Εμφάνιση απλής εγγραφής

Study for structured cabling in a school.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚοζανίδης, Πρόδρομοςel
dc.creatorΝτούνης, Γεράσιμοςel
dc.creatorKozanidis, Prodromosen
dc.creatorNtounis, Gerasimosen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:56:06Z
dc.date.available2016-03-15T15:56:06Z
dc.date.issued2013-05-24T11:44:23Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4081
dc.description.abstractΣκοπός των φοιτητών στη παρούσα πτυχιακή εργασία, είναι η παράθεση και ανάλυση του φαινομένου της δομημένης καλωδίωσης καθώς και των χαρακτηριστικών που συνδέονται με την εν λόγω λειτουργία και τα οποία ουσιαστικά θεωρούνται απαραίτητα στη συγκεκριμένη εφαρμογή. Ως εκ τούτου και προκειμένου να επιτύχουν μια σωστή ανάπτυξη του θέματος, διαχωρίζουν την πτυχιακή τους εργασία σε τρία (3) αντίστοιχα κεφάλαια και στα οποία αναλύουν αντίστοιχα τη λειτουργία της δομημένης καλωδίωσης, την λειτουργία των πρωτοκόλλων και τα οποία βρίσκουν εφαρμογή στη δομημένη καλωδίωση καθώς και των πλεονεκτημάτων που προσφέρονται αντίστοιχα. Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί πως αναφέρονται και αναλύονται σχετικά στοιχεία τα οποία σχετίζονται με την δομημένη καλωδίωση, όπως το ασύρματο δίκτυο και οι κατηγορίες δικτύων που μπορούν να έχουν εφαρμογή σε ένα κτίριο το οποίο φέρει δομημένη καλωδίωση αλλά αναφέρεται επίσης και καταγράφεται και ο τρόπος με τον οποίο η δομημένη καλωδίωση μπορεί να εφαρμοσθεί σε ένα κτίριο και προκειμένου να προσφερθούν συγκεκριμένες υπηρεσίες.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Electrical Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜελέτη δομημένης καλωδίωσης σε σχολικό συγκρότημα.el
dc.titleStudy for structured cabling in a school.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚοζανίδης, Πρόδρομοςel
heal.creatorNameΝτούνης, Γεράσιμοςel
heal.creatorNameKozanidis, Prodromosen
heal.creatorNameNtounis, Gerasimosen
heal.publicationDate2013-05-24T11:44:23Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4081
heal.abstractΣκοπός των φοιτητών στη παρούσα πτυχιακή εργασία, είναι η παράθεση και ανάλυση του φαινομένου της δομημένης καλωδίωσης καθώς και των χαρακτηριστικών που συνδέονται με την εν λόγω λειτουργία και τα οποία ουσιαστικά θεωρούνται απαραίτητα στη συγκεκριμένη εφαρμογή. Ως εκ τούτου και προκειμένου να επιτύχουν μια σωστή ανάπτυξη του θέματος, διαχωρίζουν την πτυχιακή τους εργασία σε τρία (3) αντίστοιχα κεφάλαια και στα οποία αναλύουν αντίστοιχα τη λειτουργία της δομημένης καλωδίωσης, την λειτουργία των πρωτοκόλλων και τα οποία βρίσκουν εφαρμογή στη δομημένη καλωδίωση καθώς και των πλεονεκτημάτων που προσφέρονται αντίστοιχα. Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί πως αναφέρονται και αναλύονται σχετικά στοιχεία τα οποία σχετίζονται με την δομημένη καλωδίωση, όπως το ασύρματο δίκτυο και οι κατηγορίες δικτύων που μπορούν να έχουν εφαρμογή σε ένα κτίριο το οποίο φέρει δομημένη καλωδίωση αλλά αναφέρεται επίσης και καταγράφεται και ο τρόπος με τον οποίο η δομημένη καλωδίωση μπορεί να εφαρμοσθεί σε ένα κτίριο και προκειμένου να προσφερθούν συγκεκριμένες υπηρεσίες.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Electrical Engineeringen
heal.titleΜελέτη δομημένης καλωδίωσης σε σχολικό συγκρότημα.el
heal.titleStudy for structured cabling in a school.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδομημένη καλωδίωση, οπτική ίναel
heal.keywordstructured cabling, fiber opticen
heal.advisorNameΒασιλάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNameVasilakis, Konstantinosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)