Εμφάνιση απλής εγγραφής

Recording of motion features for creating driving cycles in Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαπαδάκης, Εμμανουήλel
dc.creatorPapadakis, Emmanouilen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:01:44Z
dc.date.available2016-03-15T16:01:44Z
dc.date.issued2014-09-07T13:02:15Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4213
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο τη μελέτη των αποτελεσμάτων της πειραματικής διαδικασίας κίνησης της μοτοσυκλέτας για την καταγραφή των δεδομένων κίνησής της, με σκοπό τη δημιουργία ενός προφίλ κίνησης (Κύκλος Οδήγησης) που θα αντιπροσωπεύει τις συγκεκριμένες διαδρομές που καταγράφηκαν. Το προφίλ αυτό δύναται να χρησιμοποιηθεί για τη μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων σε δυναμομετρική εξέδρα. Το θεωρητικό μέρος της παρούσας μελέτης ξεκινά με μία αναφορά στην ατμοσφαιρική ρύπανση στις πόλεις και στις αιτίες που την προκαλούν. Επίσης, αναλύονται στοιχεία για τη ρύπανση του περιβάλλοντος μέσω της κίνησης των οχημάτων και πιο συγκεκριμένα των δικύκλων εντός της πόλης. Γίνεται αναφορά στους ρύπους που εκπέμπονται αό τις μηχανές εσωτερικής καύσης και πιο συγκεκριμένα από τα οχήματα που κυκλοφορούν στις σύγχρονες πόλεις. Στη συνέχεια πραγματοποιείται ανασκόπηση των περιορισμών για την εκπομπή ρύπων σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές σύμφωνα με τη νομοθεσία, ενώ αναλύεται και η κατανάλωση καυσίμου που έχει το δίκυκλο ανάλογα τον τρόπο λειτουργίας του. Τέλος αναλύονται οι κύκλοι οδήγησης και γίνεται εκτενής περιγραφή τους συμπεριλαμβάνοντας τα είδη, τη χρησιμότητα, τον τρόπο εκκίνησής τους και τα χαρακτηριστικά τους, δίνοντας παραδείγματα τόσο για θεσμοθετημένους κύκλους όσο και για μη θεσμοθετημένους, καλύπτοντας όλο το φάσμα των κύκλων οδήγησης. Επιπλέον παρουσιάζεται και η μεθοδολογία των κύκλων οδήγησης. Στο τελευταίο μέρος παραθέτονται οι πειραματικές μετρήσεις οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σε προκαθορισμένη διαδρομή, η οποία είχε αρχή τη διαστάυρωση Λ. Κνωσσού και Ευαγγέλου Χατζηδάκη και τέλος, το αρχαιολογικό μουσείο Ηρακλείου στην περιοχή της Πλατείας Ελευθερίας. Οι μετρήσεις έγιναν σε ώρες αιχμής τόσο τις πρωϊνές όσο και τις μεσημεριανές ώρες. Το όχημα που χρησιμοποιήθηκε για αυτήν την μελέτη ήταν μοτοσυκλέτα μάρκας Piaggio, μοτνέλο typhon, κυβισμού 125ψψ, δίχρονου μονοκύλινδρου κινητήρα. Μέσω GPS της εταιρίας Garmin που χρησιμοποιήθηκε για την εκπόνηση της μελέτης προέκυψαν τα στοιχεία κίνησης της μοτοσυκλέτας, στα οποία έπειτα έγινε επεξεργασία, με αποτέλεσμα το προφίλ της κίνησης της μοτοσυκλέτας για τη διαδρομή που καταγράφηκε.el
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to create a traffic profile (Driving Cycle) by recording data of movements using a motorcycle. This profile can also be used to measure the fuel consumption and emissions on a chassis dynamometer. The theoretical part of this study begins with a reference to atmospheric pollution in cities and the reasons that cause it. We also analyze data on environmental pollution through vehicle movements and specifically of motorcycle. The reported pollutants include pollutants emitted from internal combustion engines and more particularly from vehicles traveling in cities. Afterwards, there is a sort review about missions according the law and analyzed the fuel consumption. Finally an extensive description is quote about driving cycles including types, utility, characteristics, methodology and giving examples of both institutionalized cycles and noninstitutionalized, covering the full range of driving cycles . The last part lists the experimental measurements carried out in a predetermined path , which start was crossing L. Knossos and Evangelou Hatzaki and end the archaeological museum of Heraklion in the Freedom Square . Measurements were taken at peak even morning or midday. For this purpose a Piaggio motorcycle was used model typhoon, displacement 125cc, single-cylinder two-stroke engine. Through GPS GARMIN movement data was collected and then processed for traffic profile accordance recorded route.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΚαταγραφή των δεδομένων κίνησης για τη δημιουργία κύκλου οδήγησης στην πόλη του Ηρακλείου.el
dc.titleRecording of motion features for creating driving cycles in Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαπαδάκης, Εμμανουήλel
