Εμφάνιση απλής εγγραφής

Electronic exercises for children with learning disabilities.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΛιόκαυτου, Δήμητραel
dc.creatorLiakaftou, Dimitraen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:48:22Z
dc.date.available2016-03-15T15:48:22Z
dc.date.issued2008-10-20T12:13:57Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3897
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας, είναι η οπτικοακουστική εξοικείωση των γραμμάτων «θ, φ, δ, β», για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, σ’ ένα ευχάριστο περιβάλλον, εξασκώντας την παρατηρητικότητά τους και το λεξιλόγιό τους. Η επίδοση του μαθητή εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από: - το νοητικό του επίπεδο - από τυχόν αισθητηριακές αναπηρίες - από την εμφάνιση συγκεκριμένων μαθησιακών δυσκολιών: o δυσλεξία o διάσπαση προσοχής o ελάχιστη εγκεφαλική δυσλειτουργία. Ο μαθητής, έχει μια εικόνα των γραμμάτων που ακούει, καθώς ακούει και το γράμμα πώς προφέρεται και μια λέξη που ξεκινάει από το αντίστοιχο γράμμα. Η εργασία έχει πραγματοποιηθεί, xρησιμοποιώντας το πρόγραμμα της Macromedia το DirectorMX2004.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜελέτη και υλοποίηση ηλεκτρονικών ασκήσεων για παιδιά που παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες.el
dc.titleElectronic exercises for children with learning disabilities.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΛιόκαυτου, Δήμητραel
heal.creatorNameLiakaftou, Dimitraen
heal.publicationDate2008-10-20T12:13:57Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3897
heal.abstractΣκοπός της εργασίας, είναι η οπτικοακουστική εξοικείωση των γραμμάτων «θ, φ, δ, β», για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, σ’ ένα ευχάριστο περιβάλλον, εξασκώντας την παρατηρητικότητά τους και το λεξιλόγιό τους. Η επίδοση του μαθητή εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από: - το νοητικό του επίπεδο - από τυχόν αισθητηριακές αναπηρίες - από την εμφάνιση συγκεκριμένων μαθησιακών δυσκολιών: o δυσλεξία o διάσπαση προσοχής o ελάχιστη εγκεφαλική δυσλειτουργία. Ο μαθητής, έχει μια εικόνα των γραμμάτων που ακούει, καθώς ακούει και το γράμμα πώς προφέρεται και μια λέξη που ξεκινάει από το αντίστοιχο γράμμα. Η εργασία έχει πραγματοποιηθεί, xρησιμοποιώντας το πρόγραμμα της Macromedia το DirectorMX2004.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΜελέτη και υλοποίηση ηλεκτρονικών ασκήσεων για παιδιά που παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες.el
heal.titleElectronic exercises for children with learning disabilities.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordειδική αγωγή, πληροφορική, ηλεκτρονικός υπολογιστής, μαθησιακή δυσκολίαel
heal.keywordeducation for people with special needs, computer science, computer, learning disabilityen
heal.advisorNameΜαλάμος, Αθανάσιοςel
heal.advisorNameMalamos, Athanasiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)