Εμφάνιση απλής εγγραφής

Circles drive and path analysis for the city of Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤσιρώνης, Πέτροςel
dc.creatorTsironis, Petrosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:02:36Z
dc.date.available2016-03-15T16:02:36Z
dc.date.issued2014-07-23T21:57:40Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4230
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας είναι η καταγραφή και ανάλυση των δεδομένων κίνησης οχήματος ανάμεσα σε δύο εναλλακτικές διαδρομές στην πόλη του Ηρακλείου η σύγκρισή τους και η εύρεση ενός αντιπροσωπευτικού προφίλ ταχύτητας για κάθε μία από αυτές. Στο θεωρητικό μέρος η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τον ρόλο των οχημάτων στην ατμοσφαιρική ρύπανση των πόλεων. Αναλυτικά θα γίνει αναφορά στην επίδραση των ρύπων από κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου στην ατμόσφαιρα, θα γίνει ανασκόπηση των περιορισμών όσον αφόρα τους ρύπους και θα δούμε τις ισχύουσες προδιαγραφές EURO. Πέρα από τα παραπάνω σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση και ανάλυση των θεσμοθετημένων κύκλων οδήγησης. Παρατίθενται πληροφορίες σχετικά με την μεθοδολογία που ακολουθούν οι κύκλοι οδήγησης και θα βρεθούν στοιχεία από εφαρμογές των κύκλων οδήγησης σε δυναμομετρική εξέδρα με σκοπό την μέτρηση εκπομπών/κατανάλωσης . Στο πειραματικό μέρος γίνεται η σύγκριση και εύρεση ιδανικών διαδρομών ανάμεσα σε δυο σημεία της πόλης του Ηρακλείου σε ώρες αιχμής με σκοπό τη δημιουργία αντιπροσωπευτικού προφίλ ταχύτητας. Οι κεντρικές αρτηρίες που εξετάστηκαν και τέθηκαν υπό σύγκριση στην παρούσα εργασία είναι η Παραλιακή Λεωφόρος του Ηρακλείου και η Λεωφόρος 62 Μαρτύρων. Κατά την πρώτη εβδομάδα των μετρήσεων η διαδρομή περιελάμβανε εκκίνηση από συγκεκριμένο σημείο κατοικημένης περιοχής στην Αμμουδάρα και μέσω της Παραλιακής λεωφόρου έως την Χανιόπορτα και επιστροφή στο σημείο εκκίνησης μέσω της 62 Μαρτύρων. Την δεύτερη εβδομάδα μετρήσεων η διαδρομή εκτελέστηκε αντίστροφα ούτως ώστε οι μετρήσεις της κίνησης του οχήματος να είναι αντιπροσωπευτικότερες. Κάποια από τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν είναι η μέση ταχύτητα για κάθε διαδρομή και το ποσοστό στάσης. Για την Παραλιακή λεωφόρο η μέση ταχύτητα διαμορφώθηκε στα 38,23 km/h με ποσοστό στάσης 7,2% ενώ στην λεωφόρο 62 Μαρτύρων η μέση ταχύτητα διαμορφώθηκε στα 25,66 km/h με ποσοστό στάσης 13,18%.el
dc.description.abstractταχύτητα, όχημα, ατμοσφαιρική ρύπανση, κίνηση οχήματος, οδήγησηen
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΚύκλοι οδήγησης και ανάλυση διαδρομών για την πόλη του Ηρακλείου.el
dc.titleCircles drive and path analysis for the city of Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤσιρώνης, Πέτροςel
heal.creatorNameTsironis, Petrosen
heal.publicationDate2014-07-23T21:57:40Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4230
heal.abstractΣκοπός της εργασίας είναι η καταγραφή και ανάλυση των δεδομένων κίνησης οχήματος ανάμεσα σε δύο εναλλακτικές διαδρομές στην πόλη του Ηρακλείου η σύγκρισή τους και η εύρεση ενός αντιπροσωπευτικού προφίλ ταχύτητας για κάθε μία από αυτές. Στο θεωρητικό μέρος η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τον ρόλο των οχημάτων στην ατμοσφαιρική ρύπανση των πόλεων. Αναλυτικά θα γίνει αναφορά στην επίδραση των ρύπων από κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου στην ατμόσφαιρα, θα γίνει ανασκόπηση των περιορισμών όσον αφόρα τους ρύπους και θα δούμε τις ισχύουσες προδιαγραφές EURO. Πέρα από τα παραπάνω σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση και ανάλυση των θεσμοθετημένων κύκλων οδήγησης. Παρατίθενται πληροφορίες σχετικά με την μεθοδολογία που ακολουθούν οι κύκλοι οδήγησης και θα βρεθούν στοιχεία από εφαρμογές των κύκλων οδήγησης σε δυναμομετρική εξέδρα με σκοπό την μέτρηση εκπομπών/κατανάλωσης . Στο πειραματικό μέρος γίνεται η σύγκριση και εύρεση ιδανικών διαδρομών ανάμεσα σε δυο σημεία της πόλης του Ηρακλείου σε ώρες αιχμής με σκοπό τη δημιουργία αντιπροσωπευτικού προφίλ ταχύτητας. Οι κεντρικές αρτηρίες που εξετάστηκαν και τέθηκαν υπό σύγκριση στην παρούσα εργασία είναι η Παραλιακή Λεωφόρος του Ηρακλείου και η Λεωφόρος 62 Μαρτύρων. Κατά την πρώτη εβδομάδα των μετρήσεων η διαδρομή περιελάμβανε εκκίνηση από συγκεκριμένο σημείο κατοικημένης περιοχής στην Αμμουδάρα και μέσω της Παραλιακής λεωφόρου έως την Χανιόπορτα και επιστροφή στο σημείο εκκίνησης μέσω της 62 Μαρτύρων. Την δεύτερη εβδομάδα μετρήσεων η διαδρομή εκτελέστηκε αντίστροφα ούτως ώστε οι μετρήσεις της κίνησης του οχήματος να είναι αντιπροσωπευτικότερες. Κάποια από τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν είναι η μέση ταχύτητα για κάθε διαδρομή και το ποσοστό στάσης. Για την Παραλιακή λεωφόρο η μέση ταχύτητα διαμορφώθηκε στα 38,23 km/h με ποσοστό στάσης 7,2% ενώ στην λεωφόρο 62 Μαρτύρων η μέση ταχύτητα διαμορφώθηκε στα 25,66 km/h με ποσοστό στάσης 13,18%.el
heal.abstractταχύτητα, όχημα, ατμοσφαιρική ρύπανση, κίνηση οχήματος, οδήγησηen
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
heal.titleΚύκλοι οδήγησης και ανάλυση διαδρομών για την πόλη του Ηρακλείου.el
heal.titleCircles drive and path analysis for the city of Heraklion.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordspeed, vehicle, atmosperic pollution, vehicle motion, drivingel
heal.advisorNameΤζιράκης, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTzirakis, Evangelosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)