Εμφάνιση απλής εγγραφής

Handbook for learning the greek alphabet.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒολοσυράκης, Γεώργιοςel
dc.creatorΒουτουφιανάκη, Καλλιόπηel
dc.creatorVolosirakis, Georgiosen
dc.creatorVatoufianaki, Kalliopien
dc.date.accessioned2016-03-15T15:49:15Z
dc.date.available2016-03-15T15:49:15Z
dc.date.issued2008-10-30T12:12:18Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3909
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί η τάση για την δημιουργία και την χρήση ενός λογισμικού το λεγόμενο « Εκπαιδευτικό Λογισμικό ». Προκειμένου να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε μία desktop εφαρμογή που να υπηρετεί όσο το δυνατόν καλύτερα τις απαιτήσεις αυτού του λογισμικού προβήκαμε στην ανάλυση του. Αληθεια, τι είναι εκπαιδευτικό λογισμικό; Τι απαιτήσεις έχει ; Σε ποιους απευθύνεται ; Αυτά είναι μερικά ερωτήματα που κληθήκαμε να δώσουμε να απαντήσουμε. Όμως για το καλύτερο τελικό αποτέλεσμα δεν σταθήκαμε μόνο εκεί. Το «εκπαιδευτικό Λογισμικό» ήταν το πρώτο σκαλοπάτι στην έρευνα μας. Έχοντας κάποια εικόνα για την έννοια του «Εκπαιδευτικού Λογισμικού» προβήκαμε στον πλήρη προσδιορισμό της ομάδας χρηστών στην οποία απευθυνόμαστε. Ποιοι θα είναι οι τελικοί χρήστες της εφαρμογής μας; Tι απαιτήσεις έχουν; Από ποιους παράγοντες επηρεάζονται; Και επειδή μιλάμε για το σύνολο εκείνο του κοινού που ονομάζονται «παιδιά», παιδιά χωρίς τεκμηριωμένες απόψεις, αλλά μονάχα σκέψεις που προσδιορίζονται από εξωτερικούς παράγοντες θετικά ή αρνητικά.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕγχειρίδιο για την εκμάθηση του ελληνικού αλφάβητου.el
dc.titleHandbook for learning the greek alphabet.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒολοσυράκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameΒουτουφιανάκη, Καλλιόπηel
heal.creatorNameVolosirakis, Georgiosen
heal.creatorNameVatoufianaki, Kalliopien
heal.publicationDate2008-10-30T12:12:18Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3909
heal.abstractΤα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί η τάση για την δημιουργία και την χρήση ενός λογισμικού το λεγόμενο « Εκπαιδευτικό Λογισμικό ». Προκειμένου να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε μία desktop εφαρμογή που να υπηρετεί όσο το δυνατόν καλύτερα τις απαιτήσεις αυτού του λογισμικού προβήκαμε στην ανάλυση του. Αληθεια, τι είναι εκπαιδευτικό λογισμικό; Τι απαιτήσεις έχει ; Σε ποιους απευθύνεται ; Αυτά είναι μερικά ερωτήματα που κληθήκαμε να δώσουμε να απαντήσουμε. Όμως για το καλύτερο τελικό αποτέλεσμα δεν σταθήκαμε μόνο εκεί. Το «εκπαιδευτικό Λογισμικό» ήταν το πρώτο σκαλοπάτι στην έρευνα μας. Έχοντας κάποια εικόνα για την έννοια του «Εκπαιδευτικού Λογισμικού» προβήκαμε στον πλήρη προσδιορισμό της ομάδας χρηστών στην οποία απευθυνόμαστε. Ποιοι θα είναι οι τελικοί χρήστες της εφαρμογής μας; Tι απαιτήσεις έχουν; Από ποιους παράγοντες επηρεάζονται; Και επειδή μιλάμε για το σύνολο εκείνο του κοινού που ονομάζονται «παιδιά», παιδιά χωρίς τεκμηριωμένες απόψεις, αλλά μονάχα σκέψεις που προσδιορίζονται από εξωτερικούς παράγοντες θετικά ή αρνητικά.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΕγχειρίδιο για την εκμάθηση του ελληνικού αλφάβητου.el
heal.titleHandbook for learning the greek alphabet.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεκπαιδευτικό λογισμικό, ευχρηστία, τηλεκπαίδευσηel
heal.keywordeducational software, user friendliness, e-learningen
heal.advisorNameΣταματάκης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameStamatakis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)