Δημιουργία παιγνίου με χρήση XNA και Direct3D.
Computer game made in XNA framework using Direct3D.
Στοιχεία Dublin Core
dc.creator | Ποντικάκης, Γεώργιος | el |
dc.creator | Pontikakis, Georgios | en |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T15:40:16Z | |
dc.date.available | 2016-03-15T15:40:16Z | |
dc.date.issued | 2015-11-20T15:40:11Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12688/3744 | |
dc.description.abstract | Πρόκειται για ένα δισδιάστατο ηλεκτρονικό παιχνίδι φτιαγμένο στο XNA Framework σε γλώσσα C# που χρησιμοποιεί Direct3D11 shaders σε γλώσσα HLSL. Ανήκει στην κατηγορία των arcade παιχνιδιών περιέχοντας πλούσια οπτικά και ηχητικά effects με ολοκληρωμένο και εύχρηστο menu. Σκοπός της κατασκευής του είναι η έρευνα πάνω στις τεχνολογίες που υπάρχουν σε αυτόν τον τομέα, η μελέτη του προγραμματισμού σε πραγματικό χρόνο και το επίπεδο δυσκολίας και πολυπλοκότητας που χρειάζεται για την κατασκευή του, καθώς και οι δυνατότητες αξιοποίησης του. | el |
dc.description.abstract | This is a two-dimensional computer game made in XNA framework written in C#, using Direct3D11 HLSL shaders. It belongs to the category of arcade games containing rich visual and sound effects with integrated and easy to use menu. The purpose of this project is the research on the technologies that exist in this field, the study of real-time programming and the level of difficulty and complexity needed for its creation and its potential usage. | en |
dc.language | el | |
dc.publisher | Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. | el |
dc.publisher | T.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineering | en |
dc.rights | Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0) | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | |
dc.title | Δημιουργία παιγνίου με χρήση XNA και Direct3D. | el |
dc.title | Computer game made in XNA framework using Direct3D. | en |
Στοιχεία healMeta
heal.creatorName | Ποντικάκης, Γεώργιος | el |
heal.creatorName | Pontikakis, Georgios | en |
heal.publicationDate | 2015-11-20T15:40:11Z | |
heal.identifier.primary | http://hdl.handle.net/20.500.12688/3744 | |
heal.abstract | Πρόκειται για ένα δισδιάστατο ηλεκτρονικό παιχνίδι φτιαγμένο στο XNA Framework σε γλώσσα C# που χρησιμοποιεί Direct3D11 shaders σε γλώσσα HLSL. Ανήκει στην κατηγορία των arcade παιχνιδιών περιέχοντας πλούσια οπτικά και ηχητικά effects με ολοκληρωμένο και εύχρηστο menu. Σκοπός της κατασκευής του είναι η έρευνα πάνω στις τεχνολογίες που υπάρχουν σε αυτόν τον τομέα, η μελέτη του προγραμματισμού σε πραγματικό χρόνο και το επίπεδο δυσκολίας και πολυπλοκότητας που χρειάζεται για την κατασκευή του, καθώς και οι δυνατότητες αξιοποίησης του. | el |
heal.abstract | This is a two-dimensional computer game made in XNA framework written in C#, using Direct3D11 HLSL shaders. It belongs to the category of arcade games containing rich visual and sound effects with integrated and easy to use menu. The purpose of this project is the research on the technologies that exist in this field, the study of real-time programming and the level of difficulty and complexity needed for its creation and its potential usage. | en |
heal.language | el | |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. | el |
heal.academicPublisher | T.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineering | en |
heal.title | Δημιουργία παιγνίου με χρήση XNA και Direct3D. | el |
heal.title | Computer game made in XNA framework using Direct3D. | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.keyword | two-dimensional (2D) computer game, Xna Game Studio, C# | en |
heal.advisorName | Παχουλάκης, Ιωάννης | el |
heal.advisorName | Pachoulakis, Ioannis | en |
heal.academicPublisherID | teicrete | |
heal.fullTextAvailability | true | |
tcd.distinguished | false | |
tcd.survey | false |