Εμφάνιση απλής εγγραφής

Reconstrucion of the electric system of a Daewoo motor.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧαραλαμπάκης, Σταμάτηςel
dc.creatorCharampakis, Stamatisen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:09:17Z
dc.date.available2016-03-15T16:09:17Z
dc.date.issued2011-06-24T14:35:07Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4387
dc.description.abstractΗ πτυχιακή εργασία ξεκινάει με τα βασικά χαρακτηριστικά του κινητήρα, το σκοπό της άσκησης και το διάγραμμα συνδεσμολογίας του κινητήρα.. Στη πορεία γίνεται αναλυτική περιγραφή των αισθητήρων και των χαρακτηριστικών τους ώστε να γίνει κατανοητή η πορεία της εργασίας και του εργαστηριακού μέρους. Στο εργαστηριακό μέρος αναλύεται σε βήματα ο έλεγχος που γίνεται σε κάθε κινητήρα καθώς και διαγράμματα με τις μετρήσεις του πολύμετρου. Οι αισθητήρες που αναλύονται είναι οι εξής: Ο αισθητήρας λ (ή αισθητήρας οξυγόνου) είναι ηλεκτρονική διάταξη που προσδιορίζει την περιεκτικότητα σε οξυγόνο ενός αερίου ή υγρού σε εξέταση. Εφαρμογές του συναντώνται στην αυτοκίνηση, για τον προσδιορισμό των ρύπων στα καυσαέρια και την αποστολή ανάλογων πληροφοριών στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του συστήματος ψεκασμού, για διόρθωση της αναλογίας του καυσίμου μείγματος στη στοιχειομετρική. Μοιάζει εξωτερικά με ένα μπουζί και τοποθετείται στην πολλαπλή εξαγωγή ή και πάνω στον καταλύτη. Πάνω στον καταλύτη τοποθετείται πριν την είσοδο των καυσαερίων στον κεραμικό μονόλιθο. Η πίεση στο σωλήνα αναρρόφησης μετριέται από τον αισθητήρα υποπίεσης (MAP) στον αισθητήρα βρίσκεται ένα κύτταρο μέτρησης που μετράει την απόλυτη πίεση στον σωλήνα αναρρόφησης, την μετατρέπει σε ηλεκτρικό σήμα και το αποστέλλει στη συσκευή ελέγχουO αισθητήρας θέσης πεταλούδας γκαζιού δίνει σήμα στην μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου (ECU) για την θέση και την γωνιακή ταχύτητα της πεταλούδας. Η θέση της πεταλούδας είναι μια σημαντική τιμή εισόδου για την συνάρτηση εύρεσης του φορτίου αέρα, για τον υπολογισμό του χρόνου ψεκασμού και ως πληροφορία για την επιστροφή του ενεργοποιητή πεταλούδας στην αρχική του κλειστή θέση στην περίπτωση που ενεργοποιηθεί ο διακόπτης του ρελαντί. Ο αισθητήρας κρουστικής καύσης (knock sensor) πληροφορεί την ECU για την ύπαρξη κρουστικής καύσης (πειράκια).Είναι στερεωμένος με κοχλία στο σώμα του κινητήρα, συμμετρικά ανάμεσα στους κυλίνδρους.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑνακατασκευή ηλεκτρονικού συστήματος κινητήρα Daewoo και μετατροπή του έτσι ώστε να είναι δυνατή η μέτρηση παραμέτρων λειτουργίας του με ένα πολύμετρο.el
dc.titleReconstrucion of the electric system of a Daewoo motor.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧαραλαμπάκης, Σταμάτηςel
heal.creatorNameCharampakis, Stamatisen
heal.publicationDate2011-06-24T14:35:07Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4387
heal.abstractΗ πτυχιακή εργασία ξεκινάει με τα βασικά χαρακτηριστικά του κινητήρα, το σκοπό της άσκησης και το διάγραμμα συνδεσμολογίας του κινητήρα.. Στη πορεία γίνεται αναλυτική περιγραφή των αισθητήρων και των χαρακτηριστικών τους ώστε να γίνει κατανοητή η πορεία της εργασίας και του εργαστηριακού μέρους. Στο εργαστηριακό μέρος αναλύεται σε βήματα ο έλεγχος που γίνεται σε κάθε κινητήρα καθώς και διαγράμματα με τις μετρήσεις του πολύμετρου. Οι αισθητήρες που αναλύονται είναι οι εξής: Ο αισθητήρας λ (ή αισθητήρας οξυγόνου) είναι ηλεκτρονική διάταξη που προσδιορίζει την περιεκτικότητα σε οξυγόνο ενός αερίου ή υγρού σε εξέταση. Εφαρμογές του συναντώνται στην αυτοκίνηση, για τον προσδιορισμό των ρύπων στα καυσαέρια και την αποστολή ανάλογων πληροφοριών στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του συστήματος ψεκασμού, για διόρθωση της αναλογίας του καυσίμου μείγματος στη στοιχειομετρική. Μοιάζει εξωτερικά με ένα μπουζί και τοποθετείται στην πολλαπλή εξαγωγή ή και πάνω στον καταλύτη. Πάνω στον καταλύτη τοποθετείται πριν την είσοδο των καυσαερίων στον κεραμικό μονόλιθο. Η πίεση στο σωλήνα αναρρόφησης μετριέται από τον αισθητήρα υποπίεσης (MAP) στον αισθητήρα βρίσκεται ένα κύτταρο μέτρησης που μετράει την απόλυτη πίεση στον σωλήνα αναρρόφησης, την μετατρέπει σε ηλεκτρικό σήμα και το αποστέλλει στη συσκευή ελέγχουO αισθητήρας θέσης πεταλούδας γκαζιού δίνει σήμα στην μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου (ECU) για την θέση και την γωνιακή ταχύτητα της πεταλούδας. Η θέση της πεταλούδας είναι μια σημαντική τιμή εισόδου για την συνάρτηση εύρεσης του φορτίου αέρα, για τον υπολογισμό του χρόνου ψεκασμού και ως πληροφορία για την επιστροφή του ενεργοποιητή πεταλούδας στην αρχική του κλειστή θέση στην περίπτωση που ενεργοποιηθεί ο διακόπτης του ρελαντί. Ο αισθητήρας κρουστικής καύσης (knock sensor) πληροφορεί την ECU για την ύπαρξη κρουστικής καύσης (πειράκια).Είναι στερεωμένος με κοχλία στο σώμα του κινητήρα, συμμετρικά ανάμεσα στους κυλίνδρους.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
heal.titleΑνακατασκευή ηλεκτρονικού συστήματος κινητήρα Daewoo και μετατροπή του έτσι ώστε να είναι δυνατή η μέτρηση παραμέτρων λειτουργίας του με ένα πολύμετρο.el
heal.titleReconstrucion of the electric system of a Daewoo motor.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordαισθητήρας, αισθητήρας απόλυτης πίεσης, αισθητήρας κρουστικής καύσηςel
heal.keywordsensor, absolute pressure sensor, knock sensoren
heal.advisorNameΚουδουμάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameKoudoumas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)