Εμφάνιση απλής εγγραφής

Marketing plan for Electrosyneteriki SA, a corporation for promoting electrological materials.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣαμαρά, Μισελίνel
dc.creatorSamara, Miselinen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:54:17Z
dc.date.available2016-03-15T15:54:17Z
dc.date.issued2011-07-18T11:46:08Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4033
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία διαπραγματεύεται με το θέμα «Κατάστρωση Σχεδίου Μάρκετινγκ (Marketing Plan) σε Επιχείρηση Προώθησης Ηλεκτρολογικού Υλικού. Η εργασία αυτή αφορά μια ηλεκτρολογική επιχείρηση με έδρα της το Ηράκλειο Κρήτης την ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΝΕΤΑΙΡΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε.», η οποία έχει και αρκετά υποκαταστήματα εντός της Κρήτης, αλλά και εκτός αυτής. Έτσι, στο πρώτο κεφάλαιο, επιχειρείται η αποσαφήνιση βασικών όρων του μάρκετινκγ, όπου οι πιο βασικοί είναι τα 4P, δηλαδή product (προϊόν), price (τιμή), place (διανομή), promotion (προώθηση) και οι οποίοι θα βοηθήσουν στην καλύτερη κατανόηση του πως γίνεται η οργάνωση και η λειτουργία μια επιχείρησης. Στο δεύτερο κεφάλαιο, γίνεται παρουσίαση της εταιρείας ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΝΕΤΑΙΡΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε.. Δίνονται στοιχεία για το ιστορικό της, τα καταστήματα της, τους προμηθευτές και τους πελάτες της. Επιπλέον, στο τρίτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται οι κατηγορίες των προϊόντων τα οποία προμηθεύεται η ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΝΕΤΑΙΡΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε. και τα οποία εμπορεύεται. Η παρουσίαση των προϊόντων κατηγοριοποιήθηκε και μετριάστηκε, λόγω του μεγάλου αριθμού τους (50.000), ο οποίος δεν μπορεί να παρουσιαστεί σε μια πτυχιακή εργασία. Άλλο ένα σημαντικό κομμάτι του μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, όπως η ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΝΕΤΑΙΡΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε., αποτελεί το πληροφοριακό σύστημα ERP (Enterprise Resource Planning) το οποίο αναλύεται στο τέταρτο κεφάλαιο της εργασίας αυτής. Οι επιχειρήσεις μεταξύ των άλλων δραστηριοτήτών τους, βρίσκονται καθημερινά υπό την παρουσία μιας ευγενούς άμιλλας, η οποία βοηθάει στην εξέλιξη και πρόοδό τους. Το κομμάτι αυτό αφορά στον "ανταγωνισμό" και αναλύεται στο πέμπτο κεφάλαιο. Σε αυτό το κεφάλαιο παρουσιάζονται οι σημαντικότερες εταιρείες ηλεκτρολογικού υλικού, μέσα στις οποίες είναι και η ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΝΕΤΑΙΡΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε. και γίνεται αναφορά σε στοιχεία οικονομικού και αναπτυξιακού περιεχομένου. Στο έκτο κεφάλαιο, αναλύεται η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ σε θεωρητικό, αλλά και πρακτικό επίπεδο, δηλαδή πώς η ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΝΕΤΑΙΡΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε. εφαρμόζει αυτό για την καλύτερη εσωτερική της οργάνωση και λειτουργία με στόχο την ποιοτικότερη παροχή υπηρεσιών στον πελάτη. Τέλος, στο έβδομο κεφάλαιο αναπτύσσεται σε θεωρητικό επίπεδο το marketing plan (πλάνο μάρκετινγκ). Επιπλέον, γίνονται προτάσεις, στηριζόμενες στο πλάνο μάρκετινγκ, για την επέκταση της εταιρείας ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΝΕΤΑΙΡΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε., με όσο το δυνατό χαμηλότερο κόστος (Franchsing). Επίσης, αναφέρεται και η λειτουργία ενός νέου είδους διαφήμισης το οποίο αποτελεί εναλλακτικό είδος πλάνου μάρκετινγκ.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Electrical Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΚατάστρωση σχεδίου μάρκετινγκ (marketing plan) στην επιχείρηση προώθησης ηλεκτρολογικού υλικού ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΝΕΤΑΙΡΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε.el
dc.titleMarketing plan for Electrosyneteriki SA, a corporation for promoting electrological materials.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣαμαρά, Μισελίνel
