Εμφάνιση απλής εγγραφής

Keeping customers in sustainable business development.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔημοπούλου, Ιωάνναel
dc.creatorDimopoulou, Ioannaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:22:43Z
dc.date.available2016-03-15T16:22:43Z
dc.date.issued2014-10-07T11:11:46Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4757
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της εργασίας υπήρξε η ανάγκη για βελτίωση της οικονομικής κατάστασης, στην οποία βρίσκονται οι Ελληνικές επιχειρήσεις, μέσω της διατήρησης των πελατών. Για τον σκοπό αυτό παρακάτω δίνονται ορισμοί, προσεγγίσεις, στρατηγικές και βήματα για την επίτευξη διατήρησης των πελατών, ενώ αναλύεται η διενέργεια έρευνας σχετικά με τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα αλλά και την πορεία αυτών. Επομένως ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι η αύξηση και η διατήρηση των σχέσεων επιχείρησης - πελάτη. Απώτερος σκοπός κάθε επιχείρησης είναι η μεγιστοποίηση του κέρδους. Η μεγιστοποίηση αυτή μπορεί να επέλθει με αρκετούς τρόπους αλλά συνήθως λανθασμένους και βραχυπρόθεσμους. Ο πελάτης είναι το στοιχείο εκείνο που συμβάλει στην βιώσιμη ανάπτυξη αλλά και στην διάρκεια ζωής μιας επιχείρησης. Χωρίς πελάτες καμία επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει ακόμα κι αν υπερέχει των ανταγωνιστών της σε ποιότητα. Ο ανθρώπινος παράγοντας λοιπόν είναι στοιχείο το οποίο οι επιχειρήσεις οφείλουν να σέβονται και να συμβαδίζουν προκειμένου να έχουν ανάπτυξη και διάρκεια ζωής. Η διατήρηση πελατών όπως υποστηρίζεται είναι πολύ πιο κερδοφόρα από την εξεύρεση νέων πελατών. Οι περισσότερες επιχειρήσεις στις ανεπτυγμένες και αναπτυσσόμενες χώρες του εξωτερικού έχουν ήδη στραφεί στην πελατοκεντρική προσέγγιση. Στην Ελλάδα όμως αρκετές επιχειρήσεις ακόμα δεν έχουν κατανοήσει την σημασία των πελατειακών σχέσεων. Στην πορεία θα αναλύσουμε μεθόδους, τεχνικές και τρόπους με τους οποίους η διατήρηση πελατών μπορεί να υφίσταται.el
dc.description.abstractThe aim of this work was the need to improve the economic situation, which are the Greek enterprises thought customer retention. To this end, here are definitions, approaches, strategies and steps to achieve customer retention while analyzing the investigation on the way business operate in Greece but also course thereof. Therefore the aim of this aim of this work is to increase and maintain business relationships – customer. The aim of every enterprise is the profit maximization. Maximization could be achieved in several ways but usually false and short. The customer is the element that contributes to sustainable development and the life of a business. Without customers no business can survive even if excels its competitors in quality. The human factor is therefore a factor which business must comply and be consistent in order to have growth and life. Maintaining customer as supported is much more profitable than finding new customers. Most businesses in developed and developing countries abroad have already turned to customer oriented approach. In Greece, however, many businesses still have not gasped the importance of customer relationships. The course will analyze the methods, techniques and ways to retain customers may exist.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ διατήρηση πελατών στην βιώσιμη πελατών στην βιώσιμη ανάπτυξη μίας επιχείρησης.el
dc.titleKeeping customers in sustainable business development.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔημοπούλου, Ιωάνναel
heal.creatorNameDimopoulou, Ioannaen
heal.publicationDate2014-10-07T11:11:46Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4757
heal.abstractΣκοπός αυτής της εργασίας υπήρξε η ανάγκη για βελτίωση της οικονομικής κατάστασης, στην οποία βρίσκονται οι Ελληνικές επιχειρήσεις, μέσω της διατήρησης των πελατών. Για τον σκοπό αυτό παρακάτω δίνονται ορισμοί, προσεγγίσεις, στρατηγικές και βήματα για την επίτευξη διατήρησης των πελατών, ενώ αναλύεται η διενέργεια έρευνας σχετικά με τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα αλλά και την πορεία αυτών. Επομένως ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι η αύξηση και η διατήρηση των σχέσεων επιχείρησης - πελάτη. Απώτερος σκοπός κάθε επιχείρησης είναι η μεγιστοποίηση του κέρδους. Η μεγιστοποίηση αυτή μπορεί να επέλθει με αρκετούς τρόπους αλλά συνήθως λανθασμένους και βραχυπρόθεσμους. Ο πελάτης είναι το στοιχείο εκείνο που συμβάλει στην βιώσιμη ανάπτυξη αλλά και στην διάρκεια ζωής μιας επιχείρησης. Χωρίς πελάτες καμία επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει ακόμα κι αν υπερέχει των ανταγωνιστών της σε ποιότητα. Ο ανθρώπινος παράγοντας λοιπόν είναι στοιχείο το οποίο οι επιχειρήσεις οφείλουν να σέβονται και να συμβαδίζουν προκειμένου να έχουν ανάπτυξη και διάρκεια ζωής. Η διατήρηση πελατών όπως υποστηρίζεται είναι πολύ πιο κερδοφόρα από την εξεύρεση νέων πελατών. Οι περισσότερες επιχειρήσεις στις ανεπτυγμένες και αναπτυσσόμενες χώρες του εξωτερικού έχουν ήδη στραφεί στην πελατοκεντρική προσέγγιση. Στην Ελλάδα όμως αρκετές επιχειρήσεις ακόμα δεν έχουν κατανοήσει την σημασία των πελατειακών σχέσεων. Στην πορεία θα αναλύσουμε μεθόδους, τεχνικές και τρόπους με τους οποίους η διατήρηση πελατών μπορεί να υφίσταται.el
heal.abstractThe aim of this work was the need to improve the economic situation, which are the Greek enterprises thought customer retention. To this end, here are definitions, approaches, strategies and steps to achieve customer retention while analyzing the investigation on the way business operate in Greece but also course thereof. Therefore the aim of this aim of this work is to increase and maintain business relationships – customer. The aim of every enterprise is the profit maximization. Maximization could be achieved in several ways but usually false and short. The customer is the element that contributes to sustainable development and the life of a business. Without customers no business can survive even if excels its competitors in quality. The human factor is therefore a factor which business must comply and be consistent in order to have growth and life. Maintaining customer as supported is much more profitable than finding new customers. Most businesses in developed and developing countries abroad have already turned to customer oriented approach. In Greece, however, many businesses still have not gasped the importance of customer relationships. The course will analyze the methods, techniques and ways to retain customers may exist.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΗ διατήρηση πελατών στην βιώσιμη πελατών στην βιώσιμη ανάπτυξη μίας επιχείρησης.el
heal.titleKeeping customers in sustainable business development.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, στρατηγικός σχεδιασμός, βιώσιμη ανάπτυξηel
heal.keywordmarketing, strategic planning, sustainable developmenten
heal.advisorNameΤζωτρτζάκη, Αλεξία Μαρίαel
heal.advisorNameTzortzaki, Alexia Mariaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)