Εμφάνιση απλής εγγραφής

Overview and comparison of online platforms to support high-scale games (MMOG)

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑνδρεοπούλη, Βασιλείαel
dc.creatorAndreopouli, Vasileiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:40:49Z
dc.date.available2016-03-15T15:40:49Z
dc.date.issued2015-02-11T12:25:37Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3763
dc.description.abstractΚύριο αντικείμενο έρευνας της παρούσας εργασίας είναι τρία βασικά παιχνίδια το Diablo 3 το World of Warcraft και το Guild Wars,τα οποία φιλοξενούν εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες το κάθε ένα. Τα Μαζικα Multiplayer Online κοινωνικά παιχνίδια , έχουν κερδίσει αυξανόμενη προσοχή τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω του νέου τρόπου που οι χρήστες αλληλεπιδρούν μαζί τους. Ωστόσο, ο σκοπός της έρευνάς αυτής είναι να κατανοήσουμε το πώς σε αυτά τα παιχνίδια μπορούν να παίζουν τόσοι πολλοί παίκτες ταυτόχρονα χωρίς να πέφτει το δίκτυο τους. Τα δίκτυα είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της πληροφορικής και επιτελεί πολλούς σκοπούς. Δίκτυα χρειαζόμαστε για να έχουμε τηλεφωνώ, ιντερνέτ, αλλά και αυτό που μας ενδιαφέρει τώρα τα online παιχνίδια. Το να κάνουμε Μετρήσεις για την κίνηση στο Διαδίκτυο είναι απαραίτητη προκειμένου να κατανοήσουμε το πώς το Διαδίκτυο χρησιμοποιείται και πώς οι νέες εφαρμογές μπορούν να επηρεάσουν τα δίκτυα. Σε αυτή την εργασία, θα παρουσιάσουμε έρευνες για το δίκτυο αυτών των τριών παιχνιδιών και πως το κάθε παιχνίδι μπορεί να φιλοξενήσει τόσους πολλούς παίχτες ταυτόχρονα.el
dc.description.abstractThe main subject of this research is these 3 basic games: Diablo 3, World of Warcraft and Guild Wars which each one is played by hundreds of thousands players. MMO games the recent years have earned increased attention because of the new way that users interact with each other. However the purpose of this research is to understand how it’s possible to be online so many players without overload the game’s network. Networks are a very important part of computer science and perform many purposes. We need the networks for telephone, internet but what that we are interesting for now are online games. It’s very important to make traffic measures to a network to understand how the network used and how the new applications can affect the networks. In this project we will present you network researches oh these three games and how each game can host so many players at the same time.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕπισκόπηση και σύγκριση διαδικτυακών πλατφόρμων για την υποστήριξη παιχνιδιών μεγάλης κλίμακας (MMOG).el
dc.titleOverview and comparison of online platforms to support high-scale games (MMOG)en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑνδρεοπούλη, Βασιλείαel
heal.creatorNameAndreopouli, Vasileiaen
heal.publicationDate2015-02-11T12:25:37Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3763
heal.abstractΚύριο αντικείμενο έρευνας της παρούσας εργασίας είναι τρία βασικά παιχνίδια το Diablo 3 το World of Warcraft και το Guild Wars,τα οποία φιλοξενούν εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες το κάθε ένα. Τα Μαζικα Multiplayer Online κοινωνικά παιχνίδια , έχουν κερδίσει αυξανόμενη προσοχή τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω του νέου τρόπου που οι χρήστες αλληλεπιδρούν μαζί τους. Ωστόσο, ο σκοπός της έρευνάς αυτής είναι να κατανοήσουμε το πώς σε αυτά τα παιχνίδια μπορούν να παίζουν τόσοι πολλοί παίκτες ταυτόχρονα χωρίς να πέφτει το δίκτυο τους. Τα δίκτυα είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της πληροφορικής και επιτελεί πολλούς σκοπούς. Δίκτυα χρειαζόμαστε για να έχουμε τηλεφωνώ, ιντερνέτ, αλλά και αυτό που μας ενδιαφέρει τώρα τα online παιχνίδια. Το να κάνουμε Μετρήσεις για την κίνηση στο Διαδίκτυο είναι απαραίτητη προκειμένου να κατανοήσουμε το πώς το Διαδίκτυο χρησιμοποιείται και πώς οι νέες εφαρμογές μπορούν να επηρεάσουν τα δίκτυα. Σε αυτή την εργασία, θα παρουσιάσουμε έρευνες για το δίκτυο αυτών των τριών παιχνιδιών και πως το κάθε παιχνίδι μπορεί να φιλοξενήσει τόσους πολλούς παίχτες ταυτόχρονα.el
heal.abstractThe main subject of this research is these 3 basic games: Diablo 3, World of Warcraft and Guild Wars which each one is played by hundreds of thousands players. MMO games the recent years have earned increased attention because of the new way that users interact with each other. However the purpose of this research is to understand how it’s possible to be online so many players without overload the game’s network. Networks are a very important part of computer science and perform many purposes. We need the networks for telephone, internet but what that we are interesting for now are online games. It’s very important to make traffic measures to a network to understand how the network used and how the new applications can affect the networks. In this project we will present you network researches oh these three games and how each game can host so many players at the same time.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΕπισκόπηση και σύγκριση διαδικτυακών πλατφόρμων για την υποστήριξη παιχνιδιών μεγάλης κλίμακας (MMOG).el
heal.titleOverview and comparison of online platforms to support high-scale games (MMOG)en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμαζικά πολυχρηστικό διαδικτυακό παιχνίδι, πλατφόρμαel
heal.keywordmassively multiplayer online game (MMOG), platformen
heal.advisorNameΠαπαδάκης, Χαράλαμποςel
heal.advisorNamePapadakis, Charalamposen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)