Εμφάνιση απλής εγγραφής

Automatic transmissions serial and cvt. Construction automatic transmission in section.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚρόκος, Δημήτριοςel
dc.creatorKrokos, Dimitriosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:12:13Z
dc.date.available2016-03-15T16:12:13Z
dc.date.issued2014-03-28T12:31:54Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4457
dc.description.abstractΚαι, ξαφνικά, όλοι οι κατασκευαστές ανακάλυψαν ότι μπορούν να δανειστούν «ίματζ» από τους αγώνες αυτοκινήτου, διαφημίζοντας καταπληκτικά, υπερσύγχρονα, υπεργρήγορα, υπερτέλεια, «σειριακά» κιβώτια. Τί είναι, όμως, όλα αυτά τα διαφορετικά κιβώτια, πού βασίζονται και πόσο μοιάζουν με το «αληθινό»; Τα κιβώτια ταχυτήτων είναι σίγουρα ένας από τους τομείς της σύγχρονης αυτοκίνησης που διαθέτει πολύ μεγάλα περιθώρια εξέλιξης. (Λακαφώσης, 2011) Το απλό χειροκίνητο κιβώτιο έχει βελτιωθεί στις λεπτομέρειες, αλλά επί της ουσίας παραμένει ίδιο εδώ και πάρα πολλές δεκαετίες, ενώ το αυτόματο κιβώτιο (αν και όχι ιδιαίτερα διαδεδομένο στη χώρα μας και γενικότερα στην Ευρώπη) υπήρχε στην αμερικανική αγορά από τα τέλη της δεκαετίας του '40. Σημαντικότερη εξέλιξη αποτελούν τα κιβώτια διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (continuously variable transmission = CVΤ) (Wikipedia, 20111) που τοποθετήθηκαν για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής πολύ παλαιότερα από ότι θα φαντάζονται όσοι «ανακάλυψαν» σήμερα την τεχνολογία αυτή: ήδη από το 1958 υπήρχε σε λειτουργία το πρώτο δείγμα, ενώ μέχρι και το 1975, που η DAF (www.daf.com, 2011) απορροφήθηκε από τη Βόλβο (www.volvo.com, 2011), τα μικρά αυτοκινητάκια της χρησιμοποιούσαν το σύστημα Βαριομάτικ με επιτυχία (αν και με τον περιορισμό της μικρής ιπποδύναμης που μπορούσαν να αντέξουν οι ιμάντες της εποχής). Επί της ουσίας, όμως, η πιο «χρήσιμη» πρόοδος ήταν αυτή των ηλεκτρονικών, που έφερε το κόστος των ηλεκτρομηχανικών αυτοματισμών σε λογικά επίπεδα, έτσι ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε καθημερινά αυτοκίνητα δρόμου. Με πρώτο βήμα τον ηλεκτρονικό έλεγχο των παραδοσιακών αυτόματων κιβωτίων (που ξεκίνησε πριν από αρκετά χρόνια με το Τιπτρόνικ στις Πόρσε), αρκετές εταιρείες έχουν περάσει στον αυτόματο έλεγχο συμβατικών χειροκίνητων κιβωτίων (όπως το SMG (Wikipedia, 20112) της BMW Μ3 (Wikipedia, 20113) του 1996 ή το Selespeed (Wikipedia, 20104) της Άλφα Ρομέο) και, προσφάτως, στον πλήρη έλεγχο των CVT (όπως το Primera CVT ή το Punto Selespeed) που πλέον διαθέτουν και «ψευδο-σειριακή» λειτουργία με ενδιάμεσα «σκαλοπάτια» στη μεταβολή της σχέσης μετάδοσης. Από όλα αυτά τα διαφορετικού τύπου κιβώτια, που όλα ονομάζονται «σειριακά» από τα αντίστοιχα τμήματα μάρκετινγκ, τί εισπράττει ο οδηγός σε επίπεδο οδηγικής απόλαυσης, αλλά και ευκολίας και ασφάλειας, και τί γίνεται με τα θέματα του κόστους, του βάρους, της κατανάλωσης καυσίμου και της αξιοπιστίας; Ας το δούμε, παίρνοντας τα πράγματα από την αρχή.el
dc.description.abstractAnd, suddenly, all manufacturers have discovered that they can borrow "image abroad" of motor racing by advertising amazing, sophisticated, superfast, "serials" boxes. What is, however, all these different boxes, where they are based and how they look like the "real"?? The gearboxes are definitely one of the areas of modern motoring that has too much room for development. ( Lakafosis , 2011) The simple manual transmission has been improved in the details, but the substance remains the same for too many decades , while the automatic transmission ( although not very popular in our country and in Europe generally ) existed in the U.S. market by late '40s . Important