Εμφάνιση απλής εγγραφής

Multimedia interactive application for children.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΝίκας, Θωμάςel
dc.creatorΒέρρου, Μαρίαel
dc.creatorNikas, Thomasen
dc.creatorVerrou, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:24:00Z
dc.date.available2016-03-15T15:24:00Z
dc.date.issued2011-02-07T10:53:48Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3470
dc.description.abstractΤο θεματικό αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάπτυξη πολυμεσικής διαδραστικής εφαρμογής για παιδια γυμνασίου. Η εκπαιδευτική εφαρμογή «Know-How» σχεδιάστηκε για να συμβάλει στην καλύτερη εμπέδωση του μαθήματος της Πληροφορικής ως συνοδευτικό και υποστηρικτικό υλικό στην εκπαιδευτική διαδικασία. Πρόκειται για μια multimedia εφαρμογή, πλούσια σε γραφικά, με animation, ανθρώπινη φωνή και ήχο, Περιλαμβάνει την θεωρία των εξεταζόμενων εννοιών και διάφορα είδη ασκήσεων προσαρμοσμένα στο επίπεδο και την ηλικία των μαθητών για να μην πλήττουν και να μαθαίνουν ευχάριστα. Η ύλη που περιλαμβάνεται στην εφαρμογή αυτή έχει χωριστεί σε 2 επίπεδα. Ο σχεδιασμός της εφαρμογής έγινε κατά τέτοιο τρόπο ώστε ο μαθητής να πλοηγείται με ευκολία και να επιλέγει ο ίδιος την μαθησιακή πορεία που θα ακολουθήσει και τις δραστηριότητες που θέλει να ασχοληθεί. Οποιαδήποτε στιγμή μπορεί να παρακάμψει οποιαδήποτε οθόνη, είτε αφορά θεωρία, είτε δραστηριότητα.el
dc.description.abstractThe report that follows constitutes in detail recording of objectives, methodology and results of final work of authors and it is submitted in the Department of Applied Informatics and Multimedia of A.T.E.I Crete, part of the obligations of students to acquire the qualification section.. The topic of this thesis is to develop interactive multimedia application for school children. The educational application «Know-How» is designed to help improve the comprehension of the IT course and accompanying and supporting material in the educational process. This is a multimedia application, rich graphics, animation, human voice and sound, includes the theory of the test concepts and different types of exercises tailored to the level and age of the students not to affect learning and fun. The material contained in this application is divided into 2 levels. The planning application was made so the student can easily navigate and select himself learning how to proceed and the activities it wants to address. Any time they can bypass any screen, whether it is theory, or activity.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑνάπτυξη πολυμεσικής διαδραστική εφαρμογής για παιδιά.el
dc.titleMultimedia interactive application for children.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΝίκας, Θωμάςel
heal.creatorNameΒέρρου, Μαρίαel
heal.creatorNameNikas, Thomasen
heal.creatorNameVerrou, Mariaen
heal.publicationDate2011-02-07T10:53:48Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3470
heal.abstractΤο θεματικό αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάπτυξη πολυμεσικής διαδραστικής εφαρμογής για παιδια γυμνασίου. Η εκπαιδευτική εφαρμογή «Know-How» σχεδιάστηκε για να συμβάλει στην καλύτερη εμπέδωση του μαθήματος της Πληροφορικής ως συνοδευτικό και υποστηρικτικό υλικό στην εκπαιδευτική διαδικασία. Πρόκειται για μια multimedia εφαρμογή, πλούσια σε γραφικά, με animation, ανθρώπινη φωνή και ήχο, Περιλαμβάνει την θεωρία των εξεταζόμενων εννοιών και διάφορα είδη ασκήσεων προσαρμοσμένα στο επίπεδο και την ηλικία των μαθητών για να μην πλήττουν και να μαθαίνουν ευχάριστα. Η ύλη που περιλαμβάνεται στην εφαρμογή αυτή έχει χωριστεί σε 2 επίπεδα. Ο σχεδιασμός της εφαρμογής έγινε κατά τέτοιο τρόπο ώστε ο μαθητής να πλοηγείται με ευκολία και να επιλέγει ο ίδιος την μαθησιακή πορεία που θα ακολουθήσει και τις δραστηριότητες που θέλει να ασχοληθεί. Οποιαδήποτε στιγμή μπορεί να παρακάμψει οποιαδήποτε οθόνη, είτε αφορά θεωρία, είτε δραστηριότητα.el
heal.abstractThe report that follows constitutes in detail recording of objectives, methodology and results of final work of authors and it is submitted in the Department of Applied Informatics and Multimedia of A.T.E.I Crete, part of the obligations of students to acquire the qualification section.. The topic of this thesis is to develop interactive multimedia application for school children. The educational application «Know-How» is designed to help improve the comprehension of the IT course and accompanying and supporting material in the educational process. This is a multimedia application, rich graphics, animation, human voice and sound, includes the theory of the test concepts and different types of exercises tailored to the level and age of the students not to affect learning and fun. The material contained in this application is divided into 2 levels. The planning application was made so the student can easily navigate and select himself learning how to proceed and the activities it wants to address. Any time they can bypass any screen, whether it is theory, or activity.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΑνάπτυξη πολυμεσικής διαδραστική εφαρμογής για παιδιά.el
heal.titleMultimedia interactive application for children.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordπολυμεσική διαδραστική εφαρμογή, παιδίel
heal.keywordinteractive multimedia application, childen
heal.advisorNameΒαρδιάμπασης, Δημήτριοςel
heal.advisorNameVardiampasis, Dimitriosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)