Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ownership and corporate performance of shipping companies in New York stock exchanges.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔρακωνάκης, Ιωάννηςel
dc.creatorDrakonakis, Ioannisen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:24:13Z
dc.date.available2016-03-15T16:24:13Z
dc.date.issued2014-07-22T14:20:41Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4802
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση της αποδοτικότητας των κυριοτέρων ναυτιλιακών επιχειρήσεων που είναι εισηγμένες στις χρηματοοικονομικές αγορές της Νέας Υόρκης (NYSE, NASDAQ, AMEX). Επιπλέον, στην παρούσα εργασία εξετάζονται οι μορφές ιδιοκτησίας και πως αυτές μπορούν να επηρεάσουν την εταιρική αποδοτικότητα των ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Σχέδιο/Μεθοδολογία/Προσέγγιση: Τα δεδομένα της παρούσας εργασίας έχουν ληφθεί από τη βάση δεδομένων Thomson Reuters (www.thomsomone.com). Το δείγμα αποτελείται από 22 ναυτιλιακές επιχειρήσεις των οποίων οι μετοχές είναι εισηγμένες στα Χρηματιστήρια της Νέας Υόρκης για την περίοδο από το 2001 έως και το 2012. Για να εξετάσουμε τις υποθέσεις μας χρησιμοποιήσαμε την Feasible Generalized Least Squares (FGLS) παλινδρόμηση. Ακολουθώντας προγενέστερες έρευνες, τις εξαρτημένες μεταβλητές του υποδείγματος αποτελούν οι ROA (Return On Assets) and Ownership. Ευρήματα: Σύμφωνα και με προηγούμενες μελέτες, η συγκεκριμένη εργασία κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το ιδιοκτησιακό καθεστώς σχετίζεται θετικά και ισχυρά με την εταιρική απόδοση των ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Ωστόσο υπάρχει ένα όριο όπου οι ναυτιλιακές επιχειρήσεις επιτυγχάνουν τη μέγιστη αποδοτικότητα. Επιπρόσθετα, το ιδιοκτησιακό καθεστώς επηρεάζεται από το ενεργητικό, τη ρευστότητα, το μέγεθος της εταιρίας και το ρυθμό. Επίσης, τα εμπειρικά αποτελέσματα επιδεικνύουν μια σοβαρή αλλά όχι ακραία συσχέτιση ανάμεσα στην αποδοτικότητα και τη χρηματοοικονομική μόχλευση. Πρωτοτυπία/Αξία: Η συνεισφορά της παρούσας εργασίας στην ήδη υπάρχουσα βιβλιογραφία είναι ότι αποσαφηνίζει την πολύπλοκη σχέση ανάμεσα στο ιδιοκτησιακό καθεστώς και την εταιρική απόδοση των εισηγμένων ναυτιλιακών επιχειρήσεων διαφορετικών χωρών, διαφορετικών ιδιοκτησιακών καθεστώτων και διαφορετικών εταιρικών χαρακτηριστικών. Επιπρόσθετα, αποτελεί μία από τις πρώτες προσπάθειες σε ελληνικό επίπεδο να διερευνηθεί εμπειρικά η παραπάνω σχέση για μεγάλη χρονική περίοδο (12 έτη).el
dc.description.abstractThe purpose of this study is to analyze the performance of the major shipping companies listed in New York Stock Exchanges (NYSE). Furthermore, this paper examines the ownership structures and how these affect the corporate profitability of shipping companies. Design/Methodology/Approach: The data used in this paper were collected from the database Thomson Reuters (www.thomsomone.com). The sample consisted of 22 listed in NYSE shipping companies over the period 2001 to 2012. To test our hypothesis we use a Feasible Generalized Least Squares (FGLS) regression. Following prior researches, our dependant variables are ROA (Return On Assets) and Ownership. Findings: In accordance with prior empirical results, we conclude that ownership is positively and strongly associated with better firm performance in shipping industry. But there is a limit where a shipping firm can reach its maximum profitability. In addition, ownership is strongly affected by assets, liquidity, firm size and growth. Also, the empirical findings show a serious but not critical relationship between firm’s profitability and leverage. Originality/Value: The contribution of this study to the existing literature is that clarifies the relationship between ownership and corporate performance of listed shipping companies of different countries, different ownership structures and different corporate characteristics. Moreover, this is one of the first researches in Greece that examines empirically the above relationship using a significant period of time (12 years). Research limitations/implications: The sample includes only 22 firms for twelve years because of the lack of data related to corporate governance characteristics. Also, this restraint is due to the fact that many shipping companies first publicly listed in NYSE after 2001 and others were bailed out before 2012. Περιορισμοί και Επιπλοκές Έρευνας: Το δείγμα περιλαμβάνει μόλις συνολικά 22 επιχειρήσεις για χρονικό διάστημα 12 ετών λόγω κυρίως έλλειψης δεδομένων σχετιζομένων με τα χαρακτηριστικά της εταιρικής διακυβέρνησης των εταιριών. Ο περιορισμός αυτός ισχύει, επίσης, καθώς πολλές ναυτιλιακές εταιρίες εισήλθαν στις χρηματιστηριακές αγορές πολύ μετά το 2001 ή βγήκαν από αυτές πολύ πριν το 2012.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), ΠΜΣ Λογιστική και Ελεγκτικήel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), MSc in Accounting and Auditingen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΙδιοκτησιακό καθεστώς και αποδοτικότητα των ναυτιλιακών επιχειρήσεων στα χρηματιστήρια της Νέας Υόρκηςel
dc.titleOwnership and corporate performance of shipping companies in New York stock exchanges.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔρακωνάκης, Ιωάννηςel
