Εμφάνιση απλής εγγραφής

Diesel engine's power system with electronic control.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΡήγας, Αθανάσιοςel
dc.creatorΣενκ-Καμπουράκης, Ηλίαςel
dc.creatorRigas, Athanasiosen
dc.creatorSenk-Kampourakis, Iliasen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:59:26Z
dc.date.available2016-03-15T15:59:26Z
dc.date.issued2010-10-14T11:50:48Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4158
dc.description.abstractΟ ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός πετρελαίου αποτελεί ένα σημαντικό κεφάλαιο στο χώρο του αυτοκίνητου, που εξελίσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να παρουσιάσει απλά και με σαφήνεια την λειτούργει του πιο γνωστού συστήματος στον χώρο αυτό , του Common Rail . Η συγγραφή της παρούσας εργασίας βασίστηκε κυρίως σε σημειώσεις από την BOSCH, η όποια θεωρείται ως η κορυφαία εταιρία στον ηλεκτρονικό ψεκασμό πετρελαίου, καθώς και την αυτοκινητοβιομηχανία AUDI η όποια είναι μια από τις πρωτοπόρες εταιρίες χρήσης πετρελαιοκινητήρων τελευταίας γενιάς στα αυτοκίνητα παράγωγης. Στα παρακάτω κεφάλαια περιλαμβάνονται θεωρητικές και πρακτικές αναλύσεις για τη λειτουργιά του Common Rail και των επιμέρους συστημάτων του.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣυστήματα τροφοδοσίας καυσίμου σε κινητήρες DIESEL με ηλεκτρονικό έλεγχο.el
dc.titleDiesel engine's power system with electronic control.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΡήγας, Αθανάσιοςel
heal.creatorNameΣενκ-Καμπουράκης, Ηλίαςel
heal.creatorNameRigas, Athanasiosen
heal.creatorNameSenk-Kampourakis, Iliasen
heal.publicationDate2010-10-14T11:50:48Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4158
heal.abstractΟ ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός πετρελαίου αποτελεί ένα σημαντικό κεφάλαιο στο χώρο του αυτοκίνητου, που εξελίσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να παρουσιάσει απλά και με σαφήνεια την λειτούργει του πιο γνωστού συστήματος στον χώρο αυτό , του Common Rail . Η συγγραφή της παρούσας εργασίας βασίστηκε κυρίως σε σημειώσεις από την BOSCH, η όποια θεωρείται ως η κορυφαία εταιρία στον ηλεκτρονικό ψεκασμό πετρελαίου, καθώς και την αυτοκινητοβιομηχανία AUDI η όποια είναι μια από τις πρωτοπόρες εταιρίες χρήσης πετρελαιοκινητήρων τελευταίας γενιάς στα αυτοκίνητα παράγωγης. Στα παρακάτω κεφάλαια περιλαμβάνονται θεωρητικές και πρακτικές αναλύσεις για τη λειτουργιά του Common Rail και των επιμέρους συστημάτων του.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
heal.titleΣυστήματα τροφοδοσίας καυσίμου σε κινητήρες DIESEL με ηλεκτρονικό έλεγχο.el
heal.titleDiesel engine's power system with electronic control.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordντηζελοκινητήρες, Audi, ηλεκτρονικός ψεκασμός πετρελαίου, σύστημα common railel
heal.keyworddiesel motor, Audi, electronic oil injection, common rail systemen
heal.advisorNameΚουδουμάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameKoudoumas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)