heal.creatorNamePapadakis, Emmanouilen
heal.publicationDate2014-09-07T13:02:15Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4213
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο τη μελέτη των αποτελεσμάτων της πειραματικής διαδικασίας κίνησης της μοτοσυκλέτας για την καταγραφή των δεδομένων κίνησής της, με σκοπό τη δημιουργία ενός προφίλ κίνησης (Κύκλος Οδήγησης) που θα αντιπροσωπεύει τις συγκεκριμένες διαδρομές που καταγράφηκαν. Το προφίλ αυτό δύναται να χρησιμοποιηθεί για τη μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων σε δυναμομετρική εξέδρα. Το θεωρητικό μέρος της παρούσας μελέτης ξεκινά με μία αναφορά στην ατμοσφαιρική ρύπανση στις πόλεις και στις αιτίες που την προκαλούν. Επίσης, αναλύονται στοιχεία για τη ρύπανση του περιβάλλοντος μέσω της κίνησης των οχημάτων και πιο συγκεκριμένα των δικύκλων εντός της πόλης. Γίνεται αναφορά στους ρύπους που εκπέμπονται αό τις μηχανές εσωτερικής καύσης και πιο συγκεκριμένα από τα οχήματα που κυκλοφορούν στις σύγχρονες πόλεις. Στη συνέχεια πραγματοποιείται ανασκόπηση των περιορισμών για την εκπομπή ρύπων σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές σύμφωνα με τη νομοθεσία, ενώ αναλύεται και η κατανάλωση καυσίμου που έχει το δίκυκλο ανάλογα τον τρόπο λειτουργίας του. Τέλος αναλύονται οι κύκλοι οδήγησης και γίνεται εκτενής περιγραφή τους συμπεριλαμβάνοντας τα είδη, τη χρησιμότητα, τον τρόπο εκκίνησής τους και τα χαρακτηριστικά τους, δίνοντας παραδείγματα τόσο για θεσμοθετημένους κύκλους όσο και για μη θεσμοθετημένους, καλύπτοντας όλο το φάσμα των κύκλων οδήγησης. Επιπλέον παρουσιάζεται και η μεθοδολογία των κύκλων οδήγησης. Στο τελευταίο μέρος παραθέτονται οι πειραματικές μετρήσεις οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σε προκαθορισμένη διαδρομή, η οποία είχε αρχή τη διαστάυρωση Λ. Κνωσσού και Ευαγγέλου Χατζηδάκη και τέλος, το αρχαιολογικό μουσείο Ηρακλείου στην περιοχή της Πλατείας Ελευθερίας. Οι μετρήσεις έγιναν σε ώρες αιχμής τόσο τις πρωϊνές όσο και τις μεσημεριανές ώρες. Το όχημα που χρησιμοποιήθηκε για αυτήν την μελέτη ήταν μοτοσυκλέτα μάρκας Piaggio, μοτνέλο typhon, κυβισμού 125ψψ, δίχρονου μονοκύλινδρου κινητήρα. Μέσω GPS της εταιρίας Garmin που χρησιμοποιήθηκε για την εκπόνηση της μελέτης προέκυψαν τα στοιχεία κίνησης της μοτοσυκλέτας, στα οποία έπειτα έγινε επεξεργασία, με αποτέλεσμα το προφίλ της κίνησης της μοτοσυκλέτας για τη διαδρομή που καταγράφηκε.el
heal.abstractThe aim of this thesis is to create a traffic profile (Driving Cycle) by recording data of movements using a motorcycle. This profile can also be used to measure the fuel consumption and emissions on a chassis dynamometer. The theoretical part of this study begins with a reference to atmospheric pollution in cities and the reasons that cause it. We also analyze data on environmental pollution through vehicle movements and specifically of motorcycle. The reported pollutants include pollutants emitted from internal combustion engines and more particularly from vehicles traveling in cities. Afterwards, there is a sort review about missions according the law and analyzed the fuel consumption. Finally an extensive description is quote about driving cycles including types, utility, characteristics, methodology and giving examples of both institutionalized cycles and noninstitutionalized, covering the full range of driving cycles . The last part lists the experimental measurements carried out in a predetermined path , which start was crossing L. Knossos and Evangelou Hatzaki and end the archaeological museum of Heraklion in the Freedom Square . Measurements were taken at peak even morning or midday. For this purpose a Piaggio motorcycle was used model typhoon, displacement 125cc, single-cylinder two-stroke engine. Through GPS GARMIN movement data was collected and then processed for traffic profile accordance recorded route.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
heal.titleΚαταγραφή των δεδομένων κίνησης για τη δημιουργία κύκλου οδήγησης στην πόλη του Ηρακλείου.el
heal.titleRecording of motion features for creating driving cycles in Heraklion.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordατμοσφαιρική ρύπανση, ρύπανση περιβάλλοντος, μοτοσικλέταel
heal.keywordatmosperic pollution, environmental pollution, motorcycleen
heal.advisorNameΤζιράκης, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTzirakis, Evangelosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)