heal.creatorNameSamara, Miselinen
heal.publicationDate2011-07-18T11:46:08Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4033
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία διαπραγματεύεται με το θέμα «Κατάστρωση Σχεδίου Μάρκετινγκ (Marketing Plan) σε Επιχείρηση Προώθησης Ηλεκτρολογικού Υλικού. Η εργασία αυτή αφορά μια ηλεκτρολογική επιχείρηση με έδρα της το Ηράκλειο Κρήτης την ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΝΕΤΑΙΡΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε.», η οποία έχει και αρκετά υποκαταστήματα εντός της Κρήτης, αλλά και εκτός αυτής. Έτσι, στο πρώτο κεφάλαιο, επιχειρείται η αποσαφήνιση βασικών όρων του μάρκετινκγ, όπου οι πιο βασικοί είναι τα 4P, δηλαδή product (προϊόν), price (τιμή), place (διανομή), promotion (προώθηση) και οι οποίοι θα βοηθήσουν στην καλύτερη κατανόηση του πως γίνεται η οργάνωση και η λειτουργία μια επιχείρησης. Στο δεύτερο κεφάλαιο, γίνεται παρουσίαση της εταιρείας ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΝΕΤΑΙΡΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε.. Δίνονται στοιχεία για το ιστορικό της, τα καταστήματα της, τους προμηθευτές και τους πελάτες της. Επιπλέον, στο τρίτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται οι κατηγορίες των προϊόντων τα οποία προμηθεύεται η ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΝΕΤΑΙΡΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε. και τα οποία εμπορεύεται. Η παρουσίαση των προϊόντων κατηγοριοποιήθηκε και μετριάστηκε, λόγω του μεγάλου αριθμού τους (50.000), ο οποίος δεν μπορεί να παρουσιαστεί σε μια πτυχιακή εργασία. Άλλο ένα σημαντικό κομμάτι του μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, όπως η ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΝΕΤΑΙΡΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε., αποτελεί το πληροφοριακό σύστημα ERP (Enterprise Resource Planning) το οποίο αναλύεται στο τέταρτο κεφάλαιο της εργασίας αυτής. Οι επιχειρήσεις μεταξύ των άλλων δραστηριοτήτών τους, βρίσκονται καθημερινά υπό την παρουσία μιας ευγενούς άμιλλας, η οποία βοηθάει στην εξέλιξη και πρόοδό τους. Το κομμάτι αυτό αφορά στον "ανταγωνισμό" και αναλύεται στο πέμπτο κεφάλαιο. Σε αυτό το κεφάλαιο παρουσιάζονται οι σημαντικότερες εταιρείες ηλεκτρολογικού υλικού, μέσα στις οποίες είναι και η ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΝΕΤΑΙΡΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε. και γίνεται αναφορά σε στοιχεία οικονομικού και αναπτυξιακού περιεχομένου. Στο έκτο κεφάλαιο, αναλύεται η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ σε θεωρητικό, αλλά και πρακτικό επίπεδο, δηλαδή πώς η ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΝΕΤΑΙΡΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε. εφαρμόζει αυτό για την καλύτερη εσωτερική της οργάνωση και λειτουργία με στόχο την ποιοτικότερη παροχή υπηρεσιών στον πελάτη. Τέλος, στο έβδομο κεφάλαιο αναπτύσσεται σε θεωρητικό επίπεδο το marketing plan (πλάνο μάρκετινγκ). Επιπλέον, γίνονται προτάσεις, στηριζόμενες στο πλάνο μάρκετινγκ, για την επέκταση της εταιρείας ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΝΕΤΑΙΡΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε., με όσο το δυνατό χαμηλότερο κόστος (Franchsing). Επίσης, αναφέρεται και η λειτουργία ενός νέου είδους διαφήμισης το οποίο αποτελεί εναλλακτικό είδος πλάνου μάρκετινγκ.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Electrical Engineeringen
heal.titleΚατάστρωση σχεδίου μάρκετινγκ (marketing plan) στην επιχείρηση προώθησης ηλεκτρολογικού υλικού ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΝΕΤΑΙΡΙΚΗ Α.Ε.Β.Ε.el
heal.titleMarketing plan for Electrosyneteriki SA, a corporation for promoting electrological materials.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordmarketing plan, Ηλεκτροσυνεταιρική Α.Ε.Β.Ε.el
heal.keywordmarketing plan, Electrosyneteriki SAen
heal.advisorNameΠαπουτσάκης, Χαράλαμποςel
heal.advisorNamePapoutsakis, Charalamposen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)