developments are the boxes constantly variable transmission (continuously variable transmission = CVT ) (Wikipedia, 20111) placed first in car production much earlier than you imagine who "discovered" this technology today : since 1958 there was a operation of the first sample , while up to 1975 , the DAF (www.daf.com, 2011) was absorbed by the bulbs (www.volvo.com, 2011), small cars used the system Variomatik successfully ( although the restriction of small horsepower that could withstand the slings of the time ) . On the merits, however , the most 'useful' progress was that electronics, that brought the cost of electromechanical automation at a reasonable level so that they can be used in everyday road cars . In the first step the electronic control of traditional automatic transmissions (which started several years ago with Tiptronik on Porsches ) , several companies have gone into the automatic control conventional manual gearboxes ( like SMG (Wikipedia, 20112) the BMW M3 (Wikipedia, 20113) 1996 or the Selespeed (Wikipedia, 20104) Alfa Romeo ) and , recently , in full control of the CVT ( as the Primera CVT or Punto Selespeed) , now have a "pseudo - serial " operation with intermediate " steps " to change gear . Of all these different type of boxes , all of which are called " serials " by the respective marketing departments , what the driver receives a level of driving pleasure, but also convenience and safety , and what about the issues of cost , weight , fuel consumption and reliability ? Let's see , taking things from the start.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑυτόματα σειριακά και CVT κιβώτια ταχυτήτων. Κατασκευή αυτόματου κιβωτίου σε τομή.el
dc.titleAutomatic transmissions serial and cvt. Construction automatic transmission in section.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚρόκος, Δημήτριοςel
heal.creatorNameKrokos, Dimitriosen
heal.publicationDate2014-03-28T12:31:54Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4457
heal.abstractΚαι, ξαφνικά, όλοι οι κατασκευαστές ανακάλυψαν ότι μπορούν να δανειστούν «ίματζ» από τους αγώνες αυτοκινήτου, διαφημίζοντας καταπληκτικά, υπερσύγχρονα, υπεργρήγορα, υπερτέλεια, «σειριακά» κιβώτια. Τί είναι, όμως, όλα αυτά τα διαφορετικά κιβώτια, πού βασίζονται και πόσο μοιάζουν με το «αληθινό»; Τα κιβώτια ταχυτήτων είναι σίγουρα ένας από τους τομείς της σύγχρονης αυτοκίνησης που διαθέτει πολύ μεγάλα περιθώρια εξέλιξης. (Λακαφώσης, 2011) Το απλό χειροκίνητο κιβώτιο έχει βελτιωθεί στις λεπτομέρειες, αλλά επί της ουσίας παραμένει ίδιο εδώ και πάρα πολλές δεκαετίες, ενώ το αυτόματο κιβώτιο (αν και όχι ιδιαίτερα διαδεδομένο στη χώρα μας και γενικότερα στην Ευρώπη) υπήρχε στην αμερικανική αγορά από τα τέλη της δεκαετίας του '40. Σημαντικότερη εξέλιξη αποτελούν τα κιβώτια διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (continuously variable transmission = CVΤ) (Wikipedia, 20111) που τοποθετήθηκαν για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής πολύ παλαιότερα από ότι θα φαντάζονται όσοι «ανακάλυψαν» σήμερα την τεχνολογία αυτή: ήδη από το 1958 υπήρχε σε λειτουργία το πρώτο δείγμα, ενώ μέχρι και το 1975, που η DAF (www.daf.com, 2011) απορροφήθηκε από τη Βόλβο (www.volvo.com, 2011), τα μικρά αυτοκινητάκια της χρησιμοποιούσαν το σύστημα Βαριομάτικ με επιτυχία (αν και με τον περιορισμό της μικρής ιπποδύναμης που μπορούσαν να αντέξουν οι ιμάντες της εποχής). Επί της ουσίας, όμως, η πιο «χρήσιμη» πρόοδος ήταν αυτή των ηλεκτρονικών, που έφερε το κόστος των ηλεκτρομηχανικών αυτοματισμών σε λογικά επίπεδα, έτσι ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε καθημερινά αυτοκίνητα δρόμου. Με πρώτο