Εμφάνιση απλής εγγραφής

Economic intelligence on children and adults.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΛέκκας, Ιωάννηςel
dc.creatorLekkas, Ioannisen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:10:41Z
dc.date.available2016-03-15T16:10:41Z
dc.date.issued2011-09-27T12:59:36Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4405
dc.description.abstractΟι νέοι δοκιμάζονται συνεχώς μέσα και έξω από το σχολείο. Είναι γεγονός ότι στην ηλικία στον 5 έως 14 ετών το παιδί αναπτύσσει την συνταγή της προσωπικής του επιτυχίας στη ζωή και αυτό επηρεάζεται από θετικές και αρνητικές εμπειρίες. Το θέμα είναι ο γονιός να αντιμετωπίσει το παιδί με σεβασμό και να μην το πιέζει. Το ίδιο και ο εκπαιδευτικός καθώς και οι δύο είναι υπεύθυνοι σε μεγάλο βαθμό για την πνευματική ανάπτυξη του παιδιού. Είναι πολύ βασικό το παιδί να γνωρίζει τι θέλει να κάνει στη ζωή του και ποίες είναι οι προτεραιότητες του γιατί αυτά θέτουν τις βάσεις να αναπτύξει τη δημιουργικότητα του. Η απόκτηση οικονομικής παιδείας και ευφυΐας στη σημερινή εποχή είναι κάτι το πολύ σημαντικό. Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλοι οι άνθρωποι ανεξαρτήτως ηλικίας είναι ότι ξοδεύουν τα χρήματά τους σε πράγματα που χάνουν γρήγορα την αξία τους και έτσι οδηγούνται σε οικονομική στενότητα. Αυτή η αγοραστική συμπεριφορά διαφοροποιεί τους πλούσιους από τους φτωχούς. Προτεραιότητα ενός πλούσιου είναι να αποκτήσει περιουσιακά στοιχεία και μετά χλιδές ενώ ένας φτωχός σπαταλάει πρώτα τα χρήματά τους στις χλιδές και έτσι ποτέ δεν του απομένει χρόνος να τα επενδύσει σε ακίνητα. Για να αποκτήσουν τα παιδιά σας οικονομική ευφυΐα πρέπει να μάθουν από μικρά όχι μόνο να διαχωρίζουν τους πλούσιους από τους φτωχούς αλλά και να γνωρίζουν σε ποια κατηγορία θέλουν να ανήκουν. Αν θέλουν μεγαλώνοντας να βρουν μία δουλειά με σταθερό μισθό να αγοράσουν ένα άνετο σπίτι και ένα αυτοκίνητο τότε δεν θα γίνουν ποτέ πλούσια γιατί με αυτό τον τρόπο έχουν καταδικαστεί να δουλεύουν για τα χρήματα. Πλούσιοι είναι οι άνθρωποι που δεν είναι εξαρτημένοι από τα χρήματα που κερδίζουν από τη δουλεία τους, αυτή δηλαδή που δεν δουλεύουν για αυτά. Τέλος αυτό που τα παιδιά θα πρέπει να εμπεδώνουν από μικρή ηλικία είναι ότι όχι μόνο πρέπει να γνωρίζουν πως πρέπει να βγάλουν τα χρήματά τους αλλά να έχουν ένα σχέδιο για αυτά για το πώς θα τα διαχειριστούν. Αν δεν το κάνουν τα ίδια θα βρεθεί κάποιος άλλος να διαχειριστεί τα χρήματά τους. Όλα τα παραπάνω γνωρίσματα καθιστούν το παιδί εγκαίρως οικονομικά έξυπνο και επειδή αυτό είναι κάτι που δεν μαθαίνεται στα σχολεία η οικονομική παιδεία είναι κάτι που τελικά ο γονέας θα μεταδώσει στο παιδί.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ οικονομική νοημοσύνη απο την παιδική και εφηβική ηλικία.el
dc.titleEconomic intelligence on children and adults.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΛέκκας, Ιωάννηςel
