Εμφάνιση απλής εγγραφής

Driving and roots analysis for the city of Chania.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΛουπάσης, Μιχαήλel
dc.creatorLoupasis, Michailen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:14:28Z
dc.date.available2016-03-15T16:14:28Z
dc.date.issued2013-10-28T17:01:00Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4522
dc.description.abstractΑν και πιστεύουμε ότι η Γη αντέχει όσο και αν τη μολύνουμε, πολλές μελέτες και έρευνες αποδεικνύουν ότι οφείλουμε να αλλάξουμε συμπεριφορά απέναντί σε αυτήν. Ένας σημαντικός μολυντικός παράγοντας είναι το επιβατικά οχήματα που συνεχώς αυξάνοντα. "[…] τα αυτοκίνητά μας, τα καμιόνια μας, τα λεωφορεία μας και τα κάθε λογής βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα οχήματα, εξαπολύοντας εκατομμύρια τόνους τοξικών στην ατμόσφαιρα" Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε θεωρητικό και πειραματικό μέρος. Στο θεωρητικό μέρος παρατίθονται οι εκπεμπόμενοι ρύποι από επιβατικά οχήματα και ελαφρά φορτηγά, είτε αυτά είναι βενζινοκίνητα είτε πετρελαιοκίνητα. Επιπροσθέτως γίνεται αναφορά των θεσμοθετημένων προτύπων Euro 1, Euro 2, Euro 3, Euro 4, Euro 5, Euro 6., τα οποία καθορίζουν τα όρια εκπομπής ρύπων. Στη συνέχεια γίνεται διερεύνηση και ανάλυση των θεσμοθετημένων κύκλων οδήγησης σε Ευρώπη, Αμερική και Ιαπωνία όσον αφορά τα επιβατικά και ελαφρά φορτηγά οχήματα. Ακολουθεί το πειραματικό μέρος της εργασίας το οποίο συμπεριλαμβάνει μετρήσεις και ανάλυση συλλεχθέντων δεδομένων με σκοπό την απεικόνιση της κίνησης σε κεντρικές οδικές αρτηρίες στην πόλη των Χανίων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση των δεδομένων για την εκπόνηση ενός προφίλ της κίνησης (διάγραμμα ταχύτητας χρόνου –) που θα αντιπροσωπεύει τις συγκεκριμένες διαδρομές που καταγράφηκαν. Το προφίλ αυτό δύναται να χρησιμοποιηθεί για την μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων σε δυναμομετρική εξέδρα. για την κίνηση στην πόλη των Χανίων.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΚύκλοι οδήγησης και ανάλυση διαδρομών για την πόλη των Χανίων.el
dc.titleDriving and roots analysis for the city of Chania.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΛουπάσης, Μιχαήλel
heal.creatorNameLoupasis, Michailen
heal.publicationDate2013-10-28T17:01:00Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4522
heal.abstractΑν και πιστεύουμε ότι η Γη αντέχει όσο και αν τη μολύνουμε, πολλές μελέτες και έρευνες αποδεικνύουν ότι οφείλουμε να αλλάξουμε συμπεριφορά απέναντί σε αυτήν. Ένας σημαντικός μολυντικός παράγοντας είναι το επιβατικά οχήματα που συνεχώς αυξάνοντα. "[…] τα αυτοκίνητά μας, τα καμιόνια μας, τα λεωφορεία μας και τα κάθε λογής βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα οχήματα, εξαπολύοντας εκατομμύρια τόνους τοξικών στην ατμόσφαιρα" Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε θεωρητικό και πειραματικό μέρος. Στο θεωρητικό μέρος παρατίθονται οι εκπεμπόμενοι ρύποι από επιβατικά οχήματα και ελαφρά φορτηγά, είτε αυτά είναι βενζινοκίνητα είτε πετρελαιοκίνητα. Επιπροσθέτως γίνεται αναφορά των θεσμοθετημένων προτύπων Euro 1, Euro 2, Euro 3, Euro 4, Euro 5, Euro 6., τα οποία καθορίζουν τα όρια εκπομπής ρύπων. Στη συνέχεια γίνεται διερεύνηση και ανάλυση των θεσμοθετημένων κύκλων οδήγησης σε Ευρώπη, Αμερική και Ιαπωνία όσον αφορά τα επιβατικά και ελαφρά φορτηγά οχήματα. Ακολουθεί το πειραματικό μέρος της εργασίας το οποίο συμπεριλαμβάνει μετρήσεις και ανάλυση συλλεχθέντων δεδομένων με σκοπό την απεικόνιση της κίνησης σε κεντρικές οδικές αρτηρίες στην πόλη των Χανίων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση των δεδομένων για την εκπόνηση ενός προφίλ της κίνησης (διάγραμμα ταχύτητας χρόνου –) που θα αντιπροσωπεύει τις συγκεκριμένες διαδρομές που καταγράφηκαν. Το προφίλ αυτό δύναται να χρησιμοποιηθεί για την μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων σε δυναμομετρική εξέδρα. για την κίνηση στην πόλη των Χανίων.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
heal.titleΚύκλοι οδήγησης και ανάλυση διαδρομών για την πόλη των Χανίων.el
heal.titleDriving and roots analysis for the city of Chania.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordαυτοκίνητο, οδήγηση, ανάλυση δεδομένων, έλεγχος ρύπανσηςel
heal.keywordcar, driving, data analysis, pollution controlen
heal.advisorNameΤζιράκης, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTzirakis, Evangelosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)