Εμφάνιση απλής εγγραφής

Development of a web application for managing the relationship between customers.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚουμάσης, Ανδρέαςel
dc.creatorΚαλογήρουel
dc.creatorΆρηςel
dc.creatorKoumasis, Andreasen
dc.creatorKalogirou, Arisen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:28:26Z
dc.date.available2016-03-15T15:28:26Z
dc.date.issued2008-2-29T14:51:5Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3556
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια το ηλεκτρονικό επιχειρείν βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη και άνθηση. Τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και στη χώρα μας, βλέπουμε να δημιουργούνται συνεχώς ηλεκτρονικά καταστήματα, καθώς οι εταιρείες εκμεταλλεύονται την επέκταση αυτή της αγοράς για αύξηση των κερδών τους. Άλλωστε, παρατηρείται πλέον, να υπάρχουν καταστήματα που να είναι μόνο ηλεκτρονικά. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις μικρού και μεγάλου βεληνεκούς, αλλά και απλοί χρήστες χρησιμοποιούν τις δυνατότητες που τους παρέχει(αναζήτηση πληροφοριών, επικοινωνία, εκπαίδευση, ενημέρωση κ.τ.λ.). Γενικά είναι φανερό ότι Επιχειρήσεις και οι Οργανισμοί δίνουν πολύ μεγάλη σημασία στην πραγματοποίηση επιχειρηματικών διαδικασιών καθημερινής πρακτικής (παραγγελίες, πωλήσεις, προμήθειες, ενημέρωση κ.τ.λ.). Για το λόγο αυτό δαπανούν σημαντικά ποσά για τη βελτίωση της υποδομής τους σε σχέση με την τεχνολογία της πληροφορικής και των επικοινωνιών. Για τη λειτουργία τους χρησιμοποιούν ως βάση το διαδίκτυο, πάνω στο οποίο έχουν αναπτύξει εφαρμογές με τις οποίες καταφέρνουν να εξυπηρετήσουν άλλες εταιρίες ή και πελάτες με τους έρχονται σε επαφή για την διεκπεραίωση διαφόρων θεμάτων. Χωρίς αυτές τις εφαρμογές θα ήταν αδύνατο να λειτουργήσουν τόσο αποδοτικά και με τον ρυθμό που επιβάλλει ο σύγχρονος επιχειρηματικός κόσμος. Η επιλογή των κατάλληλων πληροφοριακών συστημάτων έχει αναγνωρισθεί ως ένα από τα πιο σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα για τις σημερινές Επιχειρήσεις και τους Οργανισμούς.el
dc.description.abstractIn the past few year electronic business is found in continuous development and blossoming. So much in world level, but also in our country, we see, that are created continuously electronic shops, also the companies exploit this extension of market for increase of their profits. However, it is observed henceforth, exists shops that would be only electronic. Always more enterprises, small and big size, but also simple users use the possibilities that provide for them (search of information, communication, education, briefing e.t.c.). As generally speaking it is obvious that You will attempt and the Organisms give very big importance in the realization of enterprising processes of daily practice (orders, sales, supplies, briefing e.t.c.). For this reason they spend important sums for the improvement of their infrastructure in combination the technology of information technology and communications. For their operation they use as base the internet, on which they have developed applications with which they accomplish they serve other companies or even customers with them they come in contact for the transaction of various subjects. Without these applications it would be impossible for them to function so much efficiently and with the rhythm that imposes the modern enterprising world. The choice of suitable informative systems has been recognized as one of the most important comparative advantages for the current Enterprises and the Organisms.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑνάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης σχέσεων με πελάτες.el
dc.titleDevelopment of a web application for managing the relationship between customers.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚουμάσης, Ανδρέαςel
heal.creatorNameΚαλογήρουel
heal.creatorNameΆρηςel
heal.creatorNameKoumasis, Andreasen
heal.creatorNameKalogirou, Arisen
heal.publicationDate2008-2-29T14:51:5Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3556
heal.abstractΤα τελευταία χρόνια το ηλεκτρονικό επιχειρείν βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη και άνθηση. Τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και στη χώρα μας, βλέπουμε να δημιουργούνται συνεχώς ηλεκτρονικά καταστήματα, καθώς οι εταιρείες εκμεταλλεύονται την επέκταση αυτή της αγοράς για αύξηση των κερδών τους. Άλλωστε, παρατηρείται πλέον, να υπάρχουν καταστήματα που να είναι μόνο ηλεκτρονικά. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις μικρού και μεγάλου βεληνεκούς, αλλά και απλοί χρήστες χρησιμοποιούν τις δυνατότητες που τους παρέχει(αναζήτηση πληροφοριών, επικοινωνία, εκπαίδευση, ενημέρωση κ.τ.λ.). Γενικά είναι φανερό ότι Επιχειρήσεις και οι Οργανισμοί δίνουν πολύ μεγάλη σημασία στην πραγματοποίηση επιχειρηματικών διαδικασιών καθημερινής πρακτικής (παραγγελίες, πωλήσεις, προμήθειες, ενημέρωση κ.τ.λ.). Για το λόγο αυτό δαπανούν σημαντικά ποσά για τη βελτίωση της υποδομής τους σε σχέση με την τεχνολογία της πληροφορικής και των επικοινωνιών. Για τη λειτουργία τους χρησιμοποιούν ως βάση το διαδίκτυο, πάνω στο οποίο έχουν αναπτύξει εφαρμογές με τις οποίες καταφέρνουν να εξυπηρετήσουν άλλες εταιρίες ή και πελάτες με τους έρχονται σε επαφή για την διεκπεραίωση διαφόρων θεμάτων. Χωρίς αυτές τις εφαρμογές θα ήταν αδύνατο να λειτουργήσουν τόσο αποδοτικά και με τον ρυθμό που επιβάλλει ο σύγχρονος επιχειρηματικός κόσμος. Η επιλογή των κατάλληλων πληροφοριακών συστημάτων έχει αναγνωρισθεί ως ένα από τα πιο σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα για τις σημερινές Επιχειρήσεις και τους Οργανισμούς.el
heal.abstractIn the past few year electronic business is found in continuous development and blossoming. So much in world level, but also in our country, we see, that are created continuously electronic shops, also the companies exploit this extension of market for increase of their profits. However, it is observed henceforth, exists shops that would be only electronic. Always more enterprises, small and big size, but also simple users use the possibilities that provide for them (search of information, communication, education, briefing e.t.c.). As generally speaking it is obvious that You will attempt and the Organisms give very big importance in the realization of enterprising processes of daily practice (orders, sales, supplies, briefing e.t.c.). For this reason they spend important sums for the improvement of their infrastructure in combination the technology of information technology and communications. For their operation they use as base the internet, on which they have developed applications with which they accomplish they serve other companies or even customers with them they come in contact for the transaction of various subjects. Without these applications it would be impossible for them to function so much efficiently and with the rhythm that imposes the modern enterprising world. The choice of suitable informative systems has been recognized as one of the most important comparative advantages for the current Enterprises and the Organisms.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΑνάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης σχέσεων με πελάτες.el
heal.titleDevelopment of a web application for managing the relationship between customers.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΚαλογεράκης, Παναγιώτηςel
heal.advisorNameKalogerakis, Panagiotisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)