Εμφάνιση απλής εγγραφής

Driving circles and path analysis for the city of Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαρκάκης, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorMarkakis, Konstantinosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:13:22Z
dc.date.available2016-03-15T16:13:22Z
dc.date.issued2013-11-26T12:35:57Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4490
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας, η οποία θα χωριστεί σε θεωρητικό και πειραματικό μέρος είναι η παρουσίαση των εκπεμπόμενων ρύπων από επιβατικά οχήματα καθώς και από ελαφρά φορτηγά, είτε αυτά αποτελούνται από βενζινοκινητήρες είτε από πετρελαιοκινητήρες. Επίσης θα γίνει παρουσίαση των ορίων εκπομπής ρύπων καθώς και των θεσμοθετημένων προτύπων Euro 1, Euro 2, Euro 3, Euro 4, Euro 5, Euro 6. Στη συνέχεια θα διερευνήσουμε και θα αναλύσουμε τους θεσμοθετημένους κύκλους οδήγησης σε Ευρώπη, Αμερική και Ιαπωνία για επιβατικά και ελαφρά φορτηγά οχήματα. Θα ακολουθήσει το πειραματικό μέρος της εργασίας το οποίο θα περιλαμβάνει μετρήσεις από διάφορες διαδρομές μέσα στην πόλη του Ηρακλείου με σκοπό την ανάλυση των δεδομένων και την καταγραφή της κατάστασης της κίνησης σε κεντρικές οδικές αρτηρίες της πόλης. Τέλος θα συγκρίνουμε και θα βρούμε τις ιδανικές διαδρομές ανάμεσα σε δύο σημεία της πόλης. Σκοπός μας η ανάλυση των δεδομένων για την δημιουργία ενός αντιπροσωπευτικού προφίλ της ταχύτητας για την κίνηση στην πόλη του Ηρακλείου.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΚύκλοι οδήγησης και ανάλυση διαδρομών για την πόλη του Ηρακλείου.el
dc.titleDriving circles and path analysis for the city of Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαρκάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameMarkakis, Konstantinosen
heal.publicationDate2013-11-26T12:35:57Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4490
heal.abstractΣκοπός της εργασίας, η οποία θα χωριστεί σε θεωρητικό και πειραματικό μέρος είναι η παρουσίαση των εκπεμπόμενων ρύπων από επιβατικά οχήματα καθώς και από ελαφρά φορτηγά, είτε αυτά αποτελούνται από βενζινοκινητήρες είτε από πετρελαιοκινητήρες. Επίσης θα γίνει παρουσίαση των ορίων εκπομπής ρύπων καθώς και των θεσμοθετημένων προτύπων Euro 1, Euro 2, Euro 3, Euro 4, Euro 5, Euro 6. Στη συνέχεια θα διερευνήσουμε και θα αναλύσουμε τους θεσμοθετημένους κύκλους οδήγησης σε Ευρώπη, Αμερική και Ιαπωνία για επιβατικά και ελαφρά φορτηγά οχήματα. Θα ακολουθήσει το πειραματικό μέρος της εργασίας το οποίο θα περιλαμβάνει μετρήσεις από διάφορες διαδρομές μέσα στην πόλη του Ηρακλείου με σκοπό την ανάλυση των δεδομένων και την καταγραφή της κατάστασης της κίνησης σε κεντρικές οδικές αρτηρίες της πόλης. Τέλος θα συγκρίνουμε και θα βρούμε τις ιδανικές διαδρομές ανάμεσα σε δύο σημεία της πόλης. Σκοπός μας η ανάλυση των δεδομένων για την δημιουργία ενός αντιπροσωπευτικού προφίλ της ταχύτητας για την κίνηση στην πόλη του Ηρακλείου.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
heal.titleΚύκλοι οδήγησης και ανάλυση διαδρομών για την πόλη του Ηρακλείου.el
heal.titleDriving circles and path analysis for the city of Heraklion.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordρύπανση περιβάλλοντος, κυκλοφορία, κυκλοφοριακός θόρυβοςel
heal.keywordenvironmental pollution, circulation, traffic, traffic noiseen
heal.advisorNameΤζιράκης, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTzirakis, Evangelosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)