Εμφάνιση απλής εγγραφής

Persons taxation according to the law 4110/2013.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΡουκουνάκη, Ευανθίαel
dc.creatorΤσιτσολάρη, Αλβίνταel
dc.creatorRoukounaki, Evanthiaen
dc.creatorTsitsolari, Alvintaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:26:22Z
dc.date.available2016-03-15T16:26:22Z
dc.date.issued2014-07-15T10:06:30Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4888
dc.description.abstractΗ Ελλάδα τα τελευταία πέντε χρόνια βρίσκεται σε μία βαθιά δημοσιονομική ύφεση που έχει οδηγήσει σε δραματική αύξηση της ανεργίας κοντά στο 30% και εκατομμύρια Έλληνες κάτω από το όριο της φτώχιας. Για το λόγω αυτό, η χώρα μας εστιάζεται στην εξυγίανση των δημόσιων οικονομικών και στη μείωση του ελλείμματος. Η προσπάθεια αυτή δεν αφορά μόνο τον εξορθολογισμό του δημοσίου τομέα αλλά συμπλέκεται με την αποκατάσταση της διαφάνειας, της σωστής διαχείρισης και του σεβασμού στον Έλληνα φορολογούμενο, που δικαιούται να λαμβάνει αξιοπρεπής εξυπηρέτηση στις δημόσιες υπηρεσίες και να του προσφέρουν αγαθά. Στόχος, είναι ένα κράτος που μπορεί να χρηματοδοτείται με τις δικές του δυνάμεις χωρίς ελλείμματα και αλόγιστες ανάγκες δανεισμού. Συγκεκριμένα το Υπουργείου Οικονομικών επικεντρώνεται στη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος της χώρας με στόχο τη δημιουργία ενός δίκαιου, με βάση τις συνταγματικές επιταγές της φορολογικής δικαιοσύνης και ίσης μεταχείρισης, και αποτελεσματικού φορολογικού συστήματος. Στόχος είναι το νέο φορολογικό σύστημα να συμβάλει καθοριστικά στην ενίσχυση της διαφάνειας και στην ουσιαστική καταπολέμηση της φοροαποφυγής και φοροδιαφυγής. Η οικονομική κρίση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα απαιτεί την προώθηση μίας συνολικής φορολογικής μεταρρύθμισης η οποία θα διαμορφώσει ένα σύγχρονο φορολογικό σύστημα το οποίο θα υπηρετεί συγκεκριμένους στόχους: α. Εξασφάλιση των αναγκαίων δημοσιονομικών πόρων ώστε να διασφαλίζεται η βιωσιμότητα των δημοσίων οικονομικών και να είναι δυνατή η άσκηση αποτελεσματικής αναπτυξιακής και κοινωνικής πολιτικής. β. Αναδιανομή του εισοδήματος υπέρ των ασθενέστερων στρωμάτων μέσα από μια δίκαιη κατανομή των φορολογικών βαρών. γ. Δημιουργία σταθερού και ευνοϊκού κλίματος για νέες επενδύσεις. Το ζητούμενο παραμένει η δημιουργία ενός ενιαίου, διαχρονικά σταθερού και απλού φορολογικού πλαισίου. Οι συνεχείς αλλαγές και η αβεβαιότητα που προκαλούν, δεν βοηθούν κανέναν, εμποδίζουν τη δημιουργία φορολογικής συνείδησης και δεν δημιουργούν ευνοϊκό κλίμα για την επιχειρηματικότητα και την προσέλκυση νέων επενδύσεων. Πρόσφατα ψηφίστηκε στην Ελλάδα ο νέος φορολογικός νόμος ν.4110/2013, όπου στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει σε θεωρητικό επίπεδο την έννοια των φόρων και της φορολόγησης, καθώς και τους λόγους επιβολής των φόρων και τις επιπτώσεις που θα υπάρξουν. Σε πρακτικό επίπεδο θα παρουσιαστεί ο νέος φορολογικός νόμος αναφορικά με την φορολόγηση φυσικών προσώπων, θα εντοπιστούν οι αλλαγές που εισάγει και θα αξιολογηθεί κατά πόσο κατέχει χαρακτηριστικά κοινωνικής δικαιοσύνης, προσφεύγει σε αναδιανομή του εισοδήματος και κατανομή των φορολογικών βαρών ανάλογα με την φοροδοτική ικανότητα των φορολογούμενων ή απλά περιορίζεται στο πλαίσιο μιας μονομερούς εισπρακτικής λογικής. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να επισημανθεί ότι στην Ελλάδα επικρατεί τα τελευταία χρόνια η πρακτική της υπέρμετρης επιβάρυνσης μισθωτών, συνταξιούχων και γενικά των συνεπών φορολογούμενων. Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι σύμφωνα με Έκθεση του ΟΟΣΑ (06/2012) η συνολική φορολογική επιβάρυνση στην Ελλάδα επί του εργατικού κόστους διαμορφώνεται στο 37,8% έχοντας αυξηθεί την τελευταία δεκαετία (2001‐2011) σε σχέση με τον μέσο όρο των κρατών – μελών του ΟΟΣΑ κατά περισσότερες από 4 ποσοστιαίες μονάδες. Ειδικότερα η φορολογική επιβάρυνση στην Ελλάδα αυξήθηκε στο 35,6% των μικτών αμοιβών το 2011 από 34,3% το 2000,την στιγμή που ο μέσος όρος στα κράτη μέλη του ΟΟΣΑ υποχώρησε στο 31,7% το 2011 από 33,3% το 2000. Υψηλότερη κατά 12% σε σχέση με τον μέσο όρο στην Ελλάδα είναι η επιβάρυνση στον μισθό του παντρεμένου εργαζόμενου με δύο παιδιά, καθώς διαμορφώνεται στο 37,8% το 2011 από 35,3% το 2000, την στιγμή όπου ο μέσος όρος του ΟΟΣΑ υποχώρησε το 2011 στο 25,4% από 27,5 το 2000.el
dc.description.abstractThe Greece in the last five years is in a deep financial recession has led to a dramatic increase in unemployment near 30%, millions of Greeks below the poverty line . For this reason , our country is focused on the consolidation of public finances and reduce the deficit. This effort not only to streamline the public sector but engages restore transparency, good management and respect for the Greek taxpayer , who is entitled to decent service in the public service and to offer goods . The goal is a state that can be financed with its own forces without deficits and reckless borrowing needs . Specifically, the Ministry of Finance focuses on the reform of the tax system, with the aim of creating a fair , balanced the constitutional requirements of fair taxation and equal treatment , and efficient tax system . Target is the new tax system contribute to greater transparency and the effective fight against tax avoidance and evasion . The economic crisis in which the country is required to promote a comprehensive tax reform that will create a modern tax system that will serve specific objectives: A. Securing the necessary financial resources to ensure the sustainability of public finances and be able to exercise effective development and social policy. b income redistribution in favor of vulnerable groups through a fair distribution of the tax burden . Creation of a favorable and stable climate for new investments . The objective remains the creation of a single , stable over time and simple tax framework . The constant changes and vicissitudes , not helping anyone, prevent the creation of tax consciousness and not create a favorable climate for entrepreneurship and attracting new investment . Recently voted in Greece the new tax law n.4110/2013 , where the objective of this thesis is to present a theoretical level the concept of taxes and taxation , and the reasons imposition of taxes and the impact will be . On a practical level will be presented the new tax law regarding the taxation of natural persons would identify changes introduced and evaluated whether characteristics holds social justice , bring to a redistribution of income and distribution of the tax burden according to ability to pay taxpayers or simply confined within a monomer Collection logic . At this point it should be noted that in Greece there in recent years the practice of excess burden employees , pensioners and taxpayers in general consistent . Features mentioned that according to OECD report ( 06 / 2012) the overall tax burden in Greece on labor cost formed in 37.8 % having increased over the last decade ( 2001-2011 ) compared with the average of the countries - members OECD by more than 4 percentage points. Specifically, the tax burden in Greece rose to 35.6 % of gross pay in 2011 from 34.3 % in 2000 , the time the average in OECD countries fell to 31.7 % in 2011 from 33.3 % in 2000. Higher by 12 % compared to the average in Greece is the burden on the salary of a married worker with two children, and stands at 37.8 % in 2011 from 35.3 % in 2000 , the time when the OECD average fell in 2011 to 25.4 % from 27.5 in 2000 .en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΦορολόγηση φυσικών προσώπων σύμφωνα με τον νόμο 4110/2013.el
dc.titlePersons taxation according to the law 4110/2013.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΡουκουνάκη, Ευανθίαel
heal.creatorNameΤσιτσολάρη, Αλβίνταel
heal.creatorNameRoukounaki, Evanthiaen
heal.creatorNameTsitsolari, Alvintaen
heal.publicationDate2014-07-15T10:06:30Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4888
heal.abstractΗ Ελλάδα τα τελευταία πέντε χρόνια βρίσκεται σε μία βαθιά δημοσιονομική ύφεση που έχει οδηγήσει σε δραματική αύξηση της ανεργίας κοντά στο 30% και εκατομμύρια Έλληνες κάτω από το όριο της φτώχιας. Για το λόγω αυτό, η χώρα μας εστιάζεται στην εξυγίανση των δημόσιων οικονομικών και στη μείωση του ελλείμματος. Η προσπάθεια αυτή δεν αφορά μόνο τον εξορθολογισμό του δημοσίου τομέα αλλά συμπλέκεται με την αποκατάσταση της διαφάνειας, της σωστής διαχείρισης και του σεβασμού στον Έλληνα φορολογούμενο, που δικαιούται να λαμβάνει αξιοπρεπής εξυπηρέτηση στις δημόσιες υπηρεσίες και να του προσφέρουν αγαθά. Στόχος, είναι ένα κράτος που μπορεί να χρηματοδοτείται με τις δικές του δυνάμεις χωρίς ελλείμματα και αλόγιστες ανάγκες δανεισμού. Συγκεκριμένα το Υπουργείου Οικονομικών επικεντρώνεται στη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος της χώρας με στόχο τη δημιουργία ενός δίκαιου, με βάση τις συνταγματικές επιταγές της φορολογικής δικαιοσύνης και ίσης μεταχείρισης, και αποτελεσματικού φορολογικού συστήματος. Στόχος είναι το νέο φορολογικό σύστημα να συμβάλει καθοριστικά στην ενίσχυση της διαφάνειας και στην ουσιαστική καταπολέμηση της φοροαποφυγής και φοροδιαφυγής. Η οικονομική κρίση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα απαιτεί την προώθηση μίας συνολικής φορολογικής μεταρρύθμισης η οποία θα διαμορφώσει ένα σύγχρονο φορολογικό σύστημα το οποίο θα υπηρετεί συγκεκριμένους στόχους: α. Εξασφάλιση των αναγκαίων δημοσιονομικών πόρων ώστε να διασφαλίζεται η βιωσιμότητα των δημοσίων οικονομικών και να είναι δυνατή η άσκηση αποτελεσματικής αναπτυξιακής και κοινωνικής πολιτικής. β. Αναδιανομή του εισοδήματος υπέρ των ασθενέστερων στρωμάτων μέσα από μια δίκαιη κατανομή των φορολογικών βαρών. γ. Δημιουργία σταθερού και ευνοϊκού κλίματος για νέες επενδύσεις. Το ζητούμενο παραμένει η δημιουργία ενός ενιαίου, διαχρονικά σταθερού και απλού φορολογικού πλαισίου. Οι συνεχείς αλλαγές και η αβεβαιότητα που προκαλούν, δεν βοηθούν κανέναν, εμποδίζουν τη δημιουργία φορολογικής συνείδησης και δεν δημιουργούν ευνοϊκό κλίμα για την επιχειρηματικότητα και την προσέλκυση νέων επενδύσεων. Πρόσφατα ψηφίστηκε στην Ελλάδα ο νέος φορολογικός νόμος ν.4110/2013, όπου στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει σε θεωρητικό επίπεδο την έννοια των φόρων και της φορολόγησης, καθώς και τους λόγους επιβολής των φόρων και τις επιπτώσεις που θα υπάρξουν. Σε πρακτικό επίπεδο θα παρουσιαστεί ο νέος φορολογικός νόμος αναφορικά με την φορολόγηση φυσικών προσώπων, θα εντοπιστούν οι αλλαγές που εισάγει και θα αξιολογηθεί κατά πόσο κατέχει χαρακτηριστικά κοινωνικής δικαιοσύνης, προσφεύγει σε αναδιανομή του εισοδήματος και κατανομή των φορολογικών βαρών ανάλογα με την φοροδοτική ικανότητα των φορολογούμενων ή απλά περιορίζεται στο πλαίσιο μιας μονομερούς εισπρακτικής λογικής. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να επισημανθεί ότι στην Ελλάδα επικρατεί τα τελευταία χρόνια η πρακτική της υπέρμετρης επιβάρυνσης μισθωτών, συνταξιούχων και γενικά των συνεπών φορολογούμενων. Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι σύμφωνα με Έκθεση του ΟΟΣΑ (06/2012) η συνολική φορολογική επιβάρυνση στην Ελλάδα επί του εργατικού κόστους διαμορφώνεται στο 37,8% έχοντας αυξηθεί την τελευταία δεκαετία (2001‐2011) σε σχέση με τον μέσο όρο των κρατών – μελών του ΟΟΣΑ κατά περισσότερες από 4 ποσοστιαίες μονάδες. Ειδικότερα η φορολογική επιβάρυνση στην Ελλάδα αυξήθηκε στο 35,6% των μικτών αμοιβών το 2011 από 34,3% το 2000,την στιγμή που ο μέσος όρος στα κράτη μέλη του ΟΟΣΑ υποχώρησε στο 31,7% το 2011 από 33,3% το 2000. Υψηλότερη κατά 12% σε σχέση με τον μέσο όρο στην Ελλάδα είναι η επιβάρυνση στον μισθό του παντρεμένου εργαζόμενου με δύο παιδιά, καθώς διαμορφώνεται στο 37,8% το 2011 από 35,3% το 2000, την στιγμή όπου ο μέσος όρος του ΟΟΣΑ υποχώρησε το 2011 στο 25,4% από 27,5 το 2000.el
heal.abstractThe Greece in the last five years is in a deep financial recession has led to a dramatic increase in unemployment near 30%, millions of Greeks below the poverty line . For this reason , our country is focused on the consolidation of public finances and reduce the deficit. This effort not only to streamline the public sector but engages restore transparency, good management and respect for the Greek taxpayer , who is entitled to decent service in the public service and to offer goods . The goal is a state that can be financed with its own forces without deficits and reckless borrowing needs . Specifically, the Ministry of Finance focuses on the reform of the tax system, with the aim of creating a fair , balanced the constitutional requirements of fair taxation and equal treatment , and efficient tax system . Target is the new tax system contribute to greater transparency and the effective fight against tax avoidance and evasion . The economic crisis in which the country is required to promote a comprehensive tax reform that will create a modern tax system that will serve specific objectives: A. Securing the necessary financial resources to ensure the sustainability of public finances and be able to exercise effective development and social policy. b income redistribution in favor of vulnerable groups through a fair distribution of the tax burden . Creation of a favorable and stable climate for new investments . The objective remains the creation of a single , stable over time and simple tax framework . The constant changes and vicissitudes , not helping anyone, prevent the creation of tax consciousness and not create a favorable climate for entrepreneurship and attracting new investment . Recently voted in Greece the new tax law n.4110/2013 , where the objective of this thesis is to present a theoretical level the concept of taxes and taxation , and the reasons imposition of taxes and the impact will be . On a practical level will be presented the new tax law regarding the taxation of natural persons would identify changes introduced and evaluated whether characteristics holds social justice , bring to a redistribution of income and distribution of the tax burden according to ability to pay taxpayers or simply confined within a monomer Collection logic . At this point it should be noted that in Greece there in recent years the practice of excess burden employees , pensioners and taxpayers in general consistent . Features mentioned that according to OECD report ( 06 / 2012) the overall tax burden in Greece on labor cost formed in 37.8 % having increased over the last decade ( 2001-2011 ) compared with the average of the countries - members OECD by more than 4 percentage points. Specifically, the tax burden in Greece rose to 35.6 % of gross pay in 2011 from 34.3 % in 2000 , the time the average in OECD countries fell to 31.7 % in 2011 from 33.3 % in 2000. Higher by 12 % compared to the average in Greece is the burden on the salary of a married worker with two children, and stands at 37.8 % in 2011 from 35.3 % in 2000 , the time when the OECD average fell in 2011 to 25.4 % from 27.5 in 2000 .en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΦορολόγηση φυσικών προσώπων σύμφωνα με τον νόμο 4110/2013.el
heal.titlePersons taxation according to the law 4110/2013.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordφόρος, φορολογία, φορολογική νομοθεσίαel
heal.keywordtax, taxation, tax legislationen
heal.advisorNameΜπαστάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameMpastakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)