Εμφάνιση απλής εγγραφής

The role of marketing in Greek enterprises. A case study.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαπάντος, Δημήτριοςel
dc.creatorPapantos, Dimitriosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:25:56Z
dc.date.available2016-03-15T16:25:56Z
dc.date.issued2014-07-13T15:04:48Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4867
dc.description.abstractΤη σημερινή εποχή βασικός και κύριος παράγοντας για την αποφυγή και επίλυση των οικονομικών προβλημάτων που υπάρχουν, είναι η προσπάθεια δημιουργίας σωστής πολιτικής, ορατών στόχων και καλής οργάνωσης των επιχειρήσεων. Μελέτες που έχουν γίνει στην επιστήμη του μάρκετινγκ, έχουν δείξει πως αυτό μπορεί να συντελέσει θετικά στην ομαλή λειτουργία μιας επιχείρησης καθώς και στην επίτευξη των παραπάνω. Επιλέγοντας ως θέμα το μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις, σκοπός μας είναι η πλήρης ανάλυση όλων των χαρακτηριστικών μιας αγοράς στην οποία εφαρμόζεται, των καταναλωτών αλλά και των ανταγωνιστών που υπάρχουν σε αυτή. Δείχνοντας τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζεται το μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις, γίνονται παράλληλα αναφορές στα πλεονεκτήματα και στα μειονεκτήματα που υπάρχουν με την χρήση του. Για την σωστή καταγραφή των στρατηγικών, πολιτικών και των εργαλείων που χρησιμοποιεί το μάρκετινγκ πραγματοποιήθηκαν μελέτες σε σχετικές βιβλιογραφίες, σε άρθρα εφημερίδων, καθώς επίσης σε φύλλα εργασίας και σε επιστημονικούς ιστότοπους. Η σημαντικότητα και η αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ φαίνεται πρακτικά στο δεύτερο μέρος της εργασίας, όπου εκτίθενται πραγματικά γεγονότα εφαρμογής του πάνω σε μια ελληνική επιχείρηση. Μελετώντας τον τομέα του μάρκετινγκ καταλήξαμε στο ότι δημιουργούνται ταυτόχρονα δύο αντίθετες απόψεις. Στη πρώτη περίπτωση κατατάσσονται εκείνοι που θεωρούν πως το μάρκετινγκ αναμφισβήτητα βοηθά τη λειτουργία μιας επιχείρησης και πως χάρη σε αυτό αποκτάται ένα αξιόπιστο πελατολόγιο, και κατά συνέπεια συνεχείς χρηματικές εισροές στην επιχείρηση. Στη δεύτερη όμως περίπτωση καταγράφονται οι εναντιώσεις στο έργο του μάρκετινγκ. Αναφέρονται δηλαδή οι απόψεις, οι οποίες υποστηρίζουν πως οι στρατηγικές και η μεθοδολογία του δεν αποφέρουν τα προβλεπόμενα αποτελέσματα, αλλά αντίθετα η επιχείρηση ζημιώνεται λόγω του υψηλού του κόστους.el
dc.description.abstractNowadays, the main and basic factor for the avoidance and the resolve of economic problems is the attempt of creating a correct policy of visible objectives and well business organization. The researches have shown that this can contribute positively to the regular function of an enterprise as well as to the achievement of all the above. By choosing as an issue the marketing in greek business, our target is the full analysis of all the characteristics of the consumers and of the competitors in a market in which is already being applied. While we show the manner in which the marketing is being applied, we additionally mention the advantages and disadvantages of its use. For the proper recording of the strategies, the policies and the ways that uses the marketing, a number of studies has been done in relative bibliographies, newspaper articles and in scientific internet sites too. The importance and the effectiveness of marketing is practically obvious in the second part of the project where real facts of marketing application in a greek enterprise are being exhibited. While studying the marketing sector, we ended up that we acquire two different opinions in the same time. In the first case, we meet those who believe that marketing indisputably helps the function of an enterprise and that thanks to that a number of credible customers is acquired; consequently the enterprise has continuous cash inflow. However, in the second case, is recorded the opposition to the marketing function and is mentioned the opinion that supports that its strategies and its methodology do not have the expected result and contrarily the enterpsrise is economically damaged due to the high cost.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟ ρόλος του μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις. A case study.el
dc.titleThe role of marketing in Greek enterprises. A case study.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαπάντος, Δημήτριοςel
heal.creatorNamePapantos, Dimitriosen
heal.publicationDate2014-07-13T15:04:48Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4867
heal.abstractΤη σημερινή εποχή βασικός και κύριος παράγοντας για την αποφυγή και επίλυση των οικονομικών προβλημάτων που υπάρχουν, είναι η προσπάθεια δημιουργίας σωστής πολιτικής, ορατών στόχων και καλής οργάνωσης των επιχειρήσεων. Μελέτες που έχουν γίνει στην επιστήμη του μάρκετινγκ, έχουν δείξει πως αυτό μπορεί να συντελέσει θετικά στην ομαλή λειτουργία μιας επιχείρησης καθώς και στην επίτευξη των παραπάνω. Επιλέγοντας ως θέμα το μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις, σκοπός μας είναι η πλήρης ανάλυση όλων των χαρακτηριστικών μιας αγοράς στην οποία εφαρμόζεται, των καταναλωτών αλλά και των ανταγωνιστών που υπάρχουν σε αυτή. Δείχνοντας τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζεται το μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις, γίνονται παράλληλα αναφορές στα πλεονεκτήματα και στα μειονεκτήματα που υπάρχουν με την χρήση του. Για την σωστή καταγραφή των στρατηγικών, πολιτικών και των εργαλείων που χρησιμοποιεί το μάρκετινγκ πραγματοποιήθηκαν μελέτες σε σχετικές βιβλιογραφίες, σε άρθρα εφημερίδων, καθώς επίσης σε φύλλα εργασίας και σε επιστημονικούς ιστότοπους. Η σημαντικότητα και η αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ φαίνεται πρακτικά στο δεύτερο μέρος της εργασίας, όπου εκτίθενται πραγματικά γεγονότα εφαρμογής του πάνω σε μια ελληνική επιχείρηση. Μελετώντας τον τομέα του μάρκετινγκ καταλήξαμε στο ότι δημιουργούνται ταυτόχρονα δύο αντίθετες απόψεις. Στη πρώτη περίπτωση κατατάσσονται εκείνοι που θεωρούν πως το μάρκετινγκ αναμφισβήτητα βοηθά τη λειτουργία μιας επιχείρησης και πως χάρη σε αυτό αποκτάται ένα αξιόπιστο πελατολόγιο, και κατά συνέπεια συνεχείς χρηματικές εισροές στην επιχείρηση. Στη δεύτερη όμως περίπτωση καταγράφονται οι εναντιώσεις στο έργο του μάρκετινγκ. Αναφέρονται δηλαδή οι απόψεις, οι οποίες υποστηρίζουν πως οι στρατηγικές και η μεθοδολογία του δεν αποφέρουν τα προβλεπόμενα αποτελέσματα, αλλά αντίθετα η επιχείρηση ζημιώνεται λόγω του υψηλού του κόστους.el
heal.abstractNowadays, the main and basic factor for the avoidance and the resolve of economic problems is the attempt of creating a correct policy of visible objectives and well business organization. The researches have shown that this can contribute positively to the regular function of an enterprise as well as to the achievement of all the above. By choosing as an issue the marketing in greek business, our target is the full analysis of all the characteristics of the consumers and of the competitors in a market in which is already being applied. While we show the manner in which the marketing is being applied, we additionally mention the advantages and disadvantages of its use. For the proper recording of the strategies, the policies and the ways that uses the marketing, a number of studies has been done in relative bibliographies, newspaper articles and in scientific internet sites too. The importance and the effectiveness of marketing is practically obvious in the second part of the project where real facts of marketing application in a greek enterprise are being exhibited. While studying the marketing sector, we ended up that we acquire two different opinions in the same time. In the first case, we meet those who believe that marketing indisputably helps the function of an enterprise and that thanks to that a number of credible customers is acquired; consequently the enterprise has continuous cash inflow. However, in the second case, is recorded the opposition to the marketing function and is mentioned the opinion that supports that its strategies and its methodology do not have the expected result and contrarily the enterpsrise is economically damaged due to the high cost.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΟ ρόλος του μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις. A case study.el
heal.titleThe role of marketing in Greek enterprises. A case study.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, στρατηγικό μάρκετινγκ, ανάλυση SWOTel
heal.keywordmarketing, stratergic marketing, SWOT analysisen
heal.advisorNameΓιαννακοπούλου, Ελένηel
heal.advisorNameGiannakopoulou, Elenien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)