heal.creatorNameLekkas, Ioannisen
heal.publicationDate2011-09-27T12:59:36Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4405
heal.abstractΟι νέοι δοκιμάζονται συνεχώς μέσα και έξω από το σχολείο. Είναι γεγονός ότι στην ηλικία στον 5 έως 14 ετών το παιδί αναπτύσσει την συνταγή της προσωπικής του επιτυχίας στη ζωή και αυτό επηρεάζεται από θετικές και αρνητικές εμπειρίες. Το θέμα είναι ο γονιός να αντιμετωπίσει το παιδί με σεβασμό και να μην το πιέζει. Το ίδιο και ο εκπαιδευτικός καθώς και οι δύο είναι υπεύθυνοι σε μεγάλο βαθμό για την πνευματική ανάπτυξη του παιδιού. Είναι πολύ βασικό το παιδί να γνωρίζει τι θέλει να κάνει στη ζωή του και ποίες είναι οι προτεραιότητες του γιατί αυτά θέτουν τις βάσεις να αναπτύξει τη δημιουργικότητα του. Η απόκτηση οικονομικής παιδείας και ευφυΐας στη σημερινή εποχή είναι κάτι το πολύ σημαντικό. Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλοι οι άνθρωποι ανεξαρτήτως ηλικίας είναι ότι ξοδεύουν τα χρήματά τους σε πράγματα που χάνουν γρήγορα την αξία τους και έτσι οδηγούνται σε οικονομική στενότητα. Αυτή η αγοραστική συμπεριφορά διαφοροποιεί τους πλούσιους από τους φτωχούς. Προτεραιότητα ενός πλούσιου είναι να αποκτήσει περιουσιακά στοιχεία και μετά χλιδές ενώ ένας φτωχός σπαταλάει πρώτα τα χρήματά τους στις χλιδές και έτσι ποτέ δεν του απομένει χρόνος να τα επενδύσει σε ακίνητα. Για να αποκτήσουν τα παιδιά σας οικονομική ευφυΐα πρέπει να μάθουν από μικρά όχι μόνο να διαχωρίζουν τους πλούσιους από τους φτωχούς αλλά και να γνωρίζουν σε ποια κατηγορία θέλουν να ανήκουν. Αν θέλουν μεγαλώνοντας να βρουν μία δουλειά με σταθερό μισθό να αγοράσουν ένα άνετο σπίτι και ένα αυτοκίνητο τότε δεν θα γίνουν ποτέ πλούσια γιατί με αυτό τον τρόπο έχουν καταδικαστεί να δουλεύουν για τα χρήματα. Πλούσιοι είναι οι άνθρωποι που δεν είναι εξαρτημένοι από τα χρήματα που κερδίζουν από τη δουλεία τους, αυτή δηλαδή που δεν δουλεύουν για αυτά. Τέλος αυτό που τα παιδιά θα πρέπει να εμπεδώνουν από μικρή ηλικία είναι ότι όχι μόνο πρέπει να γνωρίζουν πως πρέπει να βγάλουν τα χρήματά τους αλλά να έχουν ένα σχέδιο για αυτά για το πώς θα τα διαχειριστούν. Αν δεν το κάνουν τα ίδια θα βρεθεί κάποιος άλλος να διαχειριστεί τα χρήματά τους. Όλα τα παραπάνω γνωρίσματα καθιστούν το παιδί εγκαίρως οικονομικά έξυπνο και επειδή αυτό είναι κάτι που δεν μαθαίνεται στα σχολεία η οικονομική παιδεία είναι κάτι που τελικά ο γονέας θα μεταδώσει στο παιδί.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
heal.titleΗ οικονομική νοημοσύνη απο την παιδική και εφηβική ηλικία.el
heal.titleEconomic intelligence on children and adults.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordπαιδί, εφηβεία, οικονομική νοημοσύνηel
heal.keywordchild, puberty, economic intelligenceen
heal.advisorNameΠαξινός, Κοσμάςel
heal.advisorNamePaxinos, Kosmasen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)