Show simple item record

Semantic web technologies in education.

Dublin Core metadata

dc.creatorΓιώτης, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorGiotis, Konstantinosen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:34:26Z
dc.date.available2016-03-15T15:34:26Z
dc.date.issued2013-12-02T16:22:20Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3645
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια γίνονται επίμονες προσπάθειες να ενταχθούν ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση με σκοπός την ανάπτυξη της. Στην εργασία αυτή γίνεται αναφορά για τον Σημασιολογικό Ιστό (Semantic Web) ως ένα εργαλείο που συμβάλει στην εξέλιξη της εκπαίδευσης. Επιπλέον, παρουσιάζονται οι ανάγκες οι οποίες είναι η αιτία για την εξέλιξη του Παγκόσμιου Ιστού σε Σημασιολογικό Ιστό, όπως και οι μερικές διάφορες μεταξύ τους. Αναλύονται τα εργαλεία του Σημασιολογικού Ιστού που χρησιμοποιούνται για την δημιουργία του καθώς και οι εφαρμογές των τεχνολογιών του στην εκπαίδευση. Δίνεται έμφαση στην κατανόηση της έννοιας του, του οράματος που έχει αλλά και στο πως συμβάλει συγκεκριμένα στον τομέα της εκπαίδευσης. Σημαντική είναι η αναφορά στο πως πρέπει πλέων να γίνεται η διαχείριση της πληροφορίας και των δεδομένων ούτως ώστε να αναπαραχθεί γνώση η οποία θα είναι δυνατό να γίνει αντιληπτή και επεξεργάσιμη όχι μόνο από τον άνθρωπο αλλά και από την μηχανή. Επί προσθέτως παρατίθενται οι ήδη υπάρχουσες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται για την εκπαίδευση και ο σκοπός λειτουργίας τους. Γίνεται λεπτομερής αναφορά στο τι είναι μεταδεδομένα, οντολογία και πράκτορες λογισμικού. Επίσης βλέπουμε τις γλώσσες έκφρασης του Σημασιολογικού Ιστού και συγκεκριμένα την XML(Extensible Markup Language), την RDF (Resource Description Framework), το RDFS (RDF Schema) και την OWL (Web Ontology Language). Τέλος γίνεται αναφορά στις οντολογίες και στις πύλες (portals) που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση καθώς και στους εξειδικευμένους πράκτορες λογισμικού, τους παιδαγωγικούς πράκτορες.el
dc.description.abstractOver the last years , persistent efforts are made to integrate digital technologies in the education so as to evolve them. In this project the Semantic Web is referred to as a tool that contributes in the evolvement of education . More so, the needs that are the cause of the evolution of the World Wide Web into the Semantic Web , are presented , as are some of their differences. The tools of the Semantic Web that are used to create it as well as the applications of its technologies in the education, are analyzed. An emphasis is given in the understanding of its meaning, of its vision but also of how it contributes specifically in the field of education. The reference in how the management of the information and the data so as to reproduce knowledge that will be able to be perceived and edited not only by man but machines, is important. Additionally, existing technologies that are used for education, are listed as well as their objective function. An detailed reference is made to what are expression languages and specifically of XML (Extensible Markup Language), of RDF (Resource Description Framework), of RDFS (RDF Schema) and of OWL (Web Ontology Language). In conclusion, a reference to ontologies and portals that are used in education is made as well as to specialized software agents, the pedagogical agents.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤεχνολογίες του σημασιολογικού ιστού στην εκπαίδευση.el
dc.titleSemantic web technologies in education.en

healMeta

heal.creatorNameΓιώτης, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameGiotis, Konstantinosen
heal.publicationDate2013-12-02T16:22:20Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3645
heal.abstractΤα τελευταία χρόνια γίνονται επίμονες προσπάθειες να ενταχθούν ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση με σκοπός την ανάπτυξη της. Στην εργασία αυτή γίνεται αναφορά για τον Σημασιολογικό Ιστό (Semantic Web) ως ένα εργαλείο που συμβάλει στην εξέλιξη της εκπαίδευσης. Επιπλέον, παρουσιάζονται οι ανάγκες οι οποίες είναι η αιτία για την εξέλιξη του Παγκόσμιου Ιστού σε Σημασιολογικό Ιστό, όπως και οι μερικές διάφορες μεταξύ τους. Αναλύονται τα εργαλεία του Σημασιολογικού Ιστού που χρησιμοποιούνται για την δημιουργία του καθώς και οι εφαρμογές των τεχνολογιών του στην εκπαίδευση. Δίνεται έμφαση στην κατανόηση της έννοιας του, του οράματος που έχει αλλά και στο πως συμβάλει συγκεκριμένα στον τομέα της εκπαίδευσης. Σημαντική είναι η αναφορά στο πως πρέπει πλέων να γίνεται η διαχείριση της πληροφορίας και των δεδομένων ούτως ώστε να αναπαραχθεί γνώση η οποία θα είναι δυνατό να γίνει αντιληπτή και επεξεργάσιμη όχι μόνο από τον άνθρωπο αλλά και από την μηχανή. Επί προσθέτως παρατίθενται οι ήδη υπάρχουσες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται για την εκπαίδευση και ο σκοπός λειτουργίας τους. Γίνεται λεπτομερής αναφορά στο τι είναι μεταδεδομένα, οντολογία και πράκτορες λογισμικού. Επίσης βλέπουμε τις γλώσσες έκφρασης του Σημασιολογικού Ιστού και συγκεκριμένα την XML(Extensible Markup Language), την RDF (Resource Description Framework), το RDFS (RDF Schema) και την OWL (Web Ontology Language). Τέλος γίνεται αναφορά στις οντολογίες και στις πύλες (portals) που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση καθώς και στους εξειδικευμένους πράκτορες λογισμικού, τους παιδαγωγικούς πράκτορες.el
heal.abstractOver the last years , persistent efforts are made to integrate digital technologies in the education so as to evolve them. In this project the Semantic Web is referred to as a tool that contributes in the evolvement of education . More so, the needs that are the cause of the evolution of the World Wide Web into the Semantic Web , are presented , as are some of their differences. The tools of the Semantic Web that are used to create it as well as the applications of its technologies in the education, are analyzed. An emphasis is given in the understanding of its meaning, of its vision but also of how it contributes specifically in the field of education. The reference in how the management of the information and the data so as to reproduce knowledge that will be able to be perceived and edited not only by man but machines, is important. Additionally, existing technologies that are used for education, are listed as well as their objective function. An detailed reference is made to what are expression languages and specifically of XML (Extensible Markup Language), of RDF (Resource Description Framework), of RDFS (RDF Schema) and of OWL (Web Ontology Language). In conclusion, a reference to ontologies and portals that are used in education is made as well as to specialized software agents, the pedagogical agents.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΤεχνολογίες του σημασιολογικού ιστού στην εκπαίδευση.el
heal.titleSemantic web technologies in education.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordσημασιολογικός ιστός, εκπαίδευση, ψηφιακή τεχνολογίαel
heal.keywordSemantic web, education, digital technologyen
heal.advisorNameΠαπαδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePapadakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)