Εμφάνιση απλής εγγραφής

Correlation of the conditions of vehicles movement and fuel consumption.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαραγιάννης, Πέτροςel
dc.creatorKaragiannis, Petrosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:11:55Z
dc.date.available2016-03-15T16:11:55Z
dc.date.issued2013-05-29T14:30:17Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4447
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τα αποτελέσματα της πειραματικής διαδικασίας κίνησης της μοτοσυκλέτας για την καταγραφή των δεδομένων κίνησής της με σκοπό την εκπόνηση ενός προφίλ κίνησης (διάγραμμα ταχύτητας χρόνου –Κύκλος Οδήγησης) που θα αντιπροσωπεύει τις συγκεκριμένες διαδρομές που καταγράφηκαν. Το προφίλ αυτό δύναται να χρησιμοποιηθεί για την μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων σε δυναμομετρική εξέδρα. Το θεωρητικό μέρος της παρούσας μελέτης ξεκινά με μία αναφορά στην ατμοσφαιρική ρύπανση στις πόλεις και τις αιτίες που την προκαλούν. Οι μεταφορές ευθύνονται για ένα σημαντικό κομμάτι της ρύπανσης όπως για παράδειγμα ( για το 100% του μονοξειδίου του άνθρακα και 22% του διοξειδίου). Επίσης αναλύονται στοιχεία για την ρύπανση του περιβάλλοντος μέσω της κίνησης των οχημάτων και πιο συγκεκριμένα των δικύκλων εντός της πόλης. Γίνεται αναφορά στους ρύπους που εκπέμπονται από τις μηχανές εσωτερικής καύσης και πιο συγκεκριμένα από τα οχήματα που κυκλοφορούν στις σύγχρονες πόλεις. Στη συνέχεια γίνεται ανασκόπηση των περιορισμών για την εκπομπή ρύπων σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές που έχουν ψηφιστεί ενώ αναλύεται και η κατανάλωση καυσίμου που έχει το δίκυκλο ανάλογα τον τρόπο λειτουργίας του. Τέλος αναλύονται οι κύκλοι οδήγησης σαν το σημαντικότερο κομμάτι της παρούσας πτυχιακής. Γίνεται εκτενής περιγραφή τους που συμπεριλαμβάνει τα είδη, την χρησιμότητα, τον τρόπο εκκίνησής τους και τα χαρακτηριστικά τους δίνοντας παραδείγματα τόσο για θεσμοθετημένους κύκλους όσο και για μη θεσμοθετημένους καλύπτοντας όλο το φάσμα των κύκλων οδήγησης. Επίσης παρουσιάζεται και η μεθοδολογία των κύκλων οδήγησης. Στο πειραματικό μέρος μας δίνεται η διαδρομή στην οποία πραγματοποιήθηκε η μελέτη η οποία ξεκινούσε από την περιοχή των Μαλάδων μέχρι το κέντρο της πόλης του Ηρακλείου μέσω της λεωφόρου 62 Μαρτύρων η οποία αποτελεί βασική αρτηρία κίνησης οχημάτων. Οι μετρήσεις έγιναν σε ώρες αιχμής τόσο τις πρωινές όσο και τις μεσημεριανές ώρες. Το όχημα που χρησιμοποιήθηκε για αυτήν την μελέτη ήταν μοτοσυκλέτα HONDA CBR 600 κυβικών εκατοστών. Μέσω του GPS της εταιρίας GARMIN που χρησιμοποιήθηκε για την εκπόνηση της μελέτης πάρθηκαν τα στοιχεία της κίνησης της μοτοσικλέτας τα οποία επεξεργάστηκαν στο EXCEL δίνοντας συγκεκριμένα αποτελέσματα για το προφίλ της κίνησης της μοτοσικλέτας στις συγκεκριμένες διαδρομές που καταγράφηκαν.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣυσχετισμός συνθηκών κίνησης οχημάτων με εκπομπές καυσαερίων και κατανάλωση καυσίμου.el
dc.titleCorrelation of the conditions of vehicles movement and fuel consumption.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαραγιάννης, Πέτροςel
