Εμφάνιση απλής εγγραφής

Types of supercharged internal combustion engine systems and the study of the installation of one of these systems in a conventional naturally aspirated engine.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚατσαράκης, Σύλλαςel
dc.creatorKatsarakis, Syllasen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:15:13Z
dc.date.available2016-03-15T16:15:13Z
dc.date.issued2015-04-08T12:31:43Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4546
dc.description.abstractΤο αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι τα συστήματα υπερπλήρωσης των μηχανών εσωτερικής καύσης και η μελέτη για την εγκατάσταση ενός από αυτά σε ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα. Στην πτυχιακή αυτή θα εξηγηθεί η λειτουργία του κάθε συστήματος υπερπλήρωσης (μηχανικός υπερσυμπιεστής, στροβιλοσυμπιεστής, χημική υπερτροφοδότηση, RAM-Air) και θα κριθεί το καταλληλότερο ή συνδυασμό αυτών σε έναν κινητήρα, ανάλογα με τον τύπο, τον κυβισμό, και τις απαιτήσεις που παρουσιάζονται κατά περίπτωση στο φάσμα των στροφών λειτουργίας του. Η επιλογή του κάθε εξαρτήματος και η συνδεσμολογία τους θα δικαιολογηθεί διαστασιολογικά και λειτουργικά, από άποψη μεταβολής των μεγεθών λειτουργίας με σύγκριση των διαγραμμάτων ιπποδύναμης-ροπής, όσο και από πλευρά αντοχής. Επιπλέον, γίνεται λόγος για το συντονισμό της πολλαπλής εισαγωγής και την απαραίτητη συνεργασία του εκάστοτε συστήματος μεταβλητού χρονισμού με την εγκατάσταση της υπερτροφοδότησης.el
dc.description.abstractThe object of this thesis is the supercharged internal combustion engine systems and the study of the installation of one of these systems in a conventional naturally aspirated engine. In this thesis, the function of each supercharge system (mechanical supercharger , turbocharger , supercharger chemical , RAM-Air) will be explained and the best suited or a combination of them to a motor , depending on type , engine capacity and the requirements presented by the range of operating speeds, will be selected. The choice of each component of the assembly will be justified dimensionally and functionally depending on the variation of the operating characteristics by comparing horsepower - torque diagrams and from side resistance. In addition, the coordination of manifold-intake system and the necessary cooperation of the respective variable timing system with the installation of the supercharge system, will be mentioned.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕίδη συστημάτων υπερπλήρωσης μηχανών εσωτερικής καύσης και μελέτη εγκατάστασης σε ατμοσφαιρικό κινητήρα.el
dc.titleTypes of supercharged internal combustion engine systems and the study of the installation of one of these systems in a conventional naturally aspirated engine.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚατσαράκης, Σύλλαςel
heal.creatorNameKatsarakis, Syllasen
heal.publicationDate2015-04-08T12:31:43Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4546
heal.abstractΤο αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι τα συστήματα υπερπλήρωσης των μηχανών εσωτερικής καύσης και η μελέτη για την εγκατάσταση ενός από αυτά σε ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα. Στην πτυχιακή αυτή θα εξηγηθεί η λειτουργία του κάθε συστήματος υπερπλήρωσης (μηχανικός υπερσυμπιεστής, στροβιλοσυμπιεστής, χημική υπερτροφοδότηση, RAM-Air) και θα κριθεί το καταλληλότερο ή συνδυασμό αυτών σε έναν κινητήρα, ανάλογα με τον τύπο, τον κυβισμό, και τις απαιτήσεις που παρουσιάζονται κατά περίπτωση στο φάσμα των στροφών λειτουργίας του. Η επιλογή του κάθε εξαρτήματος και η συνδεσμολογία τους θα δικαιολογηθεί διαστασιολογικά και λειτουργικά, από άποψη μεταβολής των μεγεθών λειτουργίας με σύγκριση των διαγραμμάτων ιπποδύναμης-ροπής, όσο και από πλευρά αντοχής. Επιπλέον, γίνεται λόγος για το συντονισμό της πολλαπλής εισαγωγής και την απαραίτητη συνεργασία του εκάστοτε συστήματος μεταβλητού χρονισμού με την εγκατάσταση της υπερτροφοδότησης.el
heal.abstractThe object of this thesis is the supercharged internal combustion engine systems and the study of the installation of one of these systems in a conventional naturally aspirated engine. In this thesis, the function of each supercharge system (mechanical supercharger , turbocharger , supercharger chemical , RAM-Air) will be explained and the best suited or a combination of them to a motor , depending on type , engine capacity and the requirements presented by the range of operating speeds, will be selected. The choice of each component of the assembly will be justified dimensionally and functionally depending on the variation of the operating characteristics by comparing horsepower - torque diagrams and from side resistance. In addition, the coordination of manifold-intake system and the necessary cooperation of the respective variable timing system with the installation of the supercharge system, will be mentioned.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
heal.titleΕίδη συστημάτων υπερπλήρωσης μηχανών εσωτερικής καύσης και μελέτη εγκατάστασης σε ατμοσφαιρικό κινητήρα.el
heal.titleTypes of supercharged internal combustion engine systems and the study of the installation of one of these systems in a conventional naturally aspirated engine.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΜανιάτη, Μαρί-Μισέλel
heal.advisorNameManiati, Mari-Miselen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)