Εμφάνιση απλής εγγραφής

Use of animation on e-courses of vocational high schools.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚατσαφάρου, Κλειώel
dc.creatorKatsafarou, Kleioen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:19:13Z
dc.date.available2016-03-15T15:19:13Z
dc.date.issued2011-02-22T11:04:56Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3414
dc.description.abstractΗ εργασία « Η χρήση του animation στην διδασκαλία μαθημάτων του ηλεκτρονικού τομέα των ΕΠΑΛ» επιλέχθηκε εξαιτίας της ανάγκης που υπάρχει στις εκπαιδευτικές κοινότητες για μια σύγχρονη προσέγγιση της γνώσης. Το θέμα αυτό δεν αφορά μόνο το παρόν αλλά και το μέλλον της διδασκαλίας αφού το σχολείο δεν μπορεί και δεν πρέπει να μείνει αδιάφορο απέναντι στην ανάπτυξη της τεχνολογίας και της πληροφορίας. Το αντικείμενο με το οποίο θα ασχοληθούμε δεν είναι μόνο, η γενική χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας αλλά κυρίως για ποιό σκοπό και με ποιό τρόπο αξιοποιούμε τα οπτικοακουστικά μέσα επικοινωνίας. Ορίζονται όροι όπως τι είναι διδασκαλία και ποιοι είναι οι στόχοι της, ποιες θεωρίες μάθησης υποστηρίζουν την χρήση των εποπτικών μέσων, πότε και πόσο αξιοποιούνται οι τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην εκπαίδευση. Επίσης αναφέρεται στο πώς ταξινομούνται τα εποπτικά μέσα και στο πόσο δύσκολη είναι η εφαρμογή τους μέσα στα σημερινά σχολεία. Το κύριο κομμάτι ενδιαφέροντος είναι το animation ως μέσω διδασκαλίας και για το λόγο αυτό αναλύεται ως όρος, ως τεχνική αλλά και ποια η σημασία του κατά την παραγωγή εκπαιδευτικού λογισμικού. Οι νέες τεχνολογίες της ψηφιακής επεξεργασίας και οι νέοι τρόποι παραγωγής και προβολής animation έχουν αλλάξει προοδευτικά τα τελευταία 25 χρόνια γεγονός που διευκολύνει και τους αρχάριους χρήστες να κατασκευάζουν σύγχρονα εκπαιδευτικά λογισμικά. Τέλος στην εργασία δίνεται ένα πλήρες παράδειγμα διδασκαλίας όπου βλέπουμε πως κατασκευάζεται μία εφαρμογή με animation αλλά και πώς αυτή προβάλλεται και χρησιμοποιείτε μέσα στην τάξη.el
dc.description.abstractThe paper "The use of animation in teaching courses in the field of Ε.P.A.L." was chosen because of the need that exists in educational communities for a modern approach to learning. This issue concerns not only the present but also the future of teaching since the school can not and must not remain indifferent to development of technology and information. The object we involve with, is not only the general use of modern technology, but also for what purpose and how we use audio-visual media. We define terms like what is teaching and what are its aims, how learning theories support the use of teaching aids, when utilized and how information technologies and communications in education are being estimated. Also refers to how to classify the visual aids and how difficult it is to implement them within the existing schools. The main piece of interest is the animation as a means of teaching, and therefore analyzed as a term, as a technique and also for it’s importance in the production of educational software. The new digital processing technologies and new ways of production and promotion of animation has changed gradually over the last 25 years which facilitates even the novice users to build modern educational software. Finally in this work we give a complete example of teaching where we see the making of an application with animation and how it is viewed and used in the classroom.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ χρήση του animation στη διαδικασία μαθημάτων του ηλεκτρονικού τομέα των ΕΠΑΛ.el
dc.titleUse of animation on e-courses of vocational high schools.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚατσαφάρου, Κλειώel
heal.creatorNameKatsafarou, Kleioen
heal.publicationDate2011-02-22T11:04:56Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3414
heal.abstractΗ εργασία « Η χρήση του animation στην διδασκαλία μαθημάτων του ηλεκτρονικού τομέα των ΕΠΑΛ» επιλέχθηκε εξαιτίας της ανάγκης που υπάρχει στις εκπαιδευτικές κοινότητες για μια σύγχρονη προσέγγιση της γνώσης. Το θέμα αυτό δεν αφορά μόνο το παρόν αλλά και το μέλλον της διδασκαλίας αφού το σχολείο δεν μπορεί και δεν πρέπει να μείνει αδιάφορο απέναντι στην ανάπτυξη της τεχνολογίας και της πληροφορίας. Το αντικείμενο με το οποίο θα ασχοληθούμε δεν είναι μόνο, η γενική χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας αλλά κυρίως για ποιό σκοπό και με ποιό τρόπο αξιοποιούμε τα οπτικοακουστικά μέσα επικοινωνίας. Ορίζονται όροι όπως τι είναι διδασκαλία και ποιοι είναι οι στόχοι της, ποιες θεωρίες μάθησης υποστηρίζουν την χρήση των εποπτικών μέσων, πότε και πόσο αξιοποιούνται οι τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην εκπαίδευση. Επίσης αναφέρεται στο πώς ταξινομούνται τα εποπτικά μέσα και στο πόσο δύσκολη είναι η εφαρμογή τους μέσα στα σημερινά σχολεία. Το κύριο κομμάτι ενδιαφέροντος είναι το animation ως μέσω διδασκαλίας και για το λόγο αυτό αναλύεται ως όρος, ως τεχνική αλλά και ποια η σημασία του κατά την παραγωγή εκπαιδευτικού λογισμικού. Οι νέες τεχνολογίες της ψηφιακής επεξεργασίας και οι νέοι τρόποι παραγωγής και προβολής animation έχουν αλλάξει προοδευτικά τα τελευταία 25 χρόνια γεγονός που διευκολύνει και τους αρχάριους χρήστες να κατασκευάζουν σύγχρονα εκπαιδευτικά λογισμικά. Τέλος στην εργασία δίνεται ένα πλήρες παράδειγμα διδασκαλίας όπου βλέπουμε πως κατασκευάζεται μία εφαρμογή με animation αλλά και πώς αυτή προβάλλεται και χρησιμοποιείτε μέσα στην τάξη.el
heal.abstractThe paper "The use of animation in teaching courses in the field of Ε.P.A.L." was chosen because of the need that exists in educational communities for a modern approach to learning. This issue concerns not only the present but also the future of teaching since the school can not and must not remain indifferent to development of technology and information. The object we involve with, is not only the general use of modern technology, but also for what purpose and how we use audio-visual media. We define terms like what is teaching and what are its aims, how learning theories support the use of teaching aids, when utilized and how information technologies and communications in education are being estimated. Also refers to how to classify the visual aids and how difficult it is to implement them within the existing schools. The main piece of interest is the animation as a means of teaching, and therefore analyzed as a term, as a technique and also for it’s importance in the production of educational software. The new digital processing technologies and new ways of production and promotion of animation has changed gradually over the last 25 years which facilitates even the novice users to build modern educational software. Finally in this work we give a complete example of teaching where we see the making of an application with animation and how it is viewed and used in the classroom.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΗ χρήση του animation στη διαδικασία μαθημάτων του ηλεκτρονικού τομέα των ΕΠΑΛ.el
heal.titleUse of animation on e-courses of vocational high schools.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτιανία κινουμένων σχεδίων, επαγγελματικό λύκειο, διδασκαλίαel
heal.keywordanimated film, vocational high school, teachingen
heal.advisorNameΤουμανίδης, Νικόλαοςel
heal.advisorNameToumanidis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)