Συστήματα τροφοδοσίας καυσίμου σε κινητήρες DIESEL με ηλεκτρονικό έλεγχο.
Diesel engine's power system with electronic control.
Στοιχεία Dublin Core
dc.creator | Ρήγας, Αθανάσιος | el |
dc.creator | Σενκ-Καμπουράκης, Ηλίας | el |
dc.creator | Rigas, Athanasios | en |
dc.creator | Senk-Kampourakis, Ilias | en |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T15:59:26Z | |
dc.date.available | 2016-03-15T15:59:26Z | |
dc.date.issued | 2010-10-14T11:50:48Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12688/4158 | |
dc.description.abstract | Ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός πετρελαίου αποτελεί ένα σημαντικό κεφάλαιο στο χώρο του αυτοκίνητου, που εξελίσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να παρουσιάσει απλά και με σαφήνεια την λειτούργει του πιο γνωστού συστήματος στον χώρο αυτό , του Common Rail . Η συγγραφή της παρούσας εργασίας βασίστηκε κυρίως σε σημειώσεις από την BOSCH, η όποια θεωρείται ως η κορυφαία εταιρία στον ηλεκτρονικό ψεκασμό πετρελαίου, καθώς και την αυτοκινητοβιομηχανία AUDI η όποια είναι μια από τις πρωτοπόρες εταιρίες χρήσης πετρελαιοκινητήρων τελευταίας γενιάς στα αυτοκίνητα παράγωγης. Στα παρακάτω κεφάλαια περιλαμβάνονται θεωρητικές και πρακτικές αναλύσεις για τη λειτουργιά του Common Rail και των επιμέρους συστημάτων του. | el |
dc.language | el | |
dc.publisher | Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. | el |
dc.publisher | T.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineering | en |
dc.rights | Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0) | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | |
dc.title | Συστήματα τροφοδοσίας καυσίμου σε κινητήρες DIESEL με ηλεκτρονικό έλεγχο. | el |
dc.title | Diesel engine's power system with electronic control. | en |
Στοιχεία healMeta
heal.creatorName | Ρήγας, Αθανάσιος | el |
heal.creatorName | Σενκ-Καμπουράκης, Ηλίας | el |
heal.creatorName | Rigas, Athanasios | en |
heal.creatorName | Senk-Kampourakis, Ilias | en |
heal.publicationDate | 2010-10-14T11:50:48Z | |
heal.identifier.primary | http://hdl.handle.net/20.500.12688/4158 | |
heal.abstract | Ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός πετρελαίου αποτελεί ένα σημαντικό κεφάλαιο στο χώρο του αυτοκίνητου, που εξελίσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να παρουσιάσει απλά και με σαφήνεια την λειτούργει του πιο γνωστού συστήματος στον χώρο αυτό , του Common Rail . Η συγγραφή της παρούσας εργασίας βασίστηκε κυρίως σε σημειώσεις από την BOSCH, η όποια θεωρείται ως η κορυφαία εταιρία στον ηλεκτρονικό ψεκασμό πετρελαίου, καθώς και την αυτοκινητοβιομηχανία AUDI η όποια είναι μια από τις πρωτοπόρες εταιρίες χρήσης πετρελαιοκινητήρων τελευταίας γενιάς στα αυτοκίνητα παράγωγης. Στα παρακάτω κεφάλαια περιλαμβάνονται θεωρητικές και πρακτικές αναλύσεις για τη λειτουργιά του Common Rail και των επιμέρους συστημάτων του. | el |
heal.language | el | |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. | el |
heal.academicPublisher | T.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineering | en |
heal.title | Συστήματα τροφοδοσίας καυσίμου σε κινητήρες DIESEL με ηλεκτρονικό έλεγχο. | el |
heal.title | Diesel engine's power system with electronic control. | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.keyword | ντηζελοκινητήρες, Audi, ηλεκτρονικός ψεκασμός πετρελαίου, σύστημα common rail | el |
heal.keyword | diesel motor, Audi, electronic oil injection, common rail system | en |
heal.advisorName | Κουδουμάς, Γεώργιος | el |
heal.advisorName | Koudoumas, Georgios | en |
heal.academicPublisherID | teicrete | |
heal.fullTextAvailability | true | |
tcd.distinguished | false | |
tcd.survey | false |