Εμφάνιση απλής εγγραφής

Computer as a tool for enhancing learning in preschool children.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαρκουλάκη, Μαρίαel
dc.creatorMarkoulaki, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:24:08Z
dc.date.available2016-03-15T15:24:08Z
dc.date.issued2011-03-17T12:21:09Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3474
dc.description.abstractΟ βασικός στόχος της πτυχιακής είναι η δημιουργία ενός προγράμματος το οποίο θα υποβοηθάει την εκπαιδευτική διαδικασία για παιδιά προσχολικής ηλικίας καθώς και η αξιολόγηση της εφαρμογής αυτής με παιδιά στον προσχολικό χώρο με μια επιτόπια έρευνα. Η πτυχιακή διερευνά επίσης τις απόψεις καθώς και τις στάσεις των νηπιαγωγών για την ενσωμάτωση των Τ.Π.Ε. (Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας) στην προσχολική εκπαίδευση καθώς και το κατά πόσο οι στάσεις αυτές επηρεάζουν τη χρήση των Τ.Π.Ε. στο νηπιαγωγείο και αργότερα στο δημοτικό σχολείο.el
dc.description.abstractThe main objective of this thesis is to create a program which assists the educational process for preschool children and the assessment of this application with children in kindergarten by a field survey. This thesis also explores the views and attitudes of kindergarten teachers to integrate ICT (Information Technology and Communication) in early childhood education and whether these attitudes affect the use of ICT in preschool and later in elementary school.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟ υπολογιστής ως εργαλείο ενίσχυσης της μάθησης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.el
dc.titleComputer as a tool for enhancing learning in preschool children.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαρκουλάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameMarkoulaki, Mariaen
heal.publicationDate2011-03-17T12:21:09Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3474
heal.abstractΟ βασικός στόχος της πτυχιακής είναι η δημιουργία ενός προγράμματος το οποίο θα υποβοηθάει την εκπαιδευτική διαδικασία για παιδιά προσχολικής ηλικίας καθώς και η αξιολόγηση της εφαρμογής αυτής με παιδιά στον προσχολικό χώρο με μια επιτόπια έρευνα. Η πτυχιακή διερευνά επίσης τις απόψεις καθώς και τις στάσεις των νηπιαγωγών για την ενσωμάτωση των Τ.Π.Ε. (Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας) στην προσχολική εκπαίδευση καθώς και το κατά πόσο οι στάσεις αυτές επηρεάζουν τη χρήση των Τ.Π.Ε. στο νηπιαγωγείο και αργότερα στο δημοτικό σχολείο.el
heal.abstractThe main objective of this thesis is to create a program which assists the educational process for preschool children and the assessment of this application with children in kindergarten by a field survey. This thesis also explores the views and attitudes of kindergarten teachers to integrate ICT (Information Technology and Communication) in early childhood education and whether these attitudes affect the use of ICT in preschool and later in elementary school.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΟ υπολογιστής ως εργαλείο ενίσχυσης της μάθησης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.el
heal.titleComputer as a tool for enhancing learning in preschool children.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεκπαίδευση, Adobe Director, τεχνολογία πληροφοριών, πρωτοβάθμια εκπαίδευση, νηπιαγωγείοel
heal.keywordeducation, Adobe Director, information technology, elementary education, nursery schoolen
heal.advisorNameΚαλογιαννάκης, Μιχαήλel
heal.advisorNameKalogiannakis, Michailen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)