Εμφάνιση απλής εγγραφής

Internet marketing corporations.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓκαμίλης, Παναγιώτηςel
dc.creatorGamilis, Panagiotisen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:59:48Z
dc.date.available2016-03-15T15:59:48Z
dc.date.issued2010-11-01T11:57:28Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4166
dc.description.abstractΎστερα από ένα μεγάλο διάστημα εργασιών συντάξαμε και παρουσιάζουμε τη παρακάτω εργασία. Μια εργασία που σκοπό έχει να αναδείξει και να παρουσιάσει το δικτυακό μάρκετινγκ σε όλους του τους τομείς. Το δικτυακό μάρκετινγκ εξελίσσεται σε μια μεγάλη και νέα μορφή εμπορίου. Το παραδοσιακό εμπόριο περνάει κρίση εδώ και χρόνια. Οι έμποροι και οι καταναλωτές μοιάζουν σαν δύο άσπονδοι εχθροί, αφού δεν υπάρχει ο πολύτιμος συνδυασμός, αυτός δηλαδή που κάνει το δικτυακό μάρκετινγκ προσιτό και φιλικό προς τον άνθρωπο. Όπως είδαμε το παραδοσιακό εμπόριο δεν συνδυάζει το τρίπτυχο της επιτυχίας δηλαδή ποιότητα, τιμή και αποδοτικότητα. Πάντα γίνεται συνδυασμός δύο χαρακτηριστικών και πολλές φορές ενός. Σε αντίθεση με το δικτυακό μάρκετινγκ όπου πάντα γίνεται συνδυασμός και τον τριών. Ο νέος αυτός τρόπος εμπορίου συνδυάζει χρόνο, ποιότητα καθώς και ένα μεγάλο σύνολο απολαβών προς τον καθένα που ασχολείται με την νέα αυτή πρόταση. Απολαβές οικονομικές και ποιοτικές, όχι μόνο σε ότι έχει να κάνει με την απλή έννοια της ποιότητας, αλλά και των ιδιοτήτων που έχουν τα προϊόντα του δικτυακού μάρκετινγκ, σε σχέση με τα αντίστοιχα του παραδοσιακού εμπορίου. Σε ένα κόσμο στον οποίο μέχρι πρότινος κυριαρχούσε ο υπερκαταναλωτισμός και η σπατάλη, με μειωμένο ελεύθερο χρόνο για τον άνθρωπο, με αποτέλεσμα να χάνονται στο βωμό του κέρδους και του χρήματος οι αξίες της ζωής, παρουσιάστηκε η πρόταση του δικτυακού εμπορίου Εξασφαλίζοντας τη ποιότητα των προϊόντων, παράλληλα με τις θεραπευτικές τους δυνατότητες, την εξοικονόμηση χρόνου και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στον άνθρωπο,που εκτός από καταναλωτής γίνεται πωλητής και ταυτόχρονα όχι μόνο να καταναλώνει αλλά και να αποκομίζει χρόνο και χρήμα. Σίγουρα τα πράγματα πλέον έχουν αλλάξει. Η οικονομική κρίση έχει φέρει αλλαγές στο κόσμο του εμπορίου. Όμως μέσα από αυτή την εργασία καταλάβαμε πως όλα τείνουν στο δικτυακό εμπόριο. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο στο τομέα του εμπορίου που να συνδυάζει χρόνο, χρήμα, τιμές, ευκαιρίες, φιλικότητα προς το περιβάλλον και ποιότητα. Παράλληλα είδαμε τις δυνατότητες για τη εξασφάλιση κέρδους, μονίμου, εφ’όρου ζωής για το καταναλωτή που θα αποφασίσει να γ ίνει πωλητής.Κάτι που ακούγεται δελεαστικό αν δούμε το πώς διαγράφεται το μέλλον. Οι συντάξεις φαίνεται να εξαφανίζονται στο μέλλον, τα ταμεία αδειάζουν από την οικονομική κρίση και ο άνθρωπος είναι μετέωρος. Αντίθετα οι εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ επιστέφουν χρήμα από τις αγορές μόνιμο και μεταβιβάσιμο. Μια μικρή βοήθεια η οποία γίνεται εύκολα μεγάλη! Αντιληφθήκαμε το πώς κάποιος μπορεί να βγει από το μαγκανοπήγαδο Θα θέλαμε να τονίσουμε πως η εργασία μας στηρίχθηκε στις πληροφορίες που υπάρχουν στο διαδίκτυο και σε πληροφορίες που μας έδωσαν συνάνθρωποί μας οι οποίοι έχουν ασχοληθεί ενεργά με το τομέα του δικτυακού μάρκετιγκ.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ.el
dc.titleInternet marketing corporations.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓκαμίλης, Παναγιώτηςel
heal.creatorNameGamilis, Panagiotisen
