Εμφάνιση απλής εγγραφής

Computerization of a high school.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαπακωνσταντής, Δημήτριοςel
dc.creatorΛούμπας, Ιωάννηςel
dc.creatorPapakonstantis, Dimitriosen
dc.creatorLoumpas, Ioannisen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:42:22Z
dc.date.available2016-03-15T15:42:22Z
dc.date.issued2015-11-09T15:21:46Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3812
dc.description.abstractΗ διαδικασία της εκπαίδευσης ξεκινάει από την στιγμή που γεννιέται κάποιος. Τον ρόλο του εκπαιδευτή αναλαμβάνει η οικογένεια του και στη συνέχεια το σχολείο και οι ανώτατες σχολές. Ανά τα χρόνια, η μορφή της εκπαίδευσης και το εκπαιδευτικό σύστημα αλλάζει, αλλά ο σκοπός παραμένει ο ίδιος, να μεταδώσει όλα τα στοιχεία στον άνθρωπο με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνει ενεργό κομμάτι της κοινωνίας στην οποία συμμετέχει. Σήμερα ζούμε στην εποχή της πληροφορίας. Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να συνεισφέρουν στην ποιοτική βελτίωση και στον επαναπροσανατολισμό της διαδικασίας της μάθησης, μετατρέποντας το σχολείο σε χώρο αναζήτησης και ανακάλυψης της γνώσης, ανταλλαγής ιδεών και απόψεων, και δημιουργικής απασχόλησης. Ο σχεδιασμός της μηχανοργάνωσης ενός γυμνασίου δεν διαφέρει σε γενικές γραμμές από τον σχεδιασμό για την μηχανοργάνωση οποιουδήποτε σχολείου. Για να επιτύχουμε την μηχανοργάνωση ενός σχολείου θα πρέπει να έχουμε στην διάθεση μας συγκεκριμένα εργαλεία, όπως ηλεκτρονικούς υπολογιστές και περιφερειακές συσκευές, τα οποία θα συνδέονται μεταξύ τους μέσω κάποιου δικτύου. Επίσης χρειάζεται ένα πρόγραμμα που θα μας επιτρέπει την διαχείριση των δεδομένων. Τα θετικά στοιχεία στην μηχανοργάνωση ενός σχολείου είναι: 1) λιγότερη δέσμευση χώρου για την αποθήκευση των δεδομένων, 2) αμεσότητα και ταχύτητα στην πρόσβαση και την επεξεργασία των δεδομένων, 3) ευκολία στην μεταφορά των δεδομένων, 4) ασφάλεια στην ακεραιότητα των δεδομένων, 5) απομακρυσμένη πρόσβαση στα δεδομένα 6) δυνατότητα αναβάθμισης του συστήματος, 7) μικρό κόστος σε βάθος χρόνου. Τα αρνητικά είναι: 1) άμεσο κόστος για την αγορά των εργαλείων του συστήματος, 2) εκπαίδευση των χρηστών του συστήματος, 3) αναγκαία η ύπαρξη εξειδικευμένων ατόμων για την σωστή λειτουργία και ασφάλεια του συστήματος. Τα δεδομένα αποθηκεύονται σε μια βάση δεδομένων στην οποία οι χρήστες έχουν πρόσβαση με σκοπό την διαχείριση τους. Για να υλοποιήσουμε αυτό το σύστημα χρησιμοποιήσαμε τα εξής εργαλεία: το APACHE WEB SERVER που είναι ένα εξυπηρετητής του Παγκόσμιου Ιστού, την MYSQL που είναι ένα σύστημα διαχείρισης βάσεων δεδομένων και την PHP που είναι μία γλώσσα προγραμματισμού η οποία τρέχει στον Server και στον Web Browser και επιστρέφει script σε μορφή HTML. Το συμπεράσματα είναι ότι η ανάγκη να εισχωρήσει η τεχνολογία περισσότερο στον τομέα της εκπαίδευσης είναι μεγάλη, σε οργανωτικό αλλά και διδακτικό επίπεδο.el
dc.description.abstractPeople start getting educated from the time they born. At first they get educated by their families and then they go to school and university. The education form is changing as the years pass but the main goal is the same, to make people be active and useful member in society. Today we live in the age or information. Technology can contribute at the improvement and reorientation of the educational process. The steps that we follow for the computerization of a high school are almost the same at every school. We need to have all that tools such as personal computers and peripherals connected to a network. We also need a program that will make possible for us to do all the tasks we need. the positives are: 1) less place for saving, 2) quick process, 3) easily transportation, 4) high security, 5) remote access, 6) system upgrade, 7) small cost in long term. The negatives are: 1) buying the equipment has immediate cost, 2) users need to be trained, 3) administrators and technicians must be able almost all the time to solve any problem. Data being saved in a Data Base. In our System we used the following tools: Apache Web Server which is server in World Wide Web, MySQL which is a Database Managment system, PhP which is programming language that runs on Server and Web Browser and returns script on HTML form. In conclusion, the need of technology in the educational system is huge, for the organizational and teaching section.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜηχανοργάνωση ενός γυμνασίου.el
dc.titleComputerization of a high school.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαπακωνσταντής, Δημήτριοςel