βήμα τον ηλεκτρονικό έλεγχο των παραδοσιακών αυτόματων κιβωτίων (που ξεκίνησε πριν από αρκετά χρόνια με το Τιπτρόνικ στις Πόρσε), αρκετές εταιρείες έχουν περάσει στον αυτόματο έλεγχο συμβατικών χειροκίνητων κιβωτίων (όπως το SMG (Wikipedia, 20112) της BMW Μ3 (Wikipedia, 20113) του 1996 ή το Selespeed (Wikipedia, 20104) της Άλφα Ρομέο) και, προσφάτως, στον πλήρη έλεγχο των CVT (όπως το Primera CVT ή το Punto Selespeed) που πλέον διαθέτουν και «ψευδο-σειριακή» λειτουργία με ενδιάμεσα «σκαλοπάτια» στη μεταβολή της σχέσης μετάδοσης. Από όλα αυτά τα διαφορετικού τύπου κιβώτια, που όλα ονομάζονται «σειριακά» από τα αντίστοιχα τμήματα μάρκετινγκ, τί εισπράττει ο οδηγός σε επίπεδο οδηγικής απόλαυσης, αλλά και ευκολίας και ασφάλειας, και τί γίνεται με τα θέματα του κόστους, του βάρους, της κατανάλωσης καυσίμου και της αξιοπιστίας; Ας το δούμε, παίρνοντας τα πράγματα από την αρχή.el
heal.abstractAnd, suddenly, all manufacturers have discovered that they can borrow "image abroad" of motor racing by advertising amazing, sophisticated, superfast, "serials" boxes. What is, however, all these different boxes, where they are based and how they look like the "real"?? The gearboxes are definitely one of the areas of modern motoring that has too much room for development. ( Lakafosis , 2011) The simple manual transmission has been improved in the details, but the substance remains the same for too many decades , while the automatic transmission ( although not very popular in our country and in Europe generally ) existed in the U.S. market by late '40s . Important developments are the boxes constantly variable transmission (continuously variable transmission = CVT ) (Wikipedia, 20111) placed first in car production much earlier than you imagine who "discovered" this technology today : since 1958 there was a operation of the first sample , while up to 1975 , the DAF (www.daf.com, 2011) was absorbed by the bulbs (www.volvo.com, 2011), small cars used the system Variomatik successfully ( although the restriction of small horsepower that could withstand the slings of the time ) . On the merits, however , the most 'useful' progress was that electronics, that brought the cost of electromechanical automation at a reasonable level so that they can be used in everyday road cars . In the first step the electronic control of traditional automatic transmissions (which started several years ago with Tiptronik on Porsches ) , several companies have gone into the automatic control conventional manual gearboxes ( like SMG (Wikipedia, 20112) the BMW M3 (Wikipedia, 20113) 1996 or the Selespeed (Wikipedia, 20104) Alfa Romeo ) and , recently , in full control of the CVT ( as the Primera CVT or Punto Selespeed) , now have a "pseudo - serial " operation with intermediate " steps " to change gear . Of all these different type of boxes , all of which are called " serials " by the respective marketing departments , what the driver receives a level of driving pleasure, but also convenience and safety , and what about the issues of cost , weight , fuel consumption and reliability ? Let's see , taking things from the start.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
heal.titleΑυτόματα σειριακά και CVT κιβώτια ταχυτήτων. Κατασκευή αυτόματου κιβωτίου σε τομή.el
heal.titleAutomatic transmissions serial and cvt. Construction automatic transmission in section.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, κιβώτιο ταχυτήτων, αυτοκίνητοel
heal.keywordautomatic gearbox, gearbox, automobileen
heal.advisorNameΒαΐρης, Αχιλλέαςel
heal.advisorNameVairis, Achilleasen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)