heal.publicationDate2010-11-01T11:57:28Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4166
heal.abstractΎστερα από ένα μεγάλο διάστημα εργασιών συντάξαμε και παρουσιάζουμε τη παρακάτω εργασία. Μια εργασία που σκοπό έχει να αναδείξει και να παρουσιάσει το δικτυακό μάρκετινγκ σε όλους του τους τομείς. Το δικτυακό μάρκετινγκ εξελίσσεται σε μια μεγάλη και νέα μορφή εμπορίου. Το παραδοσιακό εμπόριο περνάει κρίση εδώ και χρόνια. Οι έμποροι και οι καταναλωτές μοιάζουν σαν δύο άσπονδοι εχθροί, αφού δεν υπάρχει ο πολύτιμος συνδυασμός, αυτός δηλαδή που κάνει το δικτυακό μάρκετινγκ προσιτό και φιλικό προς τον άνθρωπο. Όπως είδαμε το παραδοσιακό εμπόριο δεν συνδυάζει το τρίπτυχο της επιτυχίας δηλαδή ποιότητα, τιμή και αποδοτικότητα. Πάντα γίνεται συνδυασμός δύο χαρακτηριστικών και πολλές φορές ενός. Σε αντίθεση με το δικτυακό μάρκετινγκ όπου πάντα γίνεται συνδυασμός και τον τριών. Ο νέος αυτός τρόπος εμπορίου συνδυάζει χρόνο, ποιότητα καθώς και ένα μεγάλο σύνολο απολαβών προς τον καθένα που ασχολείται με την νέα αυτή πρόταση. Απολαβές οικονομικές και ποιοτικές, όχι μόνο σε ότι έχει να κάνει με την απλή έννοια της ποιότητας, αλλά και των ιδιοτήτων που έχουν τα προϊόντα του δικτυακού μάρκετινγκ, σε σχέση με τα αντίστοιχα του παραδοσιακού εμπορίου. Σε ένα κόσμο στον οποίο μέχρι πρότινος κυριαρχούσε ο υπερκαταναλωτισμός και η σπατάλη, με μειωμένο ελεύθερο χρόνο για τον άνθρωπο, με αποτέλεσμα να χάνονται στο βωμό του κέρδους και του χρήματος οι αξίες της ζωής, παρουσιάστηκε η πρόταση του δικτυακού εμπορίου Εξασφαλίζοντας τη ποιότητα των προϊόντων, παράλληλα με τις θεραπευτικές τους δυνατότητες, την εξοικονόμηση χρόνου και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στον άνθρωπο,που εκτός από καταναλωτής γίνεται πωλητής και ταυτόχρονα όχι μόνο να καταναλώνει αλλά και να αποκομίζει χρόνο και χρήμα. Σίγουρα τα πράγματα πλέον έχουν αλλάξει. Η οικονομική κρίση έχει φέρει αλλαγές στο κόσμο του εμπορίου. Όμως μέσα από αυτή την εργασία καταλάβαμε πως όλα τείνουν στο δικτυακό εμπόριο. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο στο τομέα του εμπορίου που να συνδυάζει χρόνο, χρήμα, τιμές, ευκαιρίες, φιλικότητα προς το περιβάλλον και ποιότητα. Παράλληλα είδαμε τις δυνατότητες για τη εξασφάλιση κέρδους, μονίμου, εφ’όρου ζωής για το καταναλωτή που θα αποφασίσει να γ ίνει πωλητής.Κάτι που ακούγεται δελεαστικό αν δούμε το πώς διαγράφεται το μέλλον. Οι συντάξεις φαίνεται να εξαφανίζονται στο μέλλον, τα ταμεία αδειάζουν από την οικονομική κρίση και ο άνθρωπος είναι μετέωρος. Αντίθετα οι εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ επιστέφουν χρήμα από τις αγορές μόνιμο και μεταβιβάσιμο. Μια μικρή βοήθεια η οποία γίνεται εύκολα μεγάλη! Αντιληφθήκαμε το πώς κάποιος μπορεί να βγει από το μαγκανοπήγαδο Θα θέλαμε να τονίσουμε πως η εργασία μας στηρίχθηκε στις πληροφορίες που υπάρχουν στο διαδίκτυο και σε πληροφορίες που μας έδωσαν συνάνθρωποί μας οι οποίοι έχουν ασχοληθεί ενεργά με το τομέα του δικτυακού μάρκετιγκ.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
heal.titleΕταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ.el
heal.titleInternet marketing corporations.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαδικτυακό μάρκετινγ, δικτυακό εμπόριο, εταιρείαel
heal.keywordinternet marketing, electronic commerce, corporationen
heal.advisorNameΠαξινός, Κοσμάςel
heal.advisorNamePaxinos, Kosmasen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)