heal.creatorNameDrakonakis, Ioannisen
heal.publicationDate2014-07-22T14:20:41Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4802
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση της αποδοτικότητας των κυριοτέρων ναυτιλιακών επιχειρήσεων που είναι εισηγμένες στις χρηματοοικονομικές αγορές της Νέας Υόρκης (NYSE, NASDAQ, AMEX). Επιπλέον, στην παρούσα εργασία εξετάζονται οι μορφές ιδιοκτησίας και πως αυτές μπορούν να επηρεάσουν την εταιρική αποδοτικότητα των ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Σχέδιο/Μεθοδολογία/Προσέγγιση: Τα δεδομένα της παρούσας εργασίας έχουν ληφθεί από τη βάση δεδομένων Thomson Reuters (www.thomsomone.com). Το δείγμα αποτελείται από 22 ναυτιλιακές επιχειρήσεις των οποίων οι μετοχές είναι εισηγμένες στα Χρηματιστήρια της Νέας Υόρκης για την περίοδο από το 2001 έως και το 2012. Για να εξετάσουμε τις υποθέσεις μας χρησιμοποιήσαμε την Feasible Generalized Least Squares (FGLS) παλινδρόμηση. Ακολουθώντας προγενέστερες έρευνες, τις εξαρτημένες μεταβλητές του υποδείγματος αποτελούν οι ROA (Return On Assets) and Ownership. Ευρήματα: Σύμφωνα και με προηγούμενες μελέτες, η συγκεκριμένη εργασία κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το ιδιοκτησιακό καθεστώς σχετίζεται θετικά και ισχυρά με την εταιρική απόδοση των ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Ωστόσο υπάρχει ένα όριο όπου οι ναυτιλιακές επιχειρήσεις επιτυγχάνουν τη μέγιστη αποδοτικότητα. Επιπρόσθετα, το ιδιοκτησιακό καθεστώς επηρεάζεται από το ενεργητικό, τη ρευστότητα, το μέγεθος της εταιρίας και το ρυθμό. Επίσης, τα εμπειρικά αποτελέσματα επιδεικνύουν μια σοβαρή αλλά όχι ακραία συσχέτιση ανάμεσα στην αποδοτικότητα και τη χρηματοοικονομική μόχλευση. Πρωτοτυπία/Αξία: Η συνεισφορά της παρούσας εργασίας στην ήδη υπάρχουσα βιβλιογραφία είναι ότι αποσαφηνίζει την πολύπλοκη σχέση ανάμεσα στο ιδιοκτησιακό καθεστώς και την εταιρική απόδοση των εισηγμένων ναυτιλιακών επιχειρήσεων διαφορετικών χωρών, διαφορετικών ιδιοκτησιακών καθεστώτων και διαφορετικών εταιρικών χαρακτηριστικών. Επιπρόσθετα, αποτελεί μία από τις πρώτες προσπάθειες σε ελληνικό επίπεδο να διερευνηθεί εμπειρικά η παραπάνω σχέση για μεγάλη χρονική περίοδο (12 έτη).el
heal.abstractThe purpose of this study is to analyze the performance of the major shipping companies listed in New York Stock Exchanges (NYSE). Furthermore, this paper examines the ownership structures and how these affect the corporate profitability of shipping companies. Design/Methodology/Approach: The data used in this paper were collected from the database Thomson Reuters (www.thomsomone.com). The sample consisted of 22 listed in NYSE shipping companies over the period 2001 to 2012. To test our hypothesis we use a Feasible Generalized Least Squares (FGLS) regression. Following prior researches, our dependant variables are ROA (Return On Assets) and Ownership. Findings: In accordance with prior empirical results, we conclude that ownership is positively and strongly associated with better firm performance in shipping industry. But there is a limit where a shipping firm can reach its maximum profitability. In addition, ownership is strongly affected by assets, liquidity, firm size and growth. Also, the empirical findings show a serious but not critical relationship between firm’s profitability and leverage. Originality/Value: The contribution of this study to the existing literature is that clarifies the relationship between ownership and corporate performance of listed shipping companies of different countries, different ownership structures and different corporate characteristics. Moreover, this is one of the first researches in Greece that examines empirically the above relationship using a significant period of time (12 years). Research limitations/implications: The sample includes only 22 firms for twelve years because of the lack of data related to corporate governance characteristics. Also, this restraint is due to the fact that many shipping companies first publicly listed in NYSE after 2001 and others were bailed out before 2012. Περιορισμοί και Επιπλοκές Έρευνας: Το δείγμα περιλαμβάνει μόλις συνολικά 22 επιχειρήσεις για χρονικό διάστημα 12 ετών λόγω κυρίως έλλειψης δεδομένων σχετιζομένων με τα χαρακτηριστικά της εταιρικής διακυβέρνησης των εταιριών. Ο περιορισμός αυτός ισχύει, επίσης, καθώς πολλές ναυτιλιακές εταιρίες εισήλθαν στις χρηματιστηριακές αγορές πολύ μετά το 2001 ή βγήκαν από αυτές πολύ πριν το 2012.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), ΠΜΣ Λογιστική και Ελεγκτικήel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), MSc in Accounting and Auditingen
heal.titleΙδιοκτησιακό καθεστώς και αποδοτικότητα των ναυτιλιακών επιχειρήσεων στα χρηματιστήρια της Νέας Υόρκηςel
heal.titleOwnership and corporate performance of shipping companies in New York stock exchanges.en
heal.typemasterThesis
heal.keywordιδιοκτησιακό καθεστώς, ναυτιλιακές εταιρίες, εταιρική απόδοσηel
heal.keywordownership, shipping firm, corporate performanceen
heal.advisorNameΡοδοσθένους, Μαρίαel
heal.advisorNameRodosthenous, Mariaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)