Εμφάνιση απλής εγγραφής

Basic infrastructure for supporting virtual reality games.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚοτανίτση, Ελένηel
dc.creatorKotanitsi, Elenien
dc.date.accessioned2016-03-15T15:30:45Z
dc.date.available2016-03-15T15:30:45Z
dc.date.issued2008-04-16T12:02:03Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3583
dc.description.abstractΟ στόχος της εργασίας είναι η υλοποίηση μιας εφαρμογής η οποία χρησιμοποιώντας το τρισδιάστατο γραφικό και διαδραστικό περιβάλλον θα παρέχει μια πιο ελκυστική και διασκεδαστική όψη των μαθηματικών στο χρήστη. Η επίτευξη αυτού του στόχου περιλαμβάνει την χρήση των τρισδιάστατων χαρακτηριστικών που αποτελεί πόλο έλξης στο χρήστη. Ο συνδυασμός του X3D και της Java για την υλοποίηση της εφαρμογής είναι ακόμη ένας στόχος που υλοποιήθηκε χρησιμοποιώντας την κατά μία έννοια ύπαρξη εξωτερικού σεναρίου δίνοντας έτσι τη δυνατότητα της αλλαγής του σεναρίου του παιχνιδιού που υλοποιήθηκε χωρίς να χρειαστεί να αλλάξει ολόκληρος ο κώδικας του προγράμματος.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔημιουργία βασικής υποδομής υποστήριξης παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας.el
dc.titleBasic infrastructure for supporting virtual reality games.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚοτανίτση, Ελένηel
heal.creatorNameKotanitsi, Elenien
heal.publicationDate2008-04-16T12:02:03Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3583
heal.abstractΟ στόχος της εργασίας είναι η υλοποίηση μιας εφαρμογής η οποία χρησιμοποιώντας το τρισδιάστατο γραφικό και διαδραστικό περιβάλλον θα παρέχει μια πιο ελκυστική και διασκεδαστική όψη των μαθηματικών στο χρήστη. Η επίτευξη αυτού του στόχου περιλαμβάνει την χρήση των τρισδιάστατων χαρακτηριστικών που αποτελεί πόλο έλξης στο χρήστη. Ο συνδυασμός του X3D και της Java για την υλοποίηση της εφαρμογής είναι ακόμη ένας στόχος που υλοποιήθηκε χρησιμοποιώντας την κατά μία έννοια ύπαρξη εξωτερικού σεναρίου δίνοντας έτσι τη δυνατότητα της αλλαγής του σεναρίου του παιχνιδιού που υλοποιήθηκε χωρίς να χρειαστεί να αλλάξει ολόκληρος ο κώδικας του προγράμματος.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΔημιουργία βασικής υποδομής υποστήριξης παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας.el
heal.titleBasic infrastructure for supporting virtual reality games.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΜαλάμος, Αθανάσιοςel
heal.advisorNameMalamos, Athanasiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)