Εμφάνιση απλής εγγραφής

The importance of customer retention for the sustainable development of an enterprise.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤσέλιος, Βασίλειοςel
dc.creatorTselios, Vasileiosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:23:44Z
dc.date.available2016-03-15T16:23:44Z
dc.date.issued2014-10-14T19:32:39Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4789
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει σαν σκοπό την εξαγωγή αποτελεσμάτων μέσα από τη συλλογή και ανάλυση στοιχείων της αγοράς. Τα στοιχεία αυτά προέρχονται από ενεργές επιχειρήσεις στο νησί της Ρόδου, και συμβάλουν στην ανάλυση των τρόπων με τους οποίους οι σύγχρονες επιχειρήσεις προσπαθούν να καταστήσουν βιώσιμη την ανάπτυξή τους, μέσω της διατήρησης πελατών. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού, αρχικά συλλέχτηκαν δευτερογενή δεδομένα, μέσω μιας βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Στη συνέχεια, ακολουθεί το ερευνητικό μέρος της εργασίας, με σκοπό την επιβεβαίωση και τον εμπλουτισμό των συμπερασμάτων που προέρχονται από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση. Έγινε διακριτό πως οι επιχειρήσεις σε μεγάλο βαθμό αντιλαμβάνονται άρτια την σημασία διατήρησης πελατών για την βιώσιμη ανάπτυξη τους, δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην εξυπηρέτηση μετά την πώληση, καθώς και στην τιμολογιακή πολιτική που ακολουθούν. Πλην όμως δεν υιοθετούν νέες στρατηγικές μεθόδους μάρκετινγκ , διστάζουν να επενδύσουν σε αυτές και ακολουθούν περισσότερο «παραδοσιακούς» τρόπους διατήρησης στην αγορά, . Παράδοξο αποτελεί πως αυτό γίνετε αντιληπτό χωρίς όμως οι παραπάνω να προβαίνουν σε ενέργειες απαρχαίωσης των τεχνικών τους. Δεδομένης λοιπόν της οικονομικής κρίσης που πλήττει την χώρα μας και του περιορισμένου αγοραστικού κοινού που απευθύνονται οι τοπικές επιχειρήσεις της Ρόδου φαίνετε πως αυτές περιορίζονται στις δοκιμασμένες και πλέον αποτελεσματικές μεθόδους διατήρησης πελατών με τα δυνατότερο χαμηλά κόστη.el
dc.description.abstractThis paper aims to export results through the collection and analysis of market data. These data come from active businesses on the island of Rhodes, and help analyze the ways in which modern businesses are trying to make the sustainable development through customer retention. To achieve this aim, initially collected secondary data through a literature review. Below is part of the research work, in order to confirm and enrich the findings from the literature review. Done understandable that distinct businesses largely perceived well the importance of customer retention for sustainable development, give special attention to after-sales service, and the pricing policy followed. However do not adopt new strategies marketing methods, are reluctant to invest in them and follow more "traditional" ways of keeping the market. Paradox is that they can understand the above but they do not move in obsolescence of their techniques. So given the economic crisis in our country and the small target groups of the local businesses of Rhodes point, seems that these are limited to proven and most effective methods of customer retention with the lowest possible costs.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ σημασία διατήρησης πελατών για τη βιώσιμη ανάπτυξη μίας επιχείρησης.el
dc.titleThe importance of customer retention for the sustainable development of an enterprise.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤσέλιος, Βασίλειοςel
heal.creatorNameTselios, Vasileiosen
heal.publicationDate2014-10-14T19:32:39Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4789
heal.abstractΗ παρούσα εργασία έχει σαν σκοπό την εξαγωγή αποτελεσμάτων μέσα από τη συλλογή και ανάλυση στοιχείων της αγοράς. Τα στοιχεία αυτά προέρχονται από ενεργές επιχειρήσεις στο νησί της Ρόδου, και συμβάλουν στην ανάλυση των τρόπων με τους οποίους οι σύγχρονες επιχειρήσεις προσπαθούν να καταστήσουν βιώσιμη την ανάπτυξή τους, μέσω της διατήρησης πελατών. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού, αρχικά συλλέχτηκαν δευτερογενή δεδομένα, μέσω μιας βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Στη συνέχεια, ακολουθεί το ερευνητικό μέρος της εργασίας, με σκοπό την επιβεβαίωση και τον εμπλουτισμό των συμπερασμάτων που προέρχονται από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση. Έγινε διακριτό πως οι επιχειρήσεις σε μεγάλο βαθμό αντιλαμβάνονται άρτια την σημασία διατήρησης πελατών για την βιώσιμη ανάπτυξη τους, δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην εξυπηρέτηση μετά την πώληση, καθώς και στην τιμολογιακή πολιτική που ακολουθούν. Πλην όμως δεν υιοθετούν νέες στρατηγικές μεθόδους μάρκετινγκ , διστάζουν να επενδύσουν σε αυτές και ακολουθούν περισσότερο «παραδοσιακούς» τρόπους διατήρησης στην αγορά, . Παράδοξο αποτελεί πως αυτό γίνετε αντιληπτό χωρίς όμως οι παραπάνω να προβαίνουν σε ενέργειες απαρχαίωσης των τεχνικών τους. Δεδομένης λοιπόν της οικονομικής κρίσης που πλήττει την χώρα μας και του περιορισμένου αγοραστικού κοινού που απευθύνονται οι τοπικές επιχειρήσεις της Ρόδου φαίνετε πως αυτές περιορίζονται στις δοκιμασμένες και πλέον αποτελεσματικές μεθόδους διατήρησης πελατών με τα δυνατότερο χαμηλά κόστη.el
heal.abstractThis paper aims to export results through the collection and analysis of market data. These data come from active businesses on the island of Rhodes, and help analyze the ways in which modern businesses are trying to make the sustainable development through customer retention. To achieve this aim, initially collected secondary data through a literature review. Below is part of the research work, in order to confirm and enrich the findings from the literature review. Done understandable that distinct businesses largely perceived well the importance of customer retention for sustainable development, give special attention to after-sales service, and the pricing policy followed. However do not adopt new strategies marketing methods, are reluctant to invest in them and follow more "traditional" ways of keeping the market. Paradox is that they can understand the above but they do not move in obsolescence of their techniques. So given the economic crisis in our country and the small target groups of the local businesses of Rhodes point, seems that these are limited to proven and most effective methods of customer retention with the lowest possible costs.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΗ σημασία διατήρησης πελατών για τη βιώσιμη ανάπτυξη μίας επιχείρησης.el
heal.titleThe importance of customer retention for the sustainable development of an enterprise.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, επιχείρηση, πελάτηςel
heal.keywordmarketing, enterprise, customeren
heal.advisorNameΤζωτρτζάκη, Αλεξία Μαρίαel
heal.advisorNameTzortzaki, Alexia Mariaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)