heal.creatorNameKaragiannis, Petrosen
heal.publicationDate2013-05-29T14:30:17Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4447
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τα αποτελέσματα της πειραματικής διαδικασίας κίνησης της μοτοσυκλέτας για την καταγραφή των δεδομένων κίνησής της με σκοπό την εκπόνηση ενός προφίλ κίνησης (διάγραμμα ταχύτητας χρόνου –Κύκλος Οδήγησης) που θα αντιπροσωπεύει τις συγκεκριμένες διαδρομές που καταγράφηκαν. Το προφίλ αυτό δύναται να χρησιμοποιηθεί για την μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων σε δυναμομετρική εξέδρα. Το θεωρητικό μέρος της παρούσας μελέτης ξεκινά με μία αναφορά στην ατμοσφαιρική ρύπανση στις πόλεις και τις αιτίες που την προκαλούν. Οι μεταφορές ευθύνονται για ένα σημαντικό κομμάτι της ρύπανσης όπως για παράδειγμα ( για το 100% του μονοξειδίου του άνθρακα και 22% του διοξειδίου). Επίσης αναλύονται στοιχεία για την ρύπανση του περιβάλλοντος μέσω της κίνησης των οχημάτων και πιο συγκεκριμένα των δικύκλων εντός της πόλης. Γίνεται αναφορά στους ρύπους που εκπέμπονται από τις μηχανές εσωτερικής καύσης και πιο συγκεκριμένα από τα οχήματα που κυκλοφορούν στις σύγχρονες πόλεις. Στη συνέχεια γίνεται ανασκόπηση των περιορισμών για την εκπομπή ρύπων σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές που έχουν ψηφιστεί ενώ αναλύεται και η κατανάλωση καυσίμου που έχει το δίκυκλο ανάλογα τον τρόπο λειτουργίας του. Τέλος αναλύονται οι κύκλοι οδήγησης σαν το σημαντικότερο κομμάτι της παρούσας πτυχιακής. Γίνεται εκτενής περιγραφή τους που συμπεριλαμβάνει τα είδη, την χρησιμότητα, τον τρόπο εκκίνησής τους και τα χαρακτηριστικά τους δίνοντας παραδείγματα τόσο για θεσμοθετημένους κύκλους όσο και για μη θεσμοθετημένους καλύπτοντας όλο το φάσμα των κύκλων οδήγησης. Επίσης παρουσιάζεται και η μεθοδολογία των κύκλων οδήγησης. Στο πειραματικό μέρος μας δίνεται η διαδρομή στην οποία πραγματοποιήθηκε η μελέτη η οποία ξεκινούσε από την περιοχή των Μαλάδων μέχρι το κέντρο της πόλης του Ηρακλείου μέσω της λεωφόρου 62 Μαρτύρων η οποία αποτελεί βασική αρτηρία κίνησης οχημάτων. Οι μετρήσεις έγιναν σε ώρες αιχμής τόσο τις πρωινές όσο και τις μεσημεριανές ώρες. Το όχημα που χρησιμοποιήθηκε για αυτήν την μελέτη ήταν μοτοσυκλέτα HONDA CBR 600 κυβικών εκατοστών. Μέσω του GPS της εταιρίας GARMIN που χρησιμοποιήθηκε για την εκπόνηση της μελέτης πάρθηκαν τα στοιχεία της κίνησης της μοτοσικλέτας τα οποία επεξεργάστηκαν στο EXCEL δίνοντας συγκεκριμένα αποτελέσματα για το προφίλ της κίνησης της μοτοσικλέτας στις συγκεκριμένες διαδρομές που καταγράφηκαν.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
heal.titleΣυσχετισμός συνθηκών κίνησης οχημάτων με εκπομπές καυσαερίων και κατανάλωση καυσίμου.el
heal.titleCorrelation of the conditions of vehicles movement and fuel consumption.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordόχημα, καύσιμο, εξοικονόμηση καυσίμουel
heal.keywordvehicle, fuel, fuel savingen
heal.advisorNameΤζιράκης, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTzirakis, Evangelosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)