Εμφάνιση απλής εγγραφής

Design of a 2D game in Adobe Flash.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπροφίδης, Νικόλαοςel
dc.creatorMprofidis, Nikolaosen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:48:35Z
dc.date.available2016-03-15T15:48:35Z
dc.date.issued2009-01-29T12:16:00Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3902
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η σχεδίαση,η ανάπτυξη και η υλοποίηση 2 πολυμεσικών εφαρμογών (2 δισδιάστατων παιχνιδιών) στο πρόγραμμα Adobe Flash της Macromedia. Καταρχάς θα αναλύσουμε τα θέματα που αφορούν την έννοια του μέσου και τις πολυμεσικές εφαρμογές κάνοντας μια εισαγωγή σε αυτά και αναλύοντας τα σαν ορολογία αλλά και ετυμολογικά.Στη συνέχεια θα αναφερθούμε γενικά για το πρόγραμμα που χρησιμοποιήσαμε για την υλοποίηση των 2 παιχνιδιών. Για την υλοποίηση αυτής των πολυμεσικών εφαρμογών εργασθήκαμε σε περιβάλλον Flash 8 της Macromedia και ο βασικός κώδικας της υλοποίησης που χρησιμοποιήσαμε είναι Action Script.Θα αναφέρουμε τον τρόπο υλοποίησης της παραπάνω εφαρμογών, τα βασικά σημεία λειτουργίας τους καθώς και τον τρόπο χρήσης τους.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣχεδίαση 2D παιχνιδιού σε Adobe Flash.el
dc.titleDesign of a 2D game in Adobe Flash.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπροφίδης, Νικόλαοςel
heal.creatorNameMprofidis, Nikolaosen
heal.publicationDate2009-01-29T12:16:00Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3902
heal.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η σχεδίαση,η ανάπτυξη και η υλοποίηση 2 πολυμεσικών εφαρμογών (2 δισδιάστατων παιχνιδιών) στο πρόγραμμα Adobe Flash της Macromedia. Καταρχάς θα αναλύσουμε τα θέματα που αφορούν την έννοια του μέσου και τις πολυμεσικές εφαρμογές κάνοντας μια εισαγωγή σε αυτά και αναλύοντας τα σαν ορολογία αλλά και ετυμολογικά.Στη συνέχεια θα αναφερθούμε γενικά για το πρόγραμμα που χρησιμοποιήσαμε για την υλοποίηση των 2 παιχνιδιών. Για την υλοποίηση αυτής των πολυμεσικών εφαρμογών εργασθήκαμε σε περιβάλλον Flash 8 της Macromedia και ο βασικός κώδικας της υλοποίησης που χρησιμοποιήσαμε είναι Action Script.Θα αναφέρουμε τον τρόπο υλοποίησης της παραπάνω εφαρμογών, τα βασικά σημεία λειτουργίας τους καθώς και τον τρόπο χρήσης τους.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΣχεδίαση 2D παιχνιδιού σε Adobe Flash.el
heal.titleDesign of a 2D game in Adobe Flash.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordσύστημα πολυμέσων, 3Del
heal.keywordmultimedia system, 3Den
heal.advisorNameΜαλάμος, Αθανάσιοςel
heal.advisorNameMalamos, Athanasiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)