industry of console and computer videogames, has experienced great prosperity, so great, that now is considered to be one of the most profitable. The present diploma paper focuses on the stages, of videogames development. In the following chapters, are described thoroughly the whole process of designing and developing. The first section, covers the steps and choices that we have to make in order to accomplish a good start. In the second section, is given a tutorial on how to make a simple three-dimensional videogame, using two specialized applications. First we design 3d models and a 3d world that includes them. Then we add extra features, such as texture and lighting, so that models would reach a close approximation of real-life objects. There is a variety of modeling applications available, but the dominate one in this area, is considered to be Autodesk, with 3d studio max and Maya. In the tutorial, the version that was used was 3d studio max 8. Secondly, comes the complex phase of programming. Adobe, providing, director, simplified the whole procedure. The programming of the objects, is written in lingo, a scripting-style language embedded in director. The latest version of director (11.5), offers an even greater variety of features for authors, and the possibility for more realistic model movements. The simulation of the real world and the forces that act on bodies, is possible with the addition of a physics engine, such as Ageia Physics. As authors, it is important to give equal weight to both programming and graphic design, to complete an elegant, yet entertaining video game.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕικονικός χώρος και εκπαίδευση.el
dc.titleVirtual space and education.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔαμιανάκη, Κωνσταντίναel
heal.creatorNameDamianaki, Konstantinaen
heal.publicationDate2011-01-26T11:18:00Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3411
heal.abstractΜε την πάροδο των τελευταίων ετών, νέες τεχνολογίες τηλεπικοινωνιακών συστημάτων έχουν επιτύχει σημαντικά υψηλούς ρυθμούς μετάδοσης δεδομένων, αλλά έχουν ακόμα καταφέρει, και να καλύψουν απομακρυσμένες περιοχές. Έτσι κάθε σπίτι, πλέον, έχει άμεση και γρήγορη πρόσβαση στο διαδίκτυο. Η αυξημένη ζήτηση των χρηστών, για εύκολη και γρήγορη ψυχαγωγία μέσω του διαδικτύου, έκανε πολλές εταιρίες να κινηθούν στον τομέα παραγωγής βιντεοπαιχνιδιών. Σήμερα, μπορεί κανείς ν’ ανακαλύψει μια τεράστια γκάμα όλων των ειδών, από τα πιο απλά π.χ. τύπου puzzles, μέχρι και πιο πολυσύνθετα, όπως massive 3d online multiplayer. Παράλληλα, η βιομηχανία παραγωγής βιντεοπαιχνιδιών για κονσόλες και υπολογιστές, γνώρισε ιδιαίτερη άνθιση, σε τέτοιο βαθμό ώστε ν’ αποτελεί σήμερα, μια από τις πιο προσοδοφόρες. Η παρούσα εργασία εστιάζει στα στάδια ανάπτυξης ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Στα επόμενα κεφάλαια περιγράφεται αναλυτικά όλη η διαδικασία σχεδιασμού και ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών. Στην πρώτη ενότητα, γίνεται λόγος για τα βήματα που πρέπει ν’ ακολουθήσουμε καθώς και τις επιλογές που έχουμε, για να πραγματώσουμε ένα σωστό ξεκίνημα. Στη δεύτερη ενότητα παρατίθεται οδηγός ανάπτυξης ενός απλού τρισδιάστατου, βιντεοπαιχνιδιού με εξειδικευμένες εφαρμογές. Σχεδιάζεται ο 3d κόσμος και τα μοντέλα, προστίθενται επιπλέον χαρακτηριστικά, όπως υφή και φωτισμός ώστε τα μοντέλα να προσεγγίζουν όσο το δυνατόν περισσότερο, τα πραγματικά. Υπάρχει μια πληθώρα εφαρμογών μοντελοποίησης,, κυρίαρχος όμως του χώρου θεωρείται η Autodesk με τα προγράμματα 3d studio max και Maya. Για τον οδηγό, χρησιμοποιήθηκε η έκδοση 3d studio max 8. Ακολουθεί το πολύπλοκο στάδιο του προγραμματισμού. Η Adobe με το πρόγραμμα director, απλούστευσε αρκετά την όλη αυτή διαδικασία. O προγραμματισμός των αντικειμένων, γίνεται με χρήση της γλώσσας lingo τύπου scripting, η οποία βρίσκεται ενσωματωμένη στο director. Η νέα έκδοση της εφαρμογής (11.5), έδωσε ακόμα μεγαλύτερη ποικιλία λειτουργιών στους δημιουργούς και την δυνατότητα ρεαλιστικότερης κίνησης. Τέλος, η προσομοίωση του πραγματικού κόσμου φυσικής, οι δυνάμεις που ασκούνται στα σώματα, είναι εφικτή με χρήση μηχανών φυσικής, όπως η Ageia Physics. Ως δημιουργοί, είναι σημαντικό, να δώσουμε βάρος εξίσου τόσο στον προγραμματισμό όσο και στο σχεδιασμό γραφικών, για την ολοκλήρωση ενός καλαίσθητου και συνάμα ψυχαγωγικού βιντεοπαιχνιδιού.el
heal.abstractOver the past few years, new technologies, in the area of telecommunication systems, have achieved significant high data rates and managed to cover remote areas, as well. Today, each house has a direct and quick access to the internet. The increased user demand, for fast and quick entertainment via the Internet, made many companies, to shift into the field of videogames production. Today, we can discover a huge range of all kinds of games, from the simplest one, for example puzzles, to more complex ones, such as massive 3d online multiplayer games. Furthermore, the industry of console and computer videogames, has experienced great prosperity, so great, that now is considered to be one of the most profitable. The present diploma paper focuses on the stages, of videogames development. In the following chapters, are described thoroughly the whole process of designing and developing. The first section, covers the steps and choices that we have to make in order to accomplish a good start. In the second section, is given a tutorial on how to make a simple three-dimensional videogame, using two specialized applications. First we design 3d models and a 3d world that includes them. Then we add extra features, such as texture and lighting, so that models would reach a close approximation of real-life objects. There is a variety of modeling applications available, but the dominate one in this area, is considered to be Autodesk, with 3d studio max and Maya. In the tutorial, the version that was used was 3d studio max 8. Secondly, comes the complex phase of programming. Adobe, providing, director, simplified the whole procedure. The programming of the objects, is written in lingo, a scripting-style language embedded in director. The latest version of director (11.5), offers an even greater variety of features for authors, and the possibility for more realistic model movements. The simulation of the real world and the forces that act on bodies, is possible with the addition of a physics engine, such as Ageia Physics. As authors, it is important to give equal weight to both programming and graphic design, to complete an elegant, yet entertaining video game.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΕικονικός χώρος και εκπαίδευση.el
heal.titleVirtual space and education.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordβιντεοπαιχνίδι, τρισδιάστατο παιχνίδι για υπολογιστή, 3D Studio Max, μοντελοποίησηel
heal.keywordvideo game, three-dimensional (3D) computer game, 3D Studio Max, modelingen
heal.advisorNameΜαλάμος, Αθανάσιοςel
heal.advisorNameMalamos, Athanasiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)