Εμφάνιση απλής εγγραφής

Automation study for a car parking system.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΦλωρόπουλος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorFloropoulos, Konstantinosen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:53:25Z
dc.date.available2016-03-15T15:53:25Z
dc.date.issued2012-06-12T11:02:57Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4009
dc.description.abstractΤο πρόβλημα της στάθμευσης έχει πάρει πολύ μεγάλες διαστάσεις γιατί έχει αντίκτυπο στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Η στάθμευση είναι από τα πλέον πολυσυζητημένα προβλήματα στην καθημερινότητα του ανθρώπου και είναι πολύ λογικό από τη στιγμή που το ΙΧ αυτοκίνητο είναι το πρώτο και με διαφορά μέσο μεταφοράς στις προτιμήσεις των ανθρώπων. Τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται μια νέα τάση που ενδέχεται να λύσει το πρόβλημα έλλειψης θέσεων στάθμευσης. +εν πρόκειται για έναν συνηθισμένο χώρο στάθμευσης για τον οποίο δε μπορούμε να πούμε κάτι καινούργιο, αλλά για αυτόματα συστήματα στάθμευσης τελευταίας τεχνολογίας. Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα αυτών των συστημάτων είναι ο πολλαπλασιασμός θέσεων στάθμευσης χωρίς αύξηση της έκτασής τους. Με άλλα λόγια, χάρη στις τεχνολογίες αυτόματου συστήματος στάθμευσης, σε θέση δυο παρκαρισμένων αυτοκινήτων μπορούν να χωρέσουν 6, 8 και 10 αυτοκίνητα. Τέτοια αποτελέσματα αποκτώνται με τη χρήση μηχανικών ανελκυστήρων που τοποθετούν τα αυτοκίνητα σε πολλά επίπεδα, ανεβάζοντας η κατεβάζοντάς τα, αυτόματα, χωρίς να είναι μέσα ο οδηγός.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Electrical Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜελέτη αυτοματισμού συστήματος στάθμευσης αυτοκινήτων.el
dc.titleAutomation study for a car parking system.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΦλωρόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameFloropoulos, Konstantinosen
heal.publicationDate2012-06-12T11:02:57Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4009
heal.abstractΤο πρόβλημα της στάθμευσης έχει πάρει πολύ μεγάλες διαστάσεις γιατί έχει αντίκτυπο στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Η στάθμευση είναι από τα πλέον πολυσυζητημένα προβλήματα στην καθημερινότητα του ανθρώπου και είναι πολύ λογικό από τη στιγμή που το ΙΧ αυτοκίνητο είναι το πρώτο και με διαφορά μέσο μεταφοράς στις προτιμήσεις των ανθρώπων. Τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται μια νέα τάση που ενδέχεται να λύσει το πρόβλημα έλλειψης θέσεων στάθμευσης. +εν πρόκειται για έναν συνηθισμένο χώρο στάθμευσης για τον οποίο δε μπορούμε να πούμε κάτι καινούργιο, αλλά για αυτόματα συστήματα στάθμευσης τελευταίας τεχνολογίας. Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα αυτών των συστημάτων είναι ο πολλαπλασιασμός θέσεων στάθμευσης χωρίς αύξηση της έκτασής τους. Με άλλα λόγια, χάρη στις τεχνολογίες αυτόματου συστήματος στάθμευσης, σε θέση δυο παρκαρισμένων αυτοκινήτων μπορούν να χωρέσουν 6, 8 και 10 αυτοκίνητα. Τέτοια αποτελέσματα αποκτώνται με τη χρήση μηχανικών ανελκυστήρων που τοποθετούν τα αυτοκίνητα σε πολλά επίπεδα, ανεβάζοντας η κατεβάζοντάς τα, αυτόματα, χωρίς να είναι μέσα ο οδηγός.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Electrical Engineeringen
heal.titleΜελέτη αυτοματισμού συστήματος στάθμευσης αυτοκινήτων.el
heal.titleAutomation study for a car parking system.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμηχανικός ανελκυστήρας, σύστημα στάθμευσης αυτοκινήτου, αυτοκίνητοel
heal.keywordmechanical elevator, car parking system, caren
heal.advisorNameΚυμάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameKymakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)