Εμφάνιση απλής εγγραφής

Device for the automatic completion of the exercise "Power flow study and efficiency, upon an energy system miniature".

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜανουσογιαννάκης, Ιωάννηςel
dc.creatorManousogiannakis, Ioannisen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:50:46Z
dc.date.available2016-03-15T15:50:46Z
dc.date.issued2010-06-07T13:36:16Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3936
dc.description.abstractΟ σκοπός της εργασίας μας είναι να παρουσιάσομε ένα εκπαιδευτικό πείραμα ροής ισχύος, και να κάνουμε ένα ερευνητικό στην απόδοση των κινητήρων. Πιο αναλυτικά ο στόχος της πτυχιακής ήταν η δημιουργία ενός μοντέλου βιομηχανικού δικτύου στο οποίο συνδέεται ένα τροφοδοτικό δίκης μας κατασκευής στο δίκτυο 230 V / 50 HZ και μας δίνει στην έξοδο 0 έως 24 V. Στην συνέχεια τροφοδοτεί ένα ζεύγος κινητήρων όπου ο ένας λειτουργεί ως κινητήρας και ο άλλος σαν γεννήτρια, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους μέσω ενός κομπλερ. Το μοτέρ το οποίο λειτουργούμε ως κινητήρα τροφοδοτείτε μέσω μιας ψηφιακής εισόδου από τον υπολογιστή, και μέσω ενδιάμεσων κυκλωμάτων του LM 741 και του ζεύγους Darlington. Η γεννήτρια μας είναι συνδεμένη με την αναλογική είσοδο της κάρτας μας έτσι ώστε να μπορούμε να λαμβάνουμε την τάση και το ρεύμα που παράγει η γεννήτρια μας ανά πάσα στιγμή.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Electrical Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΚατασκευή συσκευής αυτόματης διεξαγωγής της άσκησης "Μελέτη ροής ισχύος και απόδοσης σε μινιατούρα ενεργειακού συστήματος".el
dc.titleDevice for the automatic completion of the exercise "Power flow study and efficiency, upon an energy system miniature".en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜανουσογιαννάκης, Ιωάννηςel
heal.creatorNameManousogiannakis, Ioannisen
heal.publicationDate2010-06-07T13:36:16Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3936
heal.abstractΟ σκοπός της εργασίας μας είναι να παρουσιάσομε ένα εκπαιδευτικό πείραμα ροής ισχύος, και να κάνουμε ένα ερευνητικό στην απόδοση των κινητήρων. Πιο αναλυτικά ο στόχος της πτυχιακής ήταν η δημιουργία ενός μοντέλου βιομηχανικού δικτύου στο οποίο συνδέεται ένα τροφοδοτικό δίκης μας κατασκευής στο δίκτυο 230 V / 50 HZ και μας δίνει στην έξοδο 0 έως 24 V. Στην συνέχεια τροφοδοτεί ένα ζεύγος κινητήρων όπου ο ένας λειτουργεί ως κινητήρας και ο άλλος σαν γεννήτρια, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους μέσω ενός κομπλερ. Το μοτέρ το οποίο λειτουργούμε ως κινητήρα τροφοδοτείτε μέσω μιας ψηφιακής εισόδου από τον υπολογιστή, και μέσω ενδιάμεσων κυκλωμάτων του LM 741 και του ζεύγους Darlington. Η γεννήτρια μας είναι συνδεμένη με την αναλογική είσοδο της κάρτας μας έτσι ώστε να μπορούμε να λαμβάνουμε την τάση και το ρεύμα που παράγει η γεννήτρια μας ανά πάσα στιγμή.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Electrical Engineeringen
heal.titleΚατασκευή συσκευής αυτόματης διεξαγωγής της άσκησης "Μελέτη ροής ισχύος και απόδοσης σε μινιατούρα ενεργειακού συστήματος".el
heal.titleDevice for the automatic completion of the exercise "Power flow study and efficiency, upon an energy system miniature".en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordπρογραμματιζόμενος λογικός ελεγκτής, ροή ισχύος, κινητήραςel
heal.keywordprogrammable logic controller, power flow, engineen
heal.advisorNameΠούλης, Δημήτριοςel
heal.advisorNamePoulis, Dimitriosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)