heal.creatorNameΛούμπας, Ιωάννηςel
heal.creatorNamePapakonstantis, Dimitriosen
heal.creatorNameLoumpas, Ioannisen
heal.publicationDate2015-11-09T15:21:46Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3812
heal.abstractΗ διαδικασία της εκπαίδευσης ξεκινάει από την στιγμή που γεννιέται κάποιος. Τον ρόλο του εκπαιδευτή αναλαμβάνει η οικογένεια του και στη συνέχεια το σχολείο και οι ανώτατες σχολές. Ανά τα χρόνια, η μορφή της εκπαίδευσης και το εκπαιδευτικό σύστημα αλλάζει, αλλά ο σκοπός παραμένει ο ίδιος, να μεταδώσει όλα τα στοιχεία στον άνθρωπο με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνει ενεργό κομμάτι της κοινωνίας στην οποία συμμετέχει. Σήμερα ζούμε στην εποχή της πληροφορίας. Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να συνεισφέρουν στην ποιοτική βελτίωση και στον επαναπροσανατολισμό της διαδικασίας της μάθησης, μετατρέποντας το σχολείο σε χώρο αναζήτησης και ανακάλυψης της γνώσης, ανταλλαγής ιδεών και απόψεων, και δημιουργικής απασχόλησης. Ο σχεδιασμός της μηχανοργάνωσης ενός γυμνασίου δεν διαφέρει σε γενικές γραμμές από τον σχεδιασμό για την μηχανοργάνωση οποιουδήποτε σχολείου. Για να επιτύχουμε την μηχανοργάνωση ενός σχολείου θα πρέπει να έχουμε στην διάθεση μας συγκεκριμένα εργαλεία, όπως ηλεκτρονικούς υπολογιστές και περιφερειακές συσκευές, τα οποία θα συνδέονται μεταξύ τους μέσω κάποιου δικτύου. Επίσης χρειάζεται ένα πρόγραμμα που θα μας επιτρέπει την διαχείριση των δεδομένων. Τα θετικά στοιχεία στην μηχανοργάνωση ενός σχολείου είναι: 1) λιγότερη δέσμευση χώρου για την αποθήκευση των δεδομένων, 2) αμεσότητα και ταχύτητα στην πρόσβαση και την επεξεργασία των δεδομένων, 3) ευκολία στην μεταφορά των δεδομένων, 4) ασφάλεια στην ακεραιότητα των δεδομένων, 5) απομακρυσμένη πρόσβαση στα δεδομένα 6) δυνατότητα αναβάθμισης του συστήματος, 7) μικρό κόστος σε βάθος χρόνου. Τα αρνητικά είναι: 1) άμεσο κόστος για την αγορά των εργαλείων του συστήματος, 2) εκπαίδευση των χρηστών του συστήματος, 3) αναγκαία η ύπαρξη εξειδικευμένων ατόμων για την σωστή λειτουργία και ασφάλεια του συστήματος. Τα δεδομένα αποθηκεύονται σε μια βάση δεδομένων στην οποία οι χρήστες έχουν πρόσβαση με σκοπό την διαχείριση τους. Για να υλοποιήσουμε αυτό το σύστημα χρησιμοποιήσαμε τα εξής εργαλεία: το APACHE WEB SERVER που είναι ένα εξυπηρετητής του Παγκόσμιου Ιστού, την MYSQL που είναι ένα σύστημα διαχείρισης βάσεων δεδομένων και την PHP που είναι μία γλώσσα προγραμματισμού η οποία τρέχει στον Server και στον Web Browser και επιστρέφει script σε μορφή HTML. Το συμπεράσματα είναι ότι η ανάγκη να εισχωρήσει η τεχνολογία περισσότερο στον τομέα της εκπαίδευσης είναι μεγάλη, σε οργανωτικό αλλά και διδακτικό επίπεδο.el
heal.abstractPeople start getting educated from the time they born. At first they get educated by their families and then they go to school and university. The education form is changing as the years pass but the main goal is the same, to make people be active and useful member in society. Today we live in the age or information. Technology can contribute at the improvement and reorientation of the educational process. The steps that we follow for the computerization of a high school are almost the same at every school. We need to have all that tools such as personal computers and peripherals connected to a network. We also need a program that will make possible for us to do all the tasks we need. the positives are: 1) less place for saving, 2) quick process, 3) easily transportation, 4) high security, 5) remote access, 6) system upgrade, 7) small cost in long term. The negatives are: 1) buying the equipment has immediate cost, 2) users need to be trained, 3) administrators and technicians must be able almost all the time to solve any problem. Data being saved in a Data Base. In our System we used the following tools: Apache Web Server which is server in World Wide Web, MySQL which is a Database Managment system, PhP which is programming language that runs on Server and Web Browser and returns script on HTML form. In conclusion, the need of technology in the educational system is huge, for the organizational and teaching section.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΜηχανοργάνωση ενός γυμνασίου.el
heal.titleComputerization of a high school.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμηχανογράφηση, δευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
heal.keywordcomputerization, secondary educationen
heal.advisorNameΠαπαδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePapadakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)