Μελέτη της ανθρώπινης κίνησης και του ISO προτύπου H-Anim καθώς και η εφαρμογή του σε περιβάλλον Web μέσω του X3DOM framework.
Study of human movement and ISO standard H-Anim and implementation of a Web interface through X3DOM framework.
Dublin Core metadata
dc.creator | Ροδόπουλος, Αλέξανδρος-Απόλλων | el |
dc.creator | Rodopoulos, Alexandros-Apollon | en |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T15:42:01Z | |
dc.date.available | 2016-03-15T15:42:01Z | |
dc.date.issued | 2015-07-14T11:12:52Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12688/3799 | |
dc.description.abstract | Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία ο φοιτητής καλείται να μελετήσει βασικές έννοιες και όρους του ανθρώπινου σώματος που συμβάλλουν στην διαδικασία της κίνησης του. Καθώς και τη μελέτη του προτύπου H-Anim, που συμβάλει για την μετέπειτα αξιοποίηση του. Αφού ολοκληρωθεί η μελέτη και η εξοικείωση με το αντικείμενο θα προβεί στην έναρξη της διαδικασίας υλοποίησης του. Η γνώση και η χρήση τεχνολογιών πάνω στο X3DOM, το πρότυπο H-Anim, JavaScript, X3D, στη μηχανή φυσικής Bullet Physics κ.α. είναι απαραίτητη για να πραγματοποιηθεί το τελικό αποτέλεσμα. Το οποίο θα προσφέρει στον χρήστη την εμπειρία μιας προσομοίωσης του ανθρώπινου σώματος και λειτουργίας του μέσα από έναν web-browser έχοντας ένα ρεαλιστικό ragdoll σε έναν εικονικό χώρο. | el |
dc.description.abstract | In this particular thesis, the student is called to study basic concepts and terms of human body, that contributes to the process of motion. As also the study of H-Anim ISO, which is a major fact for the following utilization. When the study is completed and the student have developed a familiarity about the subject, he then shall start the implementation process. The knowledge and the uses of technologies on X3DOM, H-Anim ISO, JavaScript, X3D, physics engine Bullet Physics etc. is required to reach the final goal. Which will offer to the user, the experience of a simulation of human body and functionality, through a web-browser having a realistic ragdoll inside a virtual space. | en |
dc.language | el | |
dc.publisher | Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. | el |
dc.publisher | T.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineering | en |
dc.rights | Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0) | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | |
dc.title | Μελέτη της ανθρώπινης κίνησης και του ISO προτύπου H-Anim καθώς και η εφαρμογή του σε περιβάλλον Web μέσω του X3DOM framework. | el |
dc.title | Study of human movement and ISO standard H-Anim and implementation of a Web interface through X3DOM framework. | en |
healMeta
heal.creatorName | Ροδόπουλος, Αλέξανδρος-Απόλλων | el |
heal.creatorName | Rodopoulos, Alexandros-Apollon | en |
heal.publicationDate | 2015-07-14T11:12:52Z | |
heal.identifier.primary | http://hdl.handle.net/20.500.12688/3799 | |
heal.abstract | Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία ο φοιτητής καλείται να μελετήσει βασικές έννοιες και όρους του ανθρώπινου σώματος που συμβάλλουν στην διαδικασία της κίνησης του. Καθώς και τη μελέτη του προτύπου H-Anim, που συμβάλει για την μετέπειτα αξιοποίηση του. Αφού ολοκληρωθεί η μελέτη και η εξοικείωση με το αντικείμενο θα προβεί στην έναρξη της διαδικασίας υλοποίησης του. Η γνώση και η χρήση τεχνολογιών πάνω στο X3DOM, το πρότυπο H-Anim, JavaScript, X3D, στη μηχανή φυσικής Bullet Physics κ.α. είναι απαραίτητη για να πραγματοποιηθεί το τελικό αποτέλεσμα. Το οποίο θα προσφέρει στον χρήστη την εμπειρία μιας προσομοίωσης του ανθρώπινου σώματος και λειτουργίας του μέσα από έναν web-browser έχοντας ένα ρεαλιστικό ragdoll σε έναν εικονικό χώρο. | el |
heal.abstract | In this particular thesis, the student is called to study basic concepts and terms of human body, that contributes to the process of motion. As also the study of H-Anim ISO, which is a major fact for the following utilization. When the study is completed and the student have developed a familiarity about the subject, he then shall start the implementation process. The knowledge and the uses of technologies on X3DOM, H-Anim ISO, JavaScript, X3D, physics engine Bullet Physics etc. is required to reach the final goal. Which will offer to the user, the experience of a simulation of human body and functionality, through a web-browser having a realistic ragdoll inside a virtual space. | en |
heal.language | el | |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. | el |
heal.academicPublisher | T.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineering | en |
heal.title | Μελέτη της ανθρώπινης κίνησης και του ISO προτύπου H-Anim καθώς και η εφαρμογή του σε περιβάλλον Web μέσω του X3DOM framework. | el |
heal.title | Study of human movement and ISO standard H-Anim and implementation of a Web interface through X3DOM framework. | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.keyword | πλατφόρμα X3DOM, ανθρωπόμορφο μοντέλο, κίνηση, πρότυπο H-Anim | el |
heal.keyword | X3DOM platform, humanoid, movement, H-Anim standard | en |
heal.advisorName | Μαλάμος, Αθανάσιος | el |
heal.advisorName | Malamos, Athanasios | en |
heal.academicPublisherID | teicrete | |
heal.fullTextAvailability | true | |
tcd.distinguished | false | |
tcd.survey | false |