Εμφάνιση απλής εγγραφής

Development of business plan tourist services: the approach of electronic trade and marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧουρδάκη, Εργίναel
dc.creatorChourdaki, Erginaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:21:38Z
dc.date.available2016-03-15T16:21:38Z
dc.date.issued2014-07-15T10:38:40Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4710
dc.description.abstractΗ τουριστική βιομηχανία έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο και συνδέεται άμεσα με την κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη κάθε χώρας. Αυτό ισχύει και για την Ελλάδα της οποίας ο τουρισμός είναι η βάση της οικονομίας της. Η Ελλάδα βέβαια έχει να επιδείξει κα διάφορα είδη εναλλακτικού τουρισμού. Τα τελευταία όμως χρόνια με την παγκόσμια οικονομική κρίση έχουν μειωθεί οι αφίξεις και σε τοπικό αλλά και σε διεθνές επίπεδο. Στη μείωση των αφίξεων παίζει ρόλο και η είσοδος άλλων μεσογειακών χωρών στο τουρισμο. Υπάρχουν και κάποιοι παράγοντες όπως η εποχικότητα, το μεταφορικό μέσο κ.α, που διαμορφώνουν την προσφορά και την ζήτηση και φέρνουν την Ελλάδα σε χαμηλές θέσεις. Ένα μέσον που βοηθάει στην ανάδειξη του τουρισμού είναι το διαδίκτυο και κατά συνέπεια το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο έχει χαμηλό κόστος και μεγαλύτερο κέρδος για τις επιχειρήσεις. Υπάρχουν πολλοί τύποι ηλεκτρονικού εμπορίου όπως για παράδειγμα το client to client το οποίο αφορά ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς. Στην Ελλάδα βρίσκεται ακόμα σε χαμηλά επίπεδα ο συγκεκριμένος τύπος ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς οι περισσότεροι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για πληροφόρηση και ενημέρωση. Σκοπός του ειναι η προβολή της χώρας και η αναβάθμιση των υπηρεσιών κ.α. Υπάρχουν πολλοί τρόποι διαφήμισης, ένας απο αυτούς είναι η χρήση ιστοσελίδας αποκλειστικά γι'αυτό το λόγο. Για να θεωρηθεί επιτυχημένη θα πρέπει να υπάρχει η εκπαίδευση, τα εργαλεία κ.α. Η Ελλάδα βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με άλλες χώρες στο ηλεκτρονικό εμπόριο αφού πολλές εταιρίες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για διάφορες συναλλαγές με τους πελάτες όπως τις κρατήσεις.el
dc.description.abstractThe tourism industry has made significant progress and is directly linked to social and economic development of each country. This also applies to Greece where tourism is the base of the economy of course is Greece to showcase Ms. various kinds of alternative tourism. In recent years, however, with the global economic crisis has reduced arrivals and locally but also internationally. Reduce arrivals role playing and entrance tourism in other Mediterranean countries. There are some factors like seasonality, the means of transport, etc., that make up the offer and demand and bring Greece at low positions. An instrument that helps in the promotion of tourism is the Internet and consequently e-commerce, which has low costs and greater profit for businesses. There are many types of electronic commerce such as for example the client to client for electronic auctions. In Greece is still at low levels of this type of electronic commerce as most use the Internet for information and update. Its purpose is showing the country and the upgrading of services, etc. There are many ways of advertising, one of them is using a Web site exclusively for advertising. To be successful, there must be education, tools etc. Greece is at the same level with other countries in e-commerce since many companies use the Internet for various transactions with customers such as reservations.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣχέδιο ανάπτυξης επιχείρησης τουριστικών υπηρεσιών: η προσέγγιση του ηλεκτρονικού εμπορίου και μάρκετινγκ.el
dc.titleDevelopment of business plan tourist services: the approach of electronic trade and marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧουρδάκη, Εργίναel
heal.creatorNameChourdaki, Erginaen
heal.publicationDate2014-07-15T10:38:40Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4710
heal.abstractΗ τουριστική βιομηχανία έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο και συνδέεται άμεσα με την κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη κάθε χώρας. Αυτό ισχύει και για την Ελλάδα της οποίας ο τουρισμός είναι η βάση της οικονομίας της. Η Ελλάδα βέβαια έχει να επιδείξει κα διάφορα είδη εναλλακτικού τουρισμού. Τα τελευταία όμως χρόνια με την παγκόσμια οικονομική κρίση έχουν μειωθεί οι αφίξεις και σε τοπικό αλλά και σε διεθνές επίπεδο. Στη μείωση των αφίξεων παίζει ρόλο και η είσοδος άλλων μεσογειακών χωρών στο τουρισμο. Υπάρχουν και κάποιοι παράγοντες όπως η εποχικότητα, το μεταφορικό μέσο κ.α, που διαμορφώνουν την προσφορά και την ζήτηση και φέρνουν την Ελλάδα σε χαμηλές θέσεις. Ένα μέσον που βοηθάει στην ανάδειξη του τουρισμού είναι το διαδίκτυο και κατά συνέπεια το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο έχει χαμηλό κόστος και μεγαλύτερο κέρδος για τις επιχειρήσεις. Υπάρχουν πολλοί τύποι ηλεκτρονικού εμπορίου όπως για παράδειγμα το client to client το οποίο αφορά ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς. Στην Ελλάδα βρίσκεται ακόμα σε χαμηλά επίπεδα ο συγκεκριμένος τύπος ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς οι περισσότεροι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για πληροφόρηση και ενημέρωση. Σκοπός του ειναι η προβολή της χώρας και η αναβάθμιση των υπηρεσιών κ.α. Υπάρχουν πολλοί τρόποι διαφήμισης, ένας απο αυτούς είναι η χρήση ιστοσελίδας αποκλειστικά γι'αυτό το λόγο. Για να θεωρηθεί επιτυχημένη θα πρέπει να υπάρχει η εκπαίδευση, τα εργαλεία κ.α. Η Ελλάδα βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με άλλες χώρες στο ηλεκτρονικό εμπόριο αφού πολλές εταιρίες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για διάφορες συναλλαγές με τους πελάτες όπως τις κρατήσεις.el
heal.abstractThe tourism industry has made significant progress and is directly linked to social and economic development of each country. This also applies to Greece where tourism is the base of the economy of course is Greece to showcase Ms. various kinds of alternative tourism. In recent years, however, with the global economic crisis has reduced arrivals and locally but also internationally. Reduce arrivals role playing and entrance tourism in other Mediterranean countries. There are some factors like seasonality, the means of transport, etc., that make up the offer and demand and bring Greece at low positions. An instrument that helps in the promotion of tourism is the Internet and consequently e-commerce, which has low costs and greater profit for businesses. There are many types of electronic commerce such as for example the client to client for electronic auctions. In Greece is still at low levels of this type of electronic commerce as most use the Internet for information and update. Its purpose is showing the country and the upgrading of services, etc. There are many ways of advertising, one of them is using a Web site exclusively for advertising. To be successful, there must be education, tools etc. Greece is at the same level with other countries in e-commerce since many companies use the Internet for various transactions with customers such as reservations.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΣχέδιο ανάπτυξης επιχείρησης τουριστικών υπηρεσιών: η προσέγγιση του ηλεκτρονικού εμπορίου και μάρκετινγκ.el
heal.titleDevelopment of business plan tourist services: the approach of electronic trade and marketing.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, τουρισμός, μάρκετινγκel
heal.keyworde-commerce, electronic commerce, tourism, marketingen
heal.advisorNameΣταματόπουλος, Θεόδωροςel
heal.advisorNameStamatopoulos, Theodorosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)