Εμφάνιση απλής εγγραφής

Introduction of innovation in business planning .

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΛαλεγιάννη, Μαριάνναel
dc.creatorLalegianni, Mariannaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:24:51Z
dc.date.available2016-03-15T16:24:51Z
dc.date.issued2015-11-19T10:34:54Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4831
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μία σφαιρική εικόνα της εισαγωγής της καινοτομίας στον επιχειρηματικό σχεδιασμό, αναλύοντας την έννοια, τις πηγές, τα είδη και τα μοντέλα της καινοτομίας, σε πρώτη φάση και του επιχειρηματικού σχεδιασμού, ξεχωριστά και σε συνδυασμό, με απώτερο σκοπό την βέλτιστη κατανόηση αυτών. Παρατίθενται τα εμπόδια και τα οφέλη της, η διαχείριση και η μέτρηση της και ακολουθούν οι παράγοντες που συμβάλλουν στη επιτυχία της. Αναφέρεται στην επίδραση της καινοτομίας στην ανταγωνιστικότητα και στη κερδοφορία των επιχειρήσεων, αναλύοντας παράλληλα βασικούς οικονομικούς ορούς, όπως το μάρκετινγκ και το μάνατζμεντ, καθώς και προσδιοριστικούς παράγοντες όπως η επιχειρηματικότητα και η δημιουργία. Συνοψίζοντας, δεν θα ήταν δυνατό η μη αναφορά του ρόλου της καινοτομίας στην Ελλάδα της κρίσης αλλά και στην Ευρώπη, όπου γίνεται εμφανές ότι η εφαρμογή της στον επιχειρηματικό σχεδιασμό θεμελιώνεται, αναμφίβολα, από την παιδεία και την γνώση.el
dc.description.abstractThis thesis presents a global picture of introducing innovation in business planning, analyzing the concept, the sources, types and models of innovation, in the first place and of business planning, separately and in combination, in order to best understand these. Cited the obstacles and benefits, management and measurement of and below are the factors which contribute to success. Refers to the impact of innovation on competitiveness and profitability of enterprises, analyzing parallel key economic terms, such as marketing and management, as well as determinants such as entrepreneurship and creativity. Summing up, it would not be possible not mentioning the role of innovation in Greece crisis but also in Europe, where it becomes apparent that the implementation of the business plan is based, unquestionably, of education and knowledge.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ εισαγωγή της καινοτομίας στον επιχειρηματικό σχεδιασμό.el
dc.titleIntroduction of innovation in business planning .en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΛαλεγιάννη, Μαριάνναel
heal.creatorNameLalegianni, Mariannaen
heal.publicationDate2015-11-19T10:34:54Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4831
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μία σφαιρική εικόνα της εισαγωγής της καινοτομίας στον επιχειρηματικό σχεδιασμό, αναλύοντας την έννοια, τις πηγές, τα είδη και τα μοντέλα της καινοτομίας, σε πρώτη φάση και του επιχειρηματικού σχεδιασμού, ξεχωριστά και σε συνδυασμό, με απώτερο σκοπό την βέλτιστη κατανόηση αυτών. Παρατίθενται τα εμπόδια και τα οφέλη της, η διαχείριση και η μέτρηση της και ακολουθούν οι παράγοντες που συμβάλλουν στη επιτυχία της. Αναφέρεται στην επίδραση της καινοτομίας στην ανταγωνιστικότητα και στη κερδοφορία των επιχειρήσεων, αναλύοντας παράλληλα βασικούς οικονομικούς ορούς, όπως το μάρκετινγκ και το μάνατζμεντ, καθώς και προσδιοριστικούς παράγοντες όπως η επιχειρηματικότητα και η δημιουργία. Συνοψίζοντας, δεν θα ήταν δυνατό η μη αναφορά του ρόλου της καινοτομίας στην Ελλάδα της κρίσης αλλά και στην Ευρώπη, όπου γίνεται εμφανές ότι η εφαρμογή της στον επιχειρηματικό σχεδιασμό θεμελιώνεται, αναμφίβολα, από την παιδεία και την γνώση.el
heal.abstractThis thesis presents a global picture of introducing innovation in business planning, analyzing the concept, the sources, types and models of innovation, in the first place and of business planning, separately and in combination, in order to best understand these. Cited the obstacles and benefits, management and measurement of and below are the factors which contribute to success. Refers to the impact of innovation on competitiveness and profitability of enterprises, analyzing parallel key economic terms, such as marketing and management, as well as determinants such as entrepreneurship and creativity. Summing up, it would not be possible not mentioning the role of innovation in Greece crisis but also in Europe, where it becomes apparent that the implementation of the business plan is based, unquestionably, of education and knowledge.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΗ εισαγωγή της καινοτομίας στον επιχειρηματικό σχεδιασμό.el
heal.titleIntroduction of innovation in business planning .en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordκαινοτομία, επιχειρηματικός προγραμματισμόςel
heal.keywordinnovation, business planningen
heal.advisorNameΑναστασάκης, Ανδρέαςel
heal.advisorNameAnastasakis, Andreasen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)