Εμφάνιση απλής εγγραφής

Water ballast management treatment.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠανέρας, Αναστάσιοςel
dc.creatorPaneras, Anastasiosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:01:03Z
dc.date.available2016-03-15T16:01:03Z
dc.date.issued2014-09-13T19:05:02Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4196
dc.description.abstractΤο υδάτινο έρμα αποτελεί όχι μόνο ένα σημαντικό παράγοντα ευστάθειας των πλοίων αλλά και της πρόωσης του, την βύθιση της έλικας και της πλώρης όπως και σημαντικό παράγοντα για την ταχύτητα λειτουργίας του. Ωστόσο είναι και η πιο σημαντική οδός εισβολής οργανισμών στα υδατικά οικοσυστήματα. Το υδάτινο έρμα συνιστάται στην λήψη υδάτων από το λιμάνι αναχώρησης είτε κατά την διάρκεια του πλου και την απόρριψη του στο λιμάνι προορισμού. Με την λήψη υδάτινου έρματος είτε από το λιμάνι είτε κατά την διάρκεια του πλου σημαίνει την πρόσληψη υδάτινων μικροοργανισμών. Υπολογίζεται ότι σε 1m 3 υδάτινου έρματος περιέχονται περίπου 50.000 φυτικοί και ζωικοί οργανισμοί. Ετησίως μεταφέρονται περίπου 10 δισεκατομμύρια τόνοι υδάτινου έρματος μέσο των πλοίων. Επίσης κάθε πλοίο μεταφέρει στις δεξαμενές του περίπου το 30-50% της μέγιστης χωρητικότητας φορτίου (DWT), το οποίο για τα περισσότερα πλοία αποτελεί μέγεθος τάξης χιλιάδων τόνων. Εάν κατά την διάρκεια του πλου κριθεί αναγκαίο μέρος του έρματος μπορεί να αποβληθεί στα ύδατα. Το οποίο περιλαμβάνει μη αυτόχθονες οργανισμούς σε αυτά τα ύδατα, αυτό κυρίως συμβαίνει κατά την διάρκεια μεγάλων ή διηπειρωτικών ταξιδιών. Η πιθανότητα επιβίωσης των θαλάσσιων οργανισμών είναι υψηλότερη εάν η απόρριψη υδάτων γίνει στο λιμάνι προορισμού απ’ ότι σε ωκεάνιες συνθήκες με αποτέλεσμα την μεγέθυνση του προβλήματος. Το μέγεθος αυτού του ζητήματος φαίνεται από την διαπίστωση ότι καθημερινά περίπου μεταφέρονται 3000 είδη οργανισμών παγκοσμίως μέσο της ανταλλαγής υδάτινου έρματος. Η μεταφορά θαλασσιών οργανισμών είναι ένας από τους πιο σημαντικούς κίνδυνους για τις παγκόσμιες θάλασσες, αυξάνοντας τη ζημία που γίνεται από την υπερεκμετάλλευση των θαλάσσιων πόρων, τη ρύπανση της θάλασσας και την καταστροφή των παράκτιών ζωνών και των υδάτινων βιοτόπων. Το πρόβλημα ξεκινάει από την παρουσία στο έρμα των πλοίων ανεπιθύμητων οργανισμών όπως μικρόβια, βακτήρια, πλαγκτόν, ασπόνδυλα, σπόροι, αυγά και νύμφες διαφόρων ειδών.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔιαχείρηση και επεξεργασία νερού έρματος πλοίου.el
dc.titleWater ballast management treatment.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠανέρας, Αναστάσιοςel
heal.creatorNamePaneras, Anastasiosen
heal.publicationDate2014-09-13T19:05:02Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4196
heal.abstractΤο υδάτινο έρμα αποτελεί όχι μόνο ένα σημαντικό παράγοντα ευστάθειας των πλοίων αλλά και της πρόωσης του, την βύθιση της έλικας και της πλώρης όπως και σημαντικό παράγοντα για την ταχύτητα λειτουργίας του. Ωστόσο είναι και η πιο σημαντική οδός εισβολής οργανισμών στα υδατικά οικοσυστήματα. Το υδάτινο έρμα συνιστάται στην λήψη υδάτων από το λιμάνι αναχώρησης είτε κατά την διάρκεια του πλου και την απόρριψη του στο λιμάνι προορισμού. Με την λήψη υδάτινου έρματος είτε από το λιμάνι είτε κατά την διάρκεια του πλου σημαίνει την πρόσληψη υδάτινων μικροοργανισμών. Υπολογίζεται ότι σε 1m 3 υδάτινου έρματος περιέχονται περίπου 50.000 φυτικοί και ζωικοί οργανισμοί. Ετησίως μεταφέρονται περίπου 10 δισεκατομμύρια τόνοι υδάτινου έρματος μέσο των πλοίων. Επίσης κάθε πλοίο μεταφέρει στις δεξαμενές του περίπου το 30-50% της μέγιστης χωρητικότητας φορτίου (DWT), το οποίο για τα περισσότερα πλοία αποτελεί μέγεθος τάξης χιλιάδων τόνων. Εάν κατά την διάρκεια του πλου κριθεί αναγκαίο μέρος του έρματος μπορεί να αποβληθεί στα ύδατα. Το οποίο περιλαμβάνει μη αυτόχθονες οργανισμούς σε αυτά τα ύδατα, αυτό κυρίως συμβαίνει κατά την διάρκεια μεγάλων ή διηπειρωτικών ταξιδιών. Η πιθανότητα επιβίωσης των θαλάσσιων οργανισμών είναι υψηλότερη εάν η απόρριψη υδάτων γίνει στο λιμάνι προορισμού απ’ ότι σε ωκεάνιες συνθήκες με αποτέλεσμα την μεγέθυνση του προβλήματος. Το μέγεθος αυτού του ζητήματος φαίνεται από την διαπίστωση ότι καθημερινά περίπου μεταφέρονται 3000 είδη οργανισμών παγκοσμίως μέσο της ανταλλαγής υδάτινου έρματος. Η μεταφορά θαλασσιών οργανισμών είναι ένας από τους πιο σημαντικούς κίνδυνους για τις παγκόσμιες θάλασσες, αυξάνοντας τη ζημία που γίνεται από την υπερεκμετάλλευση των θαλάσσιων πόρων, τη ρύπανση της θάλασσας και την καταστροφή των παράκτιών ζωνών και των υδάτινων βιοτόπων. Το πρόβλημα ξεκινάει από την παρουσία στο έρμα των πλοίων ανεπιθύμητων οργανισμών όπως μικρόβια, βακτήρια, πλαγκτόν, ασπόνδυλα, σπόροι, αυγά και νύμφες διαφόρων ειδών.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
heal.titleΔιαχείρηση και επεξεργασία νερού έρματος πλοίου.el
heal.titleWater ballast management treatment.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordλιμενικές εγκαταστάσεις παραλαβής απόβλητων πλοίων, διαχείριση αποβλήτων πλοίωνel
heal.keywordport reception facilities for ship-generated waste, ship-generated waste treatmenten
heal.advisorNameΜανιός, Θρασύβουλοςel
heal.advisorNameManios, Thrasyvoulosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)