Εμφάνιση απλής εγγραφής

Cars, fuels, pollution

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπελενιώτης, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorMpeleniotis, Konstantinosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:18:13Z
dc.date.available2016-03-15T16:18:13Z
dc.date.issued2008-2-29T15:47:26Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4591
dc.description.abstractΗ αλόγιστη μαζική χρήση του αυτοκινήτου - «ταχύτητα για το πουθενά»- έχει φτάσει σε σημείο να θεωρείται σε παγκόσμιο επίπεδο ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα, τουλάχιστον από τη σκοπιά της ρύπανσης του περιβάλλοντος. Πολλοί άνθρωποι σήμερα είναι απόλυτα εξαρτημένοι από τη χρήση του, ακόμα και για τις μικρότερες αποστάσεις και μάλιστα μέσα στις δύσκολες κυκλοφοριακές συνθήκες των πόλεων, όπου η χρησιμοποίηση του ποδηλάτου ή λειτουργικών μαζικών μέσων μεταφοράς θα ήταν σωτήρια και από την πρακτική άποψη της εξοικονόμησης χρόνου. Σύμφωνα με τη μαζική τεχνολογία της σημερινής «αυτοκίνησης», ο κινητήρας εσωτερικής καύσης χρησιμοποιεί χημικό καύσιμο παράγωγο του πετρελαίου (βενζίνη). Βλέποντας καθημερινά το αυξανόμενο οικολογικό ρεύμα προστασίας του περιβάλλοντος και από το γεγονός ότι επί 18 χρόνια εργάζομαι στο Κ.Τ.Ε.Ο. Ηρακλείου και ζώντας ένα μέρος των προσπαθειών της πολιτείας για τον περιορισμό των ρύπων και ειδικά από το αυτοκίνητο οδηγήθηκα στην περάτωση αυτής της εργασίας. Στη συγκεκριμένη εργασία η προσοχή μας εστιάζεται στη σχέση ατμοσφαιρικής ρύπανσης και εκπομπών του αυτοκινήτου.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΣΕ Ενεργειακής και Περιβαλλοντικής Τεχνολογίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Energy and Environmental Technology EUPen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑυτοκίνητο, καύσιμα, ρύπανση.el
dc.titleCars, fuels, pollutionen

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπελενιώτης, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameMpeleniotis, Konstantinosen
heal.publicationDate2008-2-29T15:47:26Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4591
heal.abstractΗ αλόγιστη μαζική χρήση του αυτοκινήτου - «ταχύτητα για το πουθενά»- έχει φτάσει σε σημείο να θεωρείται σε παγκόσμιο επίπεδο ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα, τουλάχιστον από τη σκοπιά της ρύπανσης του περιβάλλοντος. Πολλοί άνθρωποι σήμερα είναι απόλυτα εξαρτημένοι από τη χρήση του, ακόμα και για τις μικρότερες αποστάσεις και μάλιστα μέσα στις δύσκολες κυκλοφοριακές συνθήκες των πόλεων, όπου η χρησιμοποίηση του ποδηλάτου ή λειτουργικών μαζικών μέσων μεταφοράς θα ήταν σωτήρια και από την πρακτική άποψη της εξοικονόμησης χρόνου. Σύμφωνα με τη μαζική τεχνολογία της σημερινής «αυτοκίνησης», ο κινητήρας εσωτερικής καύσης χρησιμοποιεί χημικό καύσιμο παράγωγο του πετρελαίου (βενζίνη). Βλέποντας καθημερινά το αυξανόμενο οικολογικό ρεύμα προστασίας του περιβάλλοντος και από το γεγονός ότι επί 18 χρόνια εργάζομαι στο Κ.Τ.Ε.Ο. Ηρακλείου και ζώντας ένα μέρος των προσπαθειών της πολιτείας για τον περιορισμό των ρύπων και ειδικά από το αυτοκίνητο οδηγήθηκα στην περάτωση αυτής της εργασίας. Στη συγκεκριμένη εργασία η προσοχή μας εστιάζεται στη σχέση ατμοσφαιρικής ρύπανσης και εκπομπών του αυτοκινήτου.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΣΕ Ενεργειακής και Περιβαλλοντικής Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Energy and Environmental Technology EUPen
heal.titleΑυτοκίνητο, καύσιμα, ρύπανση.el
heal.titleCars, fuels, pollutionen
heal.typebachelorThesis
heal.keywordαυτοκίνητο, καύσιμο, ατμοσφαιρική ρύπανσηel
heal.keywordcar, fuel, atmosperic pollutionen
heal.advisorNameΣαββάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNameSavvakis, Konstantinosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)