Εμφάνιση απλής εγγραφής

Export business plan: a case study of tourism services.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑσημακοπούλου, Τριανταφύλληel
dc.creatorΚαράβελλας, Δημήτριοςel
dc.creatorΣεβαστάκης, Μιχαήλel
dc.creatorAsimakopoulou, Triantafyllien
dc.creatorKaravellas, Dimitriosen
dc.creatorSevastakis, Michailen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:22:08Z
dc.date.available2016-03-15T16:22:08Z
dc.date.issued2014-09-13T11:41:40Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4731
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση ενός εξαγωγικού επενδυτικού σχεδίου, τόσο σε θεωρητικό επίπεδο όσο και σε πρακτικό, με σκοπό την παρουσίαση των ωφελειών βιωσιμότητας και ανάπτυξης που έχει μία επιχείρηση μέσα από το σχεδιασμό ενός επιτυχημένου εξαγωγικού επιχειρηματικού σχεδίου. Όσον αφορά το θεωρητικό μέρος, η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε είναι η βιβλιογραφική επισκόπηση μέσω έντυπων και αναγνωρισμένων βιβλίων, όπως των Τζωρτζάκη Αλεξία Μαίρη και Δημητριάδη Σέργιου "Marketing", των Τζωρτζάκη Κώστα και Τζωρτζάκη Αλεξία "Αρχές Marketing", της Βλαχοπούλου Μάρω "e-Marketing -Διαδικτυακό Μάρκετινγκ", του Χατζηδημητρίου Ι. "Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες", και άλλα. Επίσης, στην αναζήτηση πληροφοριών συνέβαλλαν και έγκριτες διαδικτυακές σελίδες, όπως η Epixeirimatikotita,gr, η CIM, η Moneypedia.gr, η Specisoft, και άλλες ηλεκτρονικές πηγές. Σχετικά με το πρακτικό μέρος της εργασίας, χρησιμοποιήθηκε η ερευνητική μέθοδος , καθώς λήφθησαν δεδομένα από την Αναπτυξιακή Ηρακλείου, ενώ προσαρμόστηκαν με τέτοιο τρόπο, ώστε να παρατίθεται με σαφήνεια ρόλος της εξαγωγικής δραστηριότητας στο συγκεκριμένο εξαγωγικό επιχειρηματικό σχέδιο. Με την παρούσα εργασία διαπιστώνεται, πόσο επιτακτική είναι η ανάπτυξη άλλων μορφών εναλλακτικού τουρισμού αλλά και η προώθηση των προϊόντων που παράγονται από τον πρωτογενή τομέα της χώρας στις εξωτερικές αγορές, καθότι εν καιρώ οικονομικής κρίσης, ίσως είναι ο μοναδικός τρόπος για να ανακάμψει η ελληνική οικονομία και να διατηρηθεί η ταυτότητά της Ελλάδας. Τέλος, η εκπόνηση της εργασίας πραγματοποιήθηκε από τους φοιτητές ως εξής: Ασημακοπούλου Τριανταφύλλη (Κεφάλαιο 1, μέχρι και την παράγραφο 1.3 "Δομή ενός επιχειρηματικού σχεδίου"), Καραβέλλας Δημήτριος (Κεφάλαιο 1, από την παράγραφο 1.4 "Δελτίο ενός επιχειρηματικού σχεδίου" καθώς και όλο το Κεφάλαιο 2), ενώ ο Σεβαστάκης Μιχαήλ ασχολήθηκε με το τρίτο κεφάλαιο της εργασίας. Όσον αφορά στην μελέτη περίπτωσης του εξαγωγικού επιχειρηματικού σχεδίου, συντάχθηκε από την συνεργασία και των τριών φοιτητών.el
dc.description.abstractThe aim of this thesis is the analysis of an export project, both theoretical and practical, in order to present the benefits of sustainability and development has a business through the design of a successful export business plan. Concerning the theoretical part, the methodology used is the literature review and recognized through print books, such as Tzortzaki Alexia Mary and Serge Dimitriadis "Marketing", Tzortzaki Alexia and Tzortzaki Kostas "Principles of Marketing", Vlachopoulou Maro "e-Marketing - Online Marketing ", Chatzidimitriou I." international business ", and others. Also, in the search information contributed and reputable web pages, such as Epixeirimatikotita, gr, the CIM, the Moneypedia.gr, the Specisoft, and other online sources. About the practical part of the thesis , the research method used , and data were obtained from the Developmental Heraklion , while adjusted in such a way as to set out clearly the role of export activity in this export business plan . In the present work shows how urgent is the developm ent of other forms of alternative tourism and promoting the products produced by the primary sector of the country to external markets , since this time of economic crisis , it may be the only way to revive the Greek economy and to maintain the identity of Greece. Finally, the preparation of the work carried out by students as follows: Asimakopoulou Triantafylli (Chapter 1 until section 1.3 "Structure of a business plan"), Karavellas Dimitrios (Chapter 1, paragraph 1.4 "Bull a business plan" and entire Chapter 2), while Michael Sevastakis dealt with the third chapter of this work. Regarding the case study of the export business plan, drafted by the cooperation of all three students.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕξαγωγικό επιχειρηματικό σχέδιο: μελέτη περίπτωσης τουριστικών υπηρεσιών.el
dc.titleExport business plan: a case study of tourism services.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑσημακοπούλου, Τριανταφύλληel
heal.creatorNameΚαράβελλας, Δημήτριοςel
heal.creatorNameΣεβαστάκης, Μιχαήλel
heal.creatorNameAsimakopoulou, Triantafyllien
heal.creatorNameKaravellas, Dimitriosen
heal.creatorNameSevastakis, Michailen
heal.publicationDate2014-09-13T11:41:40Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4731
heal.abstractΣτόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση ενός εξαγωγικού επενδυτικού σχεδίου, τόσο σε θεωρητικό επίπεδο όσο και σε πρακτικό, με σκοπό την παρουσίαση των ωφελειών βιωσιμότητας και ανάπτυξης που έχει μία επιχείρηση μέσα από το σχεδιασμό ενός επιτυχημένου εξαγωγικού επιχειρηματικού σχεδίου. Όσον αφορά το θεωρητικό μέρος, η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε είναι η βιβλιογραφική επισκόπηση μέσω έντυπων και αναγνωρισμένων βιβλίων, όπως των Τζωρτζάκη Αλεξία Μαίρη και Δημητριάδη Σέργιου "Marketing", των Τζωρτζάκη Κώστα και Τζωρτζάκη Αλεξία "Αρχές Marketing", της Βλαχοπούλου Μάρω "e-Marketing -Διαδικτυακό Μάρκετινγκ", του Χατζηδημητρίου Ι. "Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες", και άλλα. Επίσης, στην αναζήτηση πληροφοριών συνέβαλλαν και έγκριτες διαδικτυακές σελίδες, όπως η Epixeirimatikotita,gr, η CIM, η Moneypedia.gr, η Specisoft, και άλλες ηλεκτρονικές πηγές. Σχετικά με το πρακτικό μέρος της εργασίας, χρησιμοποιήθηκε η ερευνητική μέθοδος , καθώς λήφθησαν δεδομένα από την Αναπτυξιακή Ηρακλείου, ενώ προσαρμόστηκαν με τέτοιο τρόπο, ώστε να παρατίθεται με σαφήνεια ρόλος της εξαγωγικής δραστηριότητας στο συγκεκριμένο εξαγωγικό επιχειρηματικό σχέδιο. Με την παρούσα εργασία διαπιστώνεται, πόσο επιτακτική είναι η ανάπτυξη άλλων μορφών εναλλακτικού τουρισμού αλλά και η προώθηση των προϊόντων που παράγονται από τον πρωτογενή τομέα της χώρας στις εξωτερικές αγορές, καθότι εν καιρώ οικονομικής κρίσης, ίσως είναι ο μοναδικός τρόπος για να ανακάμψει η ελληνική οικονομία και να διατηρηθεί η ταυτότητά της Ελλάδας. Τέλος, η εκπόνηση της εργασίας πραγματοποιήθηκε από τους φοιτητές ως εξής: Ασημακοπούλου Τριανταφύλλη (Κεφάλαιο 1, μέχρι και την παράγραφο 1.3 "Δομή ενός επιχειρηματικού σχεδίου"), Καραβέλλας Δημήτριος (Κεφάλαιο 1, από την παράγραφο 1.4 "Δελτίο ενός επιχειρηματικού σχεδίου" καθώς και όλο το Κεφάλαιο 2), ενώ ο Σεβαστάκης Μιχαήλ ασχολήθηκε με το τρίτο κεφάλαιο της εργασίας. Όσον αφορά στην μελέτη περίπτωσης του εξαγωγικού επιχειρηματικού σχεδίου, συντάχθηκε από την συνεργασία και των τριών φοιτητών.el
heal.abstractThe aim of this thesis is the analysis of an export project, both theoretical and practical, in order to present the benefits of sustainability and development has a business through the design of a successful export business plan. Concerning the theoretical part, the methodology used is the literature review and recognized through print books, such as Tzortzaki Alexia Mary and Serge Dimitriadis "Marketing", Tzortzaki Alexia and Tzortzaki Kostas "Principles of Marketing", Vlachopoulou Maro "e-Marketing - Online Marketing ", Chatzidimitriou I." international business ", and others. Also, in the search information contributed and reputable web pages, such as Epixeirimatikotita, gr, the CIM, the Moneypedia.gr, the Specisoft, and other online sources. About the practical part of the thesis , the research method used , and data were obtained from the Developmental Heraklion , while adjusted in such a way as to set out clearly the role of export activity in this export business plan . In the present work shows how urgent is the developm ent of other forms of alternative tourism and promoting the products produced by the primary sector of the country to external markets , since this time of economic crisis , it may be the only way to revive the Greek economy and to maintain the identity of Greece. Finally, the preparation of the work carried out by students as follows: Asimakopoulou Triantafylli (Chapter 1 until section 1.3 "Structure of a business plan"), Karavellas Dimitrios (Chapter 1, paragraph 1.4 "Bull a business plan" and entire Chapter 2), while Michael Sevastakis dealt with the third chapter of this work. Regarding the case study of the export business plan, drafted by the cooperation of all three students.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΕξαγωγικό επιχειρηματικό σχέδιο: μελέτη περίπτωσης τουριστικών υπηρεσιών.el
heal.titleExport business plan: a case study of tourism services.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεπιχειρηματικό σχέδιο, μάρκετινγκel
heal.keywordbusiness plan, marketingen
heal.advisorNameΣταματόπουλος, Θεόδωροςel
heal.advisorNameStamatopoulos, Theodorosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)