Εμφάνιση απλής εγγραφής

Information system for the study of internet risks for ages 12-15 years.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚονσολάκη, Αντωνίαel
dc.creatorΚουλούρη, Ευθυμίαel
dc.creatorKonsolaki, Antoniaen
dc.creatorKoulouri, Efthymiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:42:11Z
dc.date.available2016-03-15T15:42:11Z
dc.date.issued2015-11-24T10:32:28Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3804
dc.description.abstractΑναμφισβήτητα η χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση αλλά και την καθημερινή κοινωνική μας ζωή έχει κάνει την τεχνολογία μέρος της ζωής μας. Νύχτα-μέρα «αγκαλιά» με τον υπολογιστή είναι όλο και περισσότερα παιδιά στη χώρα μας. Το Διαδίκτυο όμως δεν κρύβει μόνο γοητεία, αλλά και κινδύνους. Πρόκειται για μια εξίσου επιβλαβή και επικίνδυνη κατάσταση όπως ο εθισμός σε ουσίες και ο ιδεο-ψυχαναγκασμός. Αυτό έχει συνέπειες στην κοινωνική τους ζωή και την ατομική τους κατάσταση. Σε σχετικές έρευνες, ένα παιδί 12 ετών χτίζει μια εικονική πραγματικότητα μέσα από το διαδίκτυο και σιγά σιγά αποξενώνεται από την πραγματικότητα και το κοινωνικό περιβάλλον. Ο εθισμός στο διαδίκτυο και την τεχνολογία δεν αποτελεί ακόμη "επίσημη κατηγορία" στα εγχειρίδια ταξινόμησης ψυχικών διαταραχών. Πολλοί ερευνητές περιγράφουν τον εθισμό στο διαδίκτυο και με όρους ψυχαναγκασμού (obsessive and compulsive behavior). Αρκετοί γονείς δεν γνωρίζουν πώς να αντιδράσουν όταν διαπιστώνουν ότι, αντί να χρησιμοποιούν τα παιδιά τους το διαδίκτυο για τις εργασίες του σχολείου ή για έρευνες, αυτά στέλνουν μηνύματα στους φίλους τους, παίζουν παιχνίδια ή μιλούν σε αγνώστους στα δωμάτια συζητήσεων. Αυτό συμβαίνει γιατί είναι εύκολο να κρύψεις τι κάνεις στο διαδίκτυο και επειδή η εξάρτηση από το διαδίκτυο ακόμη δεν έχει ευρέως αναγνωριστεί. Τα παιδιά και οι νέοι εύκολα μπορεί να εγκλωβιστούν σε δικτυακές δραστηριότητες. Μέσα από αυτή τη πτυχιακή εργασία προσπαθησαμε να «φώτισουμε» λίγο παραπάνω τα συμπτώματα και τις επιπτώσεις που μπορει να έχει ενας εφηβος από τον εθισμό στο διαδίκτυο και να βοηθήσουμε προτίνοντας νέες ενεργειες για την καταπολέμηση αυτου του σύγχρονου φαινομένου με την βοήθεια των κοινωνικών φορέων και την ενήμερωση και επαγρύπνηση των γονέων.el
dc.description.abstractWithout a doubt new technologies usage in education and in our daily social life have become part of our lives. More and more children in our country are spending most of their time on the internet. Nonetheless, the Internet is not just fascinating but its usage can be of a significant risk. It is about a dangerous and harmful situation as may a drug addiction and compulsive disorder be, thus it has an affect on adolescence’s personal and social status. Related research has shown that a 12 year old child creates a virtual reality through the internet that slowly alienates it from its social environment. Internet and technology addictions do not consist yet an official category in mental disorders’ classification. Many researchers describe the internet addiction with obsessive and compulsive behavior’s terms. Some Parents do not know how to react when they discover that their children do not use the internet for homework or research as they should but for messaging their friends, playing games or even chatting with strangers in chatrooms. This happens for the reason that is much easier for someone to hide his online activity and because the internet addiction has not widely recognized. Adolescence and juvenile can very easily be trapped in online activity. Writing this thesis, we tried to bring more light to the symptoms and impacts that suffering from internet addiction have on a teenager, suggesting new strategies for encountering this contemporary phenomenon by using help of social institutions and parents’ briefing and awakening.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠληροφοριακό σύστημα για την μελέτη των κινδύνων στο διαδίκτυο για τις ηλικίες 12 έως 15 χρόνων.el
dc.titleInformation system for the study of internet risks for ages 12-15 years.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚονσολάκη, Αντωνίαel
heal.creatorNameΚουλούρη, Ευθυμίαel
heal.creatorNameKonsolaki, Antoniaen
heal.creatorNameKoulouri, Efthymiaen
heal.publicationDate2015-11-24T10:32:28Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3804
heal.abstractΑναμφισβήτητα η χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση αλλά και την καθημερινή κοινωνική μας ζωή έχει κάνει την τεχνολογία μέρος της ζωής μας. Νύχτα-μέρα «αγκαλιά» με τον υπολογιστή είναι όλο και περισσότερα παιδιά στη χώρα μας. Το Διαδίκτυο όμως δεν κρύβει μόνο γοητεία, αλλά και κινδύνους. Πρόκειται για μια εξίσου επιβλαβή και επικίνδυνη κατάσταση όπως ο εθισμός σε ουσίες και ο ιδεο-ψυχαναγκασμός. Αυτό έχει συνέπειες στην κοινωνική τους ζωή και την ατομική τους κατάσταση. Σε σχετικές έρευνες, ένα παιδί 12 ετών χτίζει μια εικονική πραγματικότητα μέσα από το διαδίκτυο και σιγά σιγά αποξενώνεται από την πραγματικότητα και το κοινωνικό περιβάλλον. Ο εθισμός στο διαδίκτυο και την τεχνολογία δεν αποτελεί ακόμη "επίσημη κατηγορία" στα εγχειρίδια ταξινόμησης ψυχικών διαταραχών. Πολλοί ερευνητές περιγράφουν τον εθισμό στο διαδίκτυο και με όρους ψυχαναγκασμού (obsessive and compulsive behavior). Αρκετοί γονείς δεν γνωρίζουν πώς να αντιδράσουν όταν διαπιστώνουν ότι, αντί να χρησιμοποιούν τα παιδιά τους το διαδίκτυο για τις εργασίες του σχολείου ή για έρευνες, αυτά στέλνουν μηνύματα στους φίλους τους, παίζουν παιχνίδια ή μιλούν σε αγνώστους στα δωμάτια συζητήσεων. Αυτό συμβαίνει γιατί είναι εύκολο να κρύψεις τι κάνεις στο διαδίκτυο και επειδή η εξάρτηση από το διαδίκτυο ακόμη δεν έχει ευρέως αναγνωριστεί. Τα παιδιά και οι νέοι εύκολα μπορεί να εγκλωβιστούν σε δικτυακές δραστηριότητες. Μέσα από αυτή τη πτυχιακή εργασία προσπαθησαμε να «φώτισουμε» λίγο παραπάνω τα συμπτώματα και τις επιπτώσεις που μπορει να έχει ενας εφηβος από τον εθισμό στο διαδίκτυο και να βοηθήσουμε προτίνοντας νέες ενεργειες για την καταπολέμηση αυτου του σύγχρονου φαινομένου με την βοήθεια των κοινωνικών φορέων και την ενήμερωση και επαγρύπνηση των γονέων.el
heal.abstractWithout a doubt new technologies usage in education and in our daily social life have become part of our lives. More and more children in our country are spending most of their time on the internet. Nonetheless, the Internet is not just fascinating but its usage can be of a significant risk. It is about a dangerous and harmful situation as may a drug addiction and compulsive disorder be, thus it has an affect on adolescence’s personal and social status. Related research has shown that a 12 year old child creates a virtual reality through the internet that slowly alienates it from its social environment. Internet and technology addictions do not consist yet an official category in mental disorders’ classification. Many researchers describe the internet addiction with obsessive and compulsive behavior’s terms. Some Parents do not know how to react when they discover that their children do not use the internet for homework or research as they should but for messaging their friends, playing games or even chatting with strangers in chatrooms. This happens for the reason that is much easier for someone to hide his online activity and because the internet addiction has not widely recognized. Adolescence and juvenile can very easily be trapped in online activity. Writing this thesis, we tried to bring more light to the symptoms and impacts that suffering from internet addiction have on a teenager, suggesting new strategies for encountering this contemporary phenomenon by using help of social institutions and parents’ briefing and awakening.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΠληροφοριακό σύστημα για την μελέτη των κινδύνων στο διαδίκτυο για τις ηλικίες 12 έως 15 χρόνων.el
heal.titleInformation system for the study of internet risks for ages 12-15 years.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordπληροφοριακό σύστημα, εθιστική συμπεριφορά, εθισμός στο διαδίκτυο, κυβερνο-εκφοβισμός, έφηβοςel
heal.keywordinformation system, internet addiction, addictive behavior, cyber-bullying, adolescenten
heal.advisorNameΠαπαδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePapadakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)