Show simple item record

Export strategic business development plan of tourism services.

Dublin Core metadata

dc.creatorΧατζάκη, Ιωάνναel
dc.creatorChatzaki, Ioannaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:21:07Z
dc.date.available2016-03-15T16:21:07Z
dc.date.issued2014-08-26T22:46:13Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4686
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η θεωρητική προσέγγιση ενός εξαγωγικού στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης μιας τουριστικής επιχείρησης. Στο πρώτο κεφάλαιο οριοθετούνται οι εισαγωγικές έννοιες του διεθνούς εμπορίου υπηρεσιών, καθώς και η θέση της Ελλάδος εντός αυτού. Επιπροσθέτως, γίνεται αναφορά στον Τουριστικό κλάδο. Ακολουθεί, στο δεύτερο κεφάλαιο, παράθεση του θεσμικού πλαισίου που ισχύει στο εμπόριο υπηρεσιών μέσω της Γενικής Συμφωνίας για το Εμπόριο Υπηρεσιών (G.A.T.S.). Το τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζει το θεωρητικό πλαίσιο της στρατηγικής. Στο επόμενο κεφάλαιο, το τέταρτο, γίνεται η θεωρητική διαμόρφωση ενός στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης. Τέλος, παρατίθενται κάποια συμπεράσματα που αφορούν στην τουριστική ανάπτυξη.el
dc.description.abstractThe subject of this thesis is the theoretical approach of a strategic export development plan for a tourism business. In the first chapter I analyse the basic concepts of international trade in services, as well as Greece's position within it. In addition, I make some brief remarks about the Tourism industry. In the second chapter, I present the institutional framework applicable to trade in services which is the international GATS agreement. In the third chapter I present the theoretical framework of strategic planning. And in the final chapter, the fourth, I propose a set of steps in creating a strategic plan. Finally, some conclusions are presented relating to the development of Tourism in Greece and what needs to be done for the future.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕξαγωγικό στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης επιχείρησης τουριστικών υπηρεσιών.el
dc.titleExport strategic business development plan of tourism services.en

healMeta

heal.creatorNameΧατζάκη, Ιωάνναel
heal.creatorNameChatzaki, Ioannaen
heal.publicationDate2014-08-26T22:46:13Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4686
heal.abstractΑντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η θεωρητική προσέγγιση ενός εξαγωγικού στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης μιας τουριστικής επιχείρησης. Στο πρώτο κεφάλαιο οριοθετούνται οι εισαγωγικές έννοιες του διεθνούς εμπορίου υπηρεσιών, καθώς και η θέση της Ελλάδος εντός αυτού. Επιπροσθέτως, γίνεται αναφορά στον Τουριστικό κλάδο. Ακολουθεί, στο δεύτερο κεφάλαιο, παράθεση του θεσμικού πλαισίου που ισχύει στο εμπόριο υπηρεσιών μέσω της Γενικής Συμφωνίας για το Εμπόριο Υπηρεσιών (G.A.T.S.). Το τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζει το θεωρητικό πλαίσιο της στρατηγικής. Στο επόμενο κεφάλαιο, το τέταρτο, γίνεται η θεωρητική διαμόρφωση ενός στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης. Τέλος, παρατίθενται κάποια συμπεράσματα που αφορούν στην τουριστική ανάπτυξη.el
heal.abstractThe subject of this thesis is the theoretical approach of a strategic export development plan for a tourism business. In the first chapter I analyse the basic concepts of international trade in services, as well as Greece's position within it. In addition, I make some brief remarks about the Tourism industry. In the second chapter, I present the institutional framework applicable to trade in services which is the international GATS agreement. In the third chapter I present the theoretical framework of strategic planning. And in the final chapter, the fourth, I propose a set of steps in creating a strategic plan. Finally, some conclusions are presented relating to the development of Tourism in Greece and what needs to be done for the future.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΕξαγωγικό στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης επιχείρησης τουριστικών υπηρεσιών.el
heal.titleExport strategic business development plan of tourism services.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουριστική επιχείρηση, στρατηγικός σχεδιασμόςel
heal.keywordtourism enterprise, strategic planningen
heal.advisorNameΣταματόπουλος, Θεόδωροςel
heal.advisorNameStamatopoulos, Theodorosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)