Εμφάνιση απλής εγγραφής

Digital book. Design and development of a standard digital school book.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΛιοντάκης, Μιχάληςel
dc.creatorLiontakis, Michalisen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:24:45Z
dc.date.available2016-03-15T15:24:45Z
dc.date.issued2011-05-23T11:49:08Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3486
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την περιγραφή και ανάλυση των ηλεκτρονικών βιβλίων. Ποια πρότυπα ηλεκτρονικών βιβλίων υπάρχουν αυτή την στιγμή και με ποιές ηλεκτρονικές συσκευές μπορούμε να τα διαβάσουμε. Επιπλέον, υπάρχει και αναλυτικός οδηγός ανάπτυξης ενός απλού ηλεκτρονικού βιβλίου. Στην συνέχεια, γίνεται αναφορά στα συστήματα ασφάλειας των ψηφιακών δικαιωμάτων που προστατεύουν τα διάφορα έργα και τους δημιουργούς τους. Τέλος, υπάρχει παράρτημα μου περιγράφει την τεχνολογία της κρυπτογραφίας μαζί με τις κυριότερες κρυπτογραφικές μεθόδους.el
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to describe and analyze the current state of eBooks. It refers to the ebook formats currently being used in markets and their corresponding electrical devices (eReaders), which read them. There is a written guide on how to create a simple eBook without any specific knowledge. Also presented in this thesis are the systems for digital rights management which protect digital content and it’s creators. Finally, there is an appendix describing the technology of cryptography and the methods that are being used today to thwart various attacks.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΨηφιακό βιβλίο. Μελέτη και ανάπτυξη προτύπου σχολικού ψηφιακού βιβλίου.el
dc.titleDigital book. Design and development of a standard digital school book.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΛιοντάκης, Μιχάληςel
heal.creatorNameLiontakis, Michalisen
heal.publicationDate2011-05-23T11:49:08Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3486
heal.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την περιγραφή και ανάλυση των ηλεκτρονικών βιβλίων. Ποια πρότυπα ηλεκτρονικών βιβλίων υπάρχουν αυτή την στιγμή και με ποιές ηλεκτρονικές συσκευές μπορούμε να τα διαβάσουμε. Επιπλέον, υπάρχει και αναλυτικός οδηγός ανάπτυξης ενός απλού ηλεκτρονικού βιβλίου. Στην συνέχεια, γίνεται αναφορά στα συστήματα ασφάλειας των ψηφιακών δικαιωμάτων που προστατεύουν τα διάφορα έργα και τους δημιουργούς τους. Τέλος, υπάρχει παράρτημα μου περιγράφει την τεχνολογία της κρυπτογραφίας μαζί με τις κυριότερες κρυπτογραφικές μεθόδους.el
heal.abstractThe purpose of this thesis is to describe and analyze the current state of eBooks. It refers to the ebook formats currently being used in markets and their corresponding electrical devices (eReaders), which read them. There is a written guide on how to create a simple eBook without any specific knowledge. Also presented in this thesis are the systems for digital rights management which protect digital content and it’s creators. Finally, there is an appendix describing the technology of cryptography and the methods that are being used today to thwart various attacks.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΨηφιακό βιβλίο. Μελέτη και ανάπτυξη προτύπου σχολικού ψηφιακού βιβλίου.el
heal.titleDigital book. Design and development of a standard digital school book.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΜαλάμος, Αθανάσιοςel
heal.advisorNameMalamos, Athanasiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)