Ανάπτυξη παιχνιδιού σε πλατφόρμα Unity3d με θέμα την Κνωσό.
Video game development in a Unity3d platform about Knosos.
Date
2014-10-07Author
Καρέντζος, Κωνσταντίνος
Χατζηδήμος, Αλέξανδρος
Karentzos, Konstantinos
Chatzidimos, Alexandros
Metadata
Show full item recordAbstract
Η πτυχιακή μας εργασία είναι ένα τρισδιάστατο παιχνίδι περιπέτειας που δημιουργήθηκε για εκπαιδευτικούς σκοπούς, ώστε ο παίκτης μπορεί να αποκτήσει κάποιες γνώσεις σχετικά με τη μεγάλη πόλη της Μινωικής Κρήτης, την Κνωσό. Αλληλεπιδρώντας με το παιχνίδι, ο παίκτης θα μάθει για διάφορες αρχαιότητες που βρέθηκαν στην αρχαία Κρήτη. Μέσω διαφόρων μηχανισμών αποκατάστασης αυτών των αρχαιοτήτων θα μπορέσει να πάρει μια ιδέα για το πώς μπορεί να φαινόταν τότε. Ο παίκτης, ο οποίος είναι ένας αρχαιολόγος, ξεκινά την περιπέτειά του μέσα στο εργαστήριό του. Ο σκοπός του εργαστηρίου είναι διττός. Πρώτα χρησιμοποιεί έναν από τους τέσσερις μηχανισμούς για την αποκατάσταση των αρχαιοτήτων. Μόλις ένα αντικείμενο αποκατασταθεί, εμφανίζεται στον εκθεσιακό χώρο, όπου ο παίκτης μπορεί να αλληλεπιδράσει μαζί του και να δει κάποιες πληροφορίες γι 'αυτό. Οι μηχανισμοί είναι: • Καθαρισμός ενός αντικείμενου από τη σκόνη. • Περιστροφή καθαρισμός ενός αντικειμένου από λάσπη. • Ένας σαρωτής αντικειμένων για αντικείμενα που έχουν καλυφθεί με πέτρες με την πάροδο του χρόνου. • Ένα mini game, όπου ο παίκτης πρέπει να συνδέσει μεταξύ τους κομμάτια από ένα αντικείμενο που έχει καταστραφεί. Κάθε αντικείμενο που έχει αποκατασταθεί εμφανίζεται σαν έκθεμα στην μουσειακή αίθουσα πάνω σε κάποιο βάθρο ή στο κέντρο της αίθουσας στο κεντρικό μαρμάρινο βάθρο. Επιλέξαμε να δημιουργήσουμε το παιχνίδι μας με την δημοφιλή game engine Unity 3d. Προσφέρει μια πολύ καθαρή και κατανοητή γραφική διεπαφή χρήστη που έχει μια μικρή καμπύλη εκμάθησης, εύκολο σύστημα εισαγωγής asset και packages, εύκολο σύστημα animation, έξυπνο particle system και πολλά άλλα χαρακτηριστικά που ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει άμεσα με λίγη εκμάθηση . Υποστηρίζει τις ακόλουθες γλώσσες προγραμματισμού. Javascript, Boo και C #. Εμείς επιλέξαμε να αναπτύξουμε το παιχνίδι σε Javascript, επειδή είναι πιο ευέλικτη στη χρήση της και την εφαρμογή της. Για την δημιουργία των assets μας χρησιμοποιήσαμε μια πληθώρα λογισμικού, όπως: 3dStudio Max της Autodesk, το Google SketchUp, το Motion Builder της Autodesk, το ZBrush της Pixologic του, το Photoshop και το Audacity. Για την εξαγωγή των 3d assets που χρησιμοποιήσαμε, χρησιμοποιήσαμε την .FBX μορφή που υποστηρίζεται από όλα αυτά τα προγράμματα και δίνει πολλές επιλογές κατά την εξαγωγή. Our Thesis is a three dimensional adventure game created for educational purposes so the player can gain some knowledge about the great city of Minoan Crete, Knossos. By interacting with the game, the player will learn about antiquities found in ancient Crete. Through various restoration mechanisms he will interact with those antiquities to restore them so he can see how they looked back then. The player, who is an archaeologist, begins his adventure inside his lab. The purpose of the lab is twofold. First he uses one of four mechanisms for restoring the antiquities. Once restored, they are displayed in the exhibition room where the player can interact and see some information about them. The mechanisms are: - Cleaning an object from dust. - Rotating and cleaning an object from mud. - A scanner that x-rays objects that have accumulated rocks over time. - A fun mini game where the player has to connect fragments that are broken. Each object that is restored is put on display in the display room atop some pedestals or inside the main marble display with a glass casing. We chose to create our game using the popular game engine Unity 3d. It offers a very clean and understandable graphical user interface that has a small learning curve to master, easy importing system for assets and packages, easy animation system, intuitive particle system and many more features that a first time user can use quite easily of the box. It supports the following scripting languages. Javascript, boo and C#. We chose to develop our game using Javascript because it is more versatile in its use and implementation. For our assets creation we used a plethora of software such as: Autodesk’s 3dStudio Max, Google Sketchup, Autodesk’s motion builder, Pixologic’s Zbrush, N-Sided’s Quidam, Photoshop and Audacity. Our export format, for the 3d assets, was the .fbx format which is supported by all these programs and gives many options